Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Halo 3 vs Gears of war vs Bioshock


Gears of War utan tvivel.
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
  • race
  • race
Gears of War är bra, Bioshock har jag inte spelat men ska så klart göra det.
Jag säger Halo 3.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ou
Jag måste nog säga Gears of War, även om Halo 3 är underhållande. BioShock har jag inte spelat (bara demo).
Den som ännu inte har begripit att vi betalade kakor i skatt när Göran Persson var statsminister bör ta en titt på honom.
  • 0
Halo 3
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Halo 3 utan tvekan.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar Wide Black Wings:
Har alla tre och Gow e de sämsta (på grund av den genom idiotiska kontrollen) BioShock tvåa och Halo 3 på första (konstigt va?) pga online.



Gears of war, idiotisk kontroll?
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Måste säga gears of war. 2:a plats kniper Halo 3 och 3:e Bioshock. Även fast det är väldigt svårt att välja då alla spel är genomgrymma.
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
BioShock > Gears of War > Halo 3
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Halo 3, men Gears of War och Bioshock är också två mycket bra spel.
  • 0
  • Ego
  • Ego
(G)ears of war (H)alo 3 (B )ioshock

"GHB ger vid "lagom dos" en känsla av lycka och avslappning.GHB är en drog som sprider sig. Drogen är mycket svår att dosera. Överdosering i kombination med alkohol kan leda till försämrad andningsförmåga, medvetslöshet och död."
/Wikipedia
The official pimp of juicylucy.
  • 0
Citerar Wide Black Wings:
Har alla tre och Gow e de sämsta (på grund av den genom idiotiska kontrollen) BioShock tvåa och Halo 3 på första (konstigt va?) pga online.


Hur fasen tänker du nu när du säger att kontrollen i Gears är idiotisk? Du genomför i princip alla rörelser med en enda knapp. Kan det bli enklare? Jisses...
This is Weazel News
  • 0
Inte så svårt, GEARS OF WAR 2 LÄTT, men jag tror på Lost Planet 2 SENARE. YAY...
Marauder
  • 0
Halo 3. Säger jag. Dock tycker jag nog att Gears 2 är bättre än Halo 3.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Halo 3 > Bioshock > Gears of War

Ganska lätt faktiskt, GoWs MP är inget för mig, rollspelsälskaren inom mig är kär i Bioshocks plasmidsystem, och Halo är Halo.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!