Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sexfrustrerade grabbars sista fäste?


  • Arnc
  • Arnc
Förstår inte varför de måste visa så mycket hud som möjligt är väl roligare om man får gissa sig till lite själv herregud. Tänk om alla kvinnor skulle springa omkring nakna dagarna i ända.

Snacka om trafikfara Både de unga och gamla tanter som visar sina härligheter på stan.

Men i ärlighetens namn. Så borde jag itne skriva då jag är på fel humör
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Klagar ni på fina brudar grabbarna?, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
  • 0
Citerar Evil Chicken:
http://www.blazingangels2.com/minigame


Jag har klarat det där spelet och kvalificerat mig till tävling för Elite.
1337
  • 0
Citerar DayQuasar:
Klagar ni på fina brudar grabbarna?, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay


Jag tror att de klagar på spel företag som marknadsföra sina produkter med hjälp av brudar.
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Citerar Nirellen:
Citerar DayQuasar:Klagar ni på fina brudar grabbarna?, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Jag tror att de klagar på spel företag som marknadsföra sina produkter med hjälp av brudar.


Ja för om det står en tjej i mini hotpants och bh så säljer inet spelet >.<

Herregud säger jag bara.
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Finns nog betydligt värre saker än män/kvinnor som visar lite hud för reklam. Man har ju inte direkt kört upp ett könsorgan på skärmen direkt?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!