LIVE
logo hd live | Capcom Showcase
See in hd icon
Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelet 2008!

Gta IV eller Mafia 2 eller Gears of war 2 eller......Killzone 2 eller ........ Battlefield Bad Company
  • 0
Citerar Bodhisattva_Wov:
Citerar Reqo:
Med originalteamet som gjorde de två första Banjo-spelen så kan det mycket väl bli så.

Som också var knappast årets spel när dom kom ut heller. Inte ens nära.

Håller med. Förstår inte varifrån all denna hype kommer ifrån. Det första Banjo spelet var väl inte ens speciellt populärt alls?
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Hoppas, och tror, personligen på Pro Evolution Soccer 2009. Eller FM 09, tight race för en fotbollsnörd som jag
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Warhammer Online: Age of Reckoning
OMG!! WTF?? BBQ!!
  • 0
egentligen gt5 men det blev ju försenat så det blir nog army of two
Stay away from the vodoo mon
  • 0
För min del blir det nog Brawl.
  • 0
GTA IV, Tales of Vesperia eller PES 2009
Sluta dalta med överklassen
  • 0
Om Rainy Woods kommer i år har det alla chanser att bli bäst, annars verkar Alan Wake knipa platsen.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Om.. Starcraft 2
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
MGS 4 lr GTAIV
  • 0
Asså alla skriver Gta IV, är det inte som blir sugen på Gears 2 när man har sett videon??... Jag tror lätt det kommer att äga Gta IV.
  • 0
Citerar BrainHood:
Asså alla skriver Gta IV, är det inte som blir sugen på Gears 2 när man har sett videon??... Jag tror lätt det kommer att äga Gta IV.

Ja personligen kommer jag att ha mer kul med Gears of War 2 än GTA 4 det är jag helt säker på, men GTA 4 kommer bli mer populärt hos majoriteten av alla gamers.
Diablo III <3
  • 0
Fable 2.
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
SSBB eller SC2..
Zoooooooooooooooooommm.....
  • 0
GTA IV...
There's no place like 127.0.0.1
  • 0
Gta IV!!!!!!
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 51
Mirrors Edge
PUNK IS NOT DEAD!
  • 0
Gears of war 2 <3
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Hoppas på Fable 2, GoW 2 och NG2 men de lär inte knipa pressens GOTY. Om jag skulle gissa så blir GTA IV det överlag.

Tillagt 2008-05-25 01:33:
Citerar Ezekeel:
Jag hoppas verkligen inte det för ett år är alldeles för lite tid ifall det ska nå upp till den standarn Cod4 hade.

CoD4 hade två år och samma med CoD5. Det har nog att göra helt med uvecklarna. Men jag har svårt att se något onlinespel överträffa CoD4 online.

Citerar Bodhisattva_Wov:
Med Rare så är det nästan säkert att det inte blir så.

Mm, blir nog 8-9/10 som med Kameo t.ex. Men hoppas att det blir grymt bra.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Mina potentiella kandidater till Årets spel 2008 är:

Grand Theft Auto IV

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Killzone 2

Call of Duty 4
  • 0
Gears of war 2 eller Super smash bros. brawl
Är det sant?
  • 0
Citerar LordUlf:
Call of Duty 4

Blir aningen svårt eftersom det inte släpptes i år.

Citerar LordUlf:
Killzone 2

Blir ännu svårare då det släpps nästa år.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Jag tror på Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, Gears of War 2 eller Fallout 3 faktiskt.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Så jävla lätt Super Smash bros. Brawl. Andra plats är ganska säkert Fable 2. Årets spel 2009 är jag helt säker på att det blir Resident Evil 5.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Håller inte med om Brawl då det omedelbart känns gammalt tackvare dålig grafik och online.

Men 2009 tror jag också absolut att Resident Evil 5 blir det. BioShock 2 skulle jag sagt om det var samma utvecklare, men tror inte alls på de nya.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy