Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Saboteur


  • Ric
  • Ric
Citerar SputniQ94:
1. Hur kysser man damer i spelet?


Har för mig att man behövde vara jagad när man kysste en kvinna och så blir man ojagad igen. Mer än så vet jag inte.

Citerar SputniQ94:
2. När man klarat spelet och har massor(!!) av free-play saker kvar, hur sparas de då? Sparas de automatiskt?


Sparas efter varje händelse.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Skulle nog ge spelet någonstans mellan 7/10 - 8/10. Tyckte att de var mycket mer välgjort än The Godfather II men kanske inte lika roligt, gillade inte storyn så värst mycket.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Ric:
Har för mig att man behövde vara jagad när man kysste en kvinna och så blir man ojagad igen. Mer än så vet jag inte.

Okej, såg också något sånt, men vilken knapp är det man trycker på?! Trekant, L3?

Citerar Ric:
Sparas efter varje händelse.

Okej Tack!
Världsherravälde
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar SputniQ94:
Citerar Ric:
Har för mig att man behövde vara jagad när man kysste en kvinna och så blir man ojagad igen. Mer än så vet jag inte.

Okej, såg också något sånt, men vilken knapp är det man trycker på?! Trekant, L3?


Vet faktiskt inte. Man får väl inte reda på det under spelets gång?
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Ni trycker på trekant för att hångla under larm. Det går inte att hångla hur som helst. Området måste vara befriat och de "tillgängliga" kvinnorna markeras av en grön plupp, precis som luckorna på taket och pissoarerna.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar Vebe:
Ni trycker på trekant för att hångla under larm. Det går inte att hångla hur som helst. Området måste vara befriat och de "tillgängliga" kvinnorna markeras av en grön plupp, precis som luckorna på taket och pissoarerna.

Märkte det precis

Iaf, spelet är idiotiskt till så sett att jag tog över 20 olika free-play saker. Sen dog jag och bestämde mig för att stänga av. När jag sen satte på spelet var alla free-play sakerna tillbaka!! Någon som vet hur man kan spara sina saker utan att göra uppdrag?
Världsherravälde
  • 0
Citerar SputniQ94:
spelet är idiotiskt till så sett att jag tog över 20 olika free-play saker. Sen dog jag och bestämde mig för att stänga av. När jag sen satte på spelet var alla free-play sakerna tillbaka!! Någon som vet hur man kan spara sina saker utan att göra uppdrag?


Du kan ju alltid gå in i menyn och klicka på att spara
  • 0
Citerar Antihistamin:
Du kan ju alltid gå in i menyn och klicka på att spara

Går inte! Står typ att man ska välja en fil där man inte redan sparat på. Dvs att den hela tiden sparar automatiskt Men jag tänkte att om man gör en ny save för varje gång man vill spara så.. ? Någon som vert något bättre sett?
Världsherravälde
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar SputniQ94:
Någon som vert något bättre sett?


Spara över en gammal som inte är Auto-saven.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar Vebe:
Spara över en gammal som inte är Auto-saven.

Haha tack. Testade precis den metoden. Funkar bra. Känner mig dum att jag inte märkte det innan

Satsar på Platinum nu. Är bara lite orolig hur jag ska få ihop 12 nazi fordon. För det inkluderar tanks också eller?
Världsherravälde
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar SputniQ94:
Satsar på Platinum nu. Är bara lite orolig hur jag ska få ihop 12 nazi fordon. För det inkluderar tanks också eller?


Antar det.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar SputniQ94:
Är bara lite orolig hur jag ska få ihop 12 nazi fordon. För det inkluderar tanks också eller?


Nej, inte vad jag kommer i håg. I vilket fall så är inte tanksen svåra att få tag i. Någon går att hitta på landsbygden, övergiven. De tyngre är bara att ta över. Rensa runt fordonet du vill ta över med ljuddämpat, spräng en dynamitladdning på stridsvagnen varvid en nasse hoppar ut. Avliva honom, puttra i väg i ditt nya fordon.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar Vebe:
spräng en dynamitladdning på stridsvagnen varvid en nasse hoppar ut. Avliva honom, puttra i väg i ditt nya fordon.

Men då börjar väl fordonet brinna för att sedan sprängas?
Världsherravälde
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar SputniQ94:
Men då börjar väl fordonet brinna för att sedan sprängas?


De allra största tanksen, exempelvis Wulf behöver två laddningar.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar Vebe:
De allra största tanksen, exempelvis Wulf behöver två laddningar.

Jaha Jag hade för mig att de började brinna och sen sprängdes.. Aja, är väl bara att åka runt och försöka hitta några! Tror jag har 5 eller 7 av dessa 12 nazi fordon. Sen vet jag en till som jag ska ta, och så 2 tanks, men sen vet jag inte resten
Världsherravälde
  • 0
  • Dalu
  • Dalu
Extremt roligt spel! Köpte det igår, har redan kört ett par timmar med lite blandat free-play och story.

Riktigt roligt! Jag tycker nästan själva klättringen är lite bättre än Assasins Creed 2 då det gick att göra några lite konstiga saker i AC2 som inte går i The Saboteur. Tex, klättra uppför en balkong om man hänger under den (alltså UNDER, inte i kanten på den). Men AC2 är väl i snitt lite bättre än TS om man jämför allt som har med klättring och springande att göra.

Men jag är VÄLDIGT nöjd över The Saboteur. Hade dock inte hört så mycket om det förrän igår då jag frågade en som jobbade på Game om spelet och fick förklarat hur det var.
Mycket nöjd!
  • 0
Någon mer som blir sugen på att spela lite The Saboteur så här på valdagen
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Är det någon här som har spelet till PC? Jag skulle vilja ha lite bilder från spelet, så ifall någon av er har lust att fota lite (med Fraps eller något) under en spelsession och sedan maila/PMa mig ett tiotal bilder vore det underbart!

  • 0
Jag tänker verkligen inte försöka skaffa Platinum på det här, även fast jag inte gjort det på något annat spel heller.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!