Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelet 2008!


Metal Gear Solid 4 förhoppningsvis. Eller någon utstickare som lyckas knipa mitt hjärta.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Fable 2, Fallout 3 eller Little Big Planet.
  • 0
star wars the force unleached
I have a bad feeling about this.
  • 0
GTA IV följt av Gears of War 2.
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Ninja Gaiden 2 !!!
  • 0
Så här långt Devil may cry 4 tycker jag.
Annars tror jag att det blir Metal gear solid 4, gears of war 2, gta iv eller killzone 2.
  • 0
Citerar Gamer95:
Så här långt Devil may cry 4 tycker jag.
Annars tror jag att det blir Metal gear solid 4, gears of war 2, gta iv eller killzone 2.



Sen är jag även förbaskat sugen på Red Faction Guerilla även om det långt ifrån blir årets spel.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
GTA4 tror jag starkt på,men eftersom alla älskar metal gear så blir det nog metal gear solid 4.
Skulle dock vara ruskigt coolt om Mirrors Edge tog hem priset!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
GTA IV
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Gears of War 2, andra plats Rock Band (om det kommer ut i år)
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Metal Gear Solid 4 helt klart Jag vet att iaf det kommer bli det för mig.
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Citerar ribbstol:
Skulle dock vara ruskigt coolt om Mirrors Edge tog hem priset!


Inte en jävla chans, ser ut som ett 8/10 spel
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar krark:
Citerar ribbstol kulle dock vara ruskigt coolt om Mirrors Edge tog hem priset!

Inte en jävla chans, ser ut som ett 8/10 spel


Jag har bara sett lite bilder och info om spelupplägget,som de flesta av oss,och jag tror att om ideerna håller hela vägen så kan det mycket väl bli en av de bättre titlarna.
Fast som fanboy så VET jag att gears2 kommer krossa allt iofs.
  • 0
Citerar ribbstol:
Jag har bara sett lite bilder och info om spelupplägget,som de flesta av oss,och jag tror att om ideerna håller hela vägen så kan det mycket väl bli en av de bättre titlarna.


8/10 är ett bra betyg....
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
GTA IV, MGS4, CoD5 eller Gears of War 2 blir det
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
är cod5 bekräftat att komma nu i år?
  • 0
Gta IV Och Ninja gaiden II
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Citerar krark:
Citerar ribbstol:Jag har bara sett lite bilder och info om spelupplägget,som de flesta av oss,och jag tror att om ideerna håller hela vägen så kan det mycket väl bli en av de bättre titlarna.

8/10 är ett bra betyg....


8/10 är ett mycket bra betyg för att vara petig.

Citerar ribbstol:
är cod5 bekräftat att komma nu i år?


Jag hoppas verkligen inte det för ett år är alldeles för lite tid ifall det ska nå upp till den standarn Cod4 hade. Men jag står fortfarande fast vid Gears of War 2, GTA IV eller Killzone 2. Jag tror Metal Gear Solid 4 blir ett superbt spel men jag är anningen skeptisk om det här med framtiden men man vet ju aldrig vad Kojima pysslar ihop så... Jo, även mgs4 blir en kandidat.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar ribbstol:
är cod5 bekräftat att komma nu i år?


Ja, det IW och treyarch turas om så att dom alltid får två år på sig att utveckla fast det släpps ett cod per år.
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Metal Gear Solid 4 och Killzone 2.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Banjo Kazzoie. Kanske?
Hoppas massor att det spelet kommer bli super!
Jag har fisk i fickorna
  • 0
Metal Gear Solid 4 och Gears of War 2.
Diablo III <3
  • 0
Citerar Fuhlfisk:
Banjo Kazzoie. Kanske?
Hoppas massor att det spelet kommer bli super!


Med Rare så är det nästan säkert att det inte blir så.
  • 0
Citerar Bodhisattva_Wov:
Med Rare så är det nästan säkert att det inte blir så.


Med originalteamet som gjorde de två första Banjo-spelen så kan det mycket väl bli så.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Med originalteamet som gjorde de två första Banjo-spelen så kan det mycket väl bli så.


Som också var knappast årets spel när dom kom ut heller. Inte ens nära.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!