Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel är brutalast?


Kirby, jag menar, hans mun måste vara så het inuti att hans fiender antingen smälter (så att han får deras krafter) eller att, när han spottar ut dom, har dem blivit så varma att de har blivit till stjärnor!
"Now" is the only thing that matters - Although it has already passed
  • 0
Condemnd.

Citerar Arsenalfc:
Assasin creed

seriöst du kan inte ha spelat många spel
Haze
  • 0
Barbie leker i trädgården 3
  • 0
Sj Tycker jag Manhunt och Postal samt mortal kombat e dem bruttalste spel som finns kommer inte på någon annan
The Tru Shotta
  • 0
Jag tycker nog Postal är det brutalaste jag spelat. Visst Postal 2 har mer utstuderat våld där man tex kan pissa i någons mun tills hon ligger o spyr på marken, då tar man upp spaden och slår av skallen så liket springer runt som en nackad höna med en fontän av spy som sprutar upp ur hålet.

Men det är ändå humoristiskt på något sätt hela spelet. Postal 1 är mer allvarligt så jag får nästan obehagskännslor av det när man mejat ner en polis som krälar på marken och skriker att han inte kan se. I slutet på spelet så går man även lös på ett dagis med dagisbarn med eldkastare. edit(alltså du har en eldkastare, inte barnen )

Annars, har inget nämnt Carmageddon? Det är ju sjukt brutalt.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Citerar Arsenalfc:
Assasin creed


Nej värkligen inte, Manhunt ,God OF War, UT2004, Gears Of War, Postal 1+2 och möjligtvis tran om det följer samma spår.
Islam+frihet=lol
  • 0
Conker
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
  • Rova
  • Rova
Teletubbies. Ryser av blotta tanken.
Glorp.
  • 0
Citerar Arsenalfc:
Assasin creed


Va?
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar The One And Only:
Citerar krark:
Våldsamt kanske det är, men inte brutalt


Nej, just det... Brutalt är ju inte en synonym för våldsamt.


Jag är beredd att hålla med krark. Om våldsamt vore lika med brutalt så skulle ju Halospelen tillhöra det absolut brutalaste man kunde spela.
Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk
  • 0
Soldier of Fortune Payback. Ush ush!!
Nintendude
  • 0
Har inte spelat så många brutala spel, men skulle påstå att Gears of War är brutalast av de jag spelat!
  • 0
Dead Rising när man trycker in en borr i magen på en zombies och går omkring i affären där det ligger 1000000000000000000 liter blod på golvet , hänger lik i taket som det droppar blod ifrån..... dessutom så flyger kroppsdelar av från den spetsade zombien och blodet sprutar från den mer och mer halverade kroppen

Tillagt 2008-01-08 20:05:
Citerar Antis:
Har inte spelat så många brutala spel, men skulle påstå att Gears of War är brutalast av de jag spelat!


Gears of War förtjänar förhelvete 16+ så jävla tunt våld
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Asså kan inte hålla med om att Dead Rising är det brutalaste heller direkt. Där är det mer som att man dödar Zombies på roliga sätt o lite delar flyger. Men i Gears of War så är det blodigare på ett annat sätt, dessutom känns det så jävla skönt när man sparkar av huvudet på folk, på ett brutalt o fegt sätt!

Citerar Angel Force:
Dead Rising när man trycker in en borr i magen på en zombies och går omkring i affären där det ligger 1000000000000000000 liter blod på golvet , hänger lik i taket som det droppar blod ifrån..... dessutom så flyger kroppsdelar av från den spetsade zombien och blodet sprutar från den mer och mer halverade kroppen

Tillagt 2008-01-08 20:05:

Citerar Antis:
Har inte spelat så många brutala spel, men skulle påstå att Gears of War är brutalast av de jag spelat!


Gears of War förtjänar förhelvete 16+ så jävla tunt våld
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Gears Of War
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Citerar Pulp:
Gears Of War


nej
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Gears of War
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Gears of War


öhh nej

Tillagt 2008-01-08 20:54:
Beklagar Alexis men Gears of War är enligt mig att ganska lamt 18+ spel
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
Gears of War förtjänar förhelvete 16+ så jävla tunt våld


kanske det, men jag har inte spelat så många brutala spel. Dom brutalaste är God of War och Gears, och där tycker jag Gears är brutalare.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Gears of War!
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Angel Force:
Beklagar Alexis men Gears of War är enligt mig att ganska lamt 18+ spel


Det behövde ju inte vara brutalt som "brutalt" utan det kan ju lika gärna vara brutalt kul.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Pulp:
Gears Of War
Citerar Alexis:
Gears of War
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Gears of War!


Omg! är det brutalaste spelet ni spelat?
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
Omg! är det brutalaste spelet ni spelat?

Ja, fast jag skrev det mest för att retas.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala.
"Det här är möjligtvis inte glamrock? Hade fått för mig det." - Angel Force om Megadeth
  • 0
Citerar Kid of Oblivion:
Postal 2, Gears Of War eller Clive Barker´s Jericho är Brutala.


Av dom så är Postal 2 brutalast
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!