Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sexfrustrerade grabbars sista fäste?


Citerar Boromir:
Tycker det är bra att supermario1982 skrev en blogg om det här, har tänkt på det men kom aldrig på tanken att skriva en tråd om det.
Annars så tycker jag att dom som köper spelet för att se på halvnakna kvinnor kan ta mig tusan ta upp en tjuga och hyra sig en porrfilm!


Vad kollar du på för 50 tal porrfilmer, det ska var helnaket
!quote- Forever
  • 0
Äh, vad tusan spelar det för roll? Att försöka locka sexfrustrerade tonårspojkar till ett lagom oseriöst spel som handlar om ett krig som var fyllt av sexfrustrerade unga män låter närmast logiskt.

Det är knappast vidare elegant eller intelligent, men så handlar det heller inte om ett spel som tar kriget på vidare stort allvar (av första spelet att döma). Det här är snarare James Bond varianten av WWII-krigande så att säga.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Vilken respons, och det är skönt att det finns likasinnade

De flesta reagerar dock över bannern, men ärligt har ni sett tjejen på gungan eller hon som kissar. Vad bidrar de med till den här världen?
  • 0
Länken till tjejen på gungan fungerar inte.
  • 0
Länken är fixad. Du får scrolla ner lite sen så kommer bilden upp.
  • 0
Haha, testade spelet det va eehrm intressant.
  • 0
jag fattar ingenting . varför var det en konstig ruta med ett plan i mitten av sidan (helt oviktigt ju) ...och varför slutade tjejen att klä av sig efter en liten stund?
  • 0
lyckades ta av henne byxorna iallafall .......... jag behöver verkligen en tjej
IngeN koMMeR IhåG eN Fegis...!
  • 0
Citerar power:
lyckades ta av henne byxorna iallafall .......... jag behöver verkligen en tjej


Dör nästan alltid precis då hon ska dra av tröjan
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
kan någon förklara vad det störande planet i mitten gör?!?
  • 0
Tryck på space hela tiden så klarar ni det. Men hon tar aldrig av tröjan.
  • 0
Citerar supermario1982:
Jag är dock lite orolig att om jag skriver om detta så kommer många klicka på bannern och kanske till och med bli upphetsade. Om så skulle vara fallet så kan jag garantera att det är ett tecken på att man spenderar alldeles för många timmar med sin dator. Ett tips skulle vara att sakta men säkert börja vistas i den verkliga världen och träffa verkliga människor och kanske inleda en riktig relation.


Citerar mig själv då många redan verkar ha fastnat i spelet.
  • 0
Haha alla verkar vill att hon tar av sig tröjan, när tråden handlad om att det var dåligt med sådan reklam
!quote- Forever
  • 0
Så du tänder inte på en halvnaken brud... Alltså är du homosexuell, trevligt för dig. Har inget emot att titta på en vacker kvinna som är lättklädd personligen.

Respekterar dock din åsikt/läggning.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Haha, vilket patetiskt spel. "Register to see the whole strip"

  • 0
Citerar Black hell spawn:
Haha, vilket patetiskt spel. "Register to see the whole strip"


Hon kommer ändå aldrig längre än till underkläderna.
  • 0
Citerar instant aim:
Citerar power:lyckades ta av henne byxorna iallafall .......... jag behöver verkligen en tjej

Dör nästan alltid precis då hon ska dra av tröjan


haha vad gör man inte för att se lite naket.. wtf allt eller inget heter detvall .

Citerar Marfy:
Så du tänder inte på en halvnaken brud... Alltså är du homosexuell, trevligt för dig. Har inget emot att titta på en vacker kvinna som är lättklädd personligen.

Respekterar dock din åsikt/läggning.


men igentligen vad har det med spel att göra? det var det som var frågan... nakna brudar och spel? inte för att det är så stor köp krets bland tjejer(?) och jag kan nog förstå varför
Islam+frihet=lol
  • 0
Ett minst sätt patetiskt sätt att marknadsföra sitt spel på, som så många andra sagt tidigare i tråden. Dessutom reagerade jag, liksom ett par av de andra som kommenterat här i tråden, på att det är Ubisoft, ett stort företag som knappast är i desperat behov efter pengar, sysslar med sådant här.
Dock säljer det säkerligen, så jag kan inte klandra dem. Men om man vill behålla sitt goda rykte får man dock tänka på andra saker än just hur mycket produkten ifråga kommer sälja då man kommer med en ny reklamidé.

Det är sådana här fånerier som leder till att spelindustrin får ett dåligt rykte och stämplas som någonting endast ensamma och omogna tonårspojkar sysslar med.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0
jag undrar varför GR inte tar bort den

jag trodde man inte fick lägga upp sånt på GR??
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Eller så skaffar man helt enkelt Firefox med Adblock Plus och slipper se allt vad reklam och banners heter när man surfar..
  • 0
Citerar Marfy:
Så du tänder inte på en halvnaken brud... Alltså är du homosexuell, trevligt för dig. Har inget emot att titta på en vacker kvinna som är lättklädd personligen.

Respekterar dock din åsikt/läggning.


Pratar du om mig ? Jag tänder på en brud, men om jag vill se det så går jag in på någon porr sida och liknande, inte en jävla reklam för ett spel.
!quote- Forever
  • 0
Ju sämre spelen är destå mer porr innehåller de, så brukar det oftast vara...
  • 0
Citerar Tromb:
jag undrar varför GR inte tar bort den

jag trodde man inte fick lägga upp sånt på GR??


GR var ju först med att lägga upp det
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!