Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fulaste spelkaraktären någonsin!


Den "nya" Pacman, med de där Musse Pigg ögonen, röda handskarna och stövlarna i storlek 72.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Eddie från Silent Hill 2.


"... and that dog! He had it coming too!"
"Surely no one will mind if we take a quick nap in the king's bed."
  • 0
  • Link
  • Link
Psycho Mantis är riktigt ful, i ordets bemärkelse. Han är inte dåligt designad utan bara designad att vara ful.

Sedan tycker jag även att Solidus och Ninja från MGS2 är ganska fula, fula som i fult designade. Solidus får litet respekt efter att han fixat ögonlappen i och för sig.
The Hero of Procrastination
  • 0
Råder ingen tvekan om att Tengu från DoA-serien tar hem priset för fulaste spelkaraktär för mig med råge. Fast Link har en poäng där med Mantisen.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Tycker Tengu är väldigt cool i DoA2. När han inte har något över börstet. Då är det typ svarta horn som växer ur hela hans kropp och svarta vingar, riktigt ballt.
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Waluigi, Wario, Tartarus och The Prophets e hemskt fula
f** ta alla ''veteraner'' pa forumet.
  • 0
Skulle Raiden vara ful?! skulle lätt ligga med han om jag kunde ^^

Fulast är nog typ alla fiender i Resident Evil 4 (och alla andra Resident Evil spel också för den delen) och Cassandra De Vries i Perfect Dark, hennes frisyr... skulle hellre skära av penis än ha den frisyren
  • 0
queen brahne skit ful
LA CLAN - PEPSI SHOTGUNZ AND LOCUSTS
  • 0
Blinx från the time sweeper
Be Quik Or Be Dead
  • 0
Blinx är ju gullig
Zelda däremot är ful.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
  • Kawe
  • Kawe
Snake, Waluigi, Pichu & Mini Bowser ser allihop ut som någonting jag skrapat bort från undersidan av min nagel.
  • 0
Fulaste karaktären. Sämsta spelet. Värsta banan. Tunnaste storyn. Orka..
  • 0
Huvudkaraktären i MoH: Rising Sun lugnt, skrattar varje gång jag ser hans nylle
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
jag tycker den fete killen med glasögon och typ rött afro i gta vice city är den fulaste!
∞
  • 0
Den som nämner Gordon Freeman i denna tråd kommer jag uttala en elak förbannelse över, han är ju bland det coolaste spelvärlden spottat ur sig

Den fulaste måste nog vara Dr. Robotnik från Sonic-spelen, fulare gubbe får man leta efter
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Den där snubben man är i LBA är otroligt ful.
Fatality
  • 0
Gordon Freeman är kanske cool. Men han är inte särskilt vacker. Jag begriper inte hur han lyckats snärja en kalaspingla som Alyx.
Fatality
  • 0
Sgt Cortez i timesplitters 2 är fulast
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
BIG the Cat...
Pessimisten: Det kan inte bli värre... Optimisten: Jo då, det kan det! :-)
  • 0
Fienderna i Killzone är väldigt fula.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Ribcage: Du ger fan i min Glottis!!!
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Typ någon stackars zombie eller nått..
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Jag skulle tycka att det var bra om alla länkade en bild på den dom tycker är fulast.
Neon Meate Dream Of A Octafish
  • 0
Några gubbar i The Sims 2 och Oblivion såklart.
Denna signaturen har inget med ovanstående inlägg att göra.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!