Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelet 2008!


Mafia 2 eller MGS4 tror jag.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Grand Theft Auto IV... ingenting kommer vara bättre än detta spelet. Jag hade mina tvivel innan releasen men det är lätt bland mina topp fem genom tiderna.
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
  • 0
Personligen så tror jag att jag kommer att ha roligast med Battlefield Bad Company samt PES 2009, tror dock inte att något av dessa spel kommer att kvalificera sig till årets bästa spel.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Många skriver Mafia 2 men jag tvivlar på att det släpps i år. Eller har de sagt något nytt om releasen?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Nej, av vad jag har sett så ser Brawl rätt mkt sämre ut. Men iofs köper man inte Wii för grafik så känns inte lönt att diskutera grafik till den.


Nej, men när man diskuterar spel grafiskt generellt så gör man det. Och sen när blev du en Wii supporter?
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Alan Wake
We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
  • 0
Citerar danne1337:
Alan Wake


Inget talar för att det spelet kommer i år tyvärr, vi får nog tag och ställa in oss på ett 2009 datum.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Citerar Marfy:
Nej, men när man diskuterar spel grafiskt generellt så gör man det. Och sen när blev du en Wii supporter?


Man behöver inte vara en supporter för att säga att ett Wii-spel ser sämre ut än ett annat Av det jag har sett av Brawl ser det sämre ut.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
På bilder ser Brawl sämre ut, men testa se på videos så ser det snyggare och när du ser cut-scenes på Subspace Emissary så kommer du undra hur det är ens möjligt för Wii att göra sånt ens.

I alla fall jag ser det som Brawl är årets bästa spel, en uppföljare på det bästa multiplayer spelet någonsin och nu kommer ta över platsen med Massor av nya saker. Om ni tycker Brawl förändras för lite varför checkar ni inte in GTs recension eller varför inte IGNs? Sen har jag aldrig sett redaktionen kalla Brawl väldigt likt sin uppföljare, för jag skulle veta om det då.

Själv hoppas jag nu på en 9/10 i nästa nummer av Gamereactor då jag vet dom är inte snälla med 10:or (förutom förra året)
Är ganska säker det får 10/10 på ljud som sin föregångare Melee.

Men om nån konstig anledning att Brawl inte skulle bli årets spel (då snackar jag inte om bara GR) så blir det Metal Gear Solid 4 tror jag. MGS4 ser nästan perfekt ut.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar TheWii:
MGS4 ser nästan perfekt ut.


Ja, om man gillar ordentligt långa cutscenes så är det nog en våt dröm för många spelare. Men annars vet jag inte om det ser så himla bra ut.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
  • klaw
  • klaw
Jag kastar in en vild chansning: PES 2009. Konami slår rekord i att lyssna på fansen och ger oss det vi vill ha.

Bubblare: Little Big Planet om ni gör bra banor åt mig. ;)
  • 0
För min del lär det väl bli MGS4, kan inte tänka mig något annat.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Jag kommer antagligen att älska Spore men jag tror inte på en 10/10 lixom ^^
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
GTA IV, MGS4, Resident Evil 5 eller Mafia 2.
  • 0
Det är på tok för tidigt att prata om det här.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Det är på tok för tidigt att prata om det här.


Nej, spekulera kan man alltid.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Om Resident Evil 5 kommer ut i år, så tror jag helt klart att RE5 tar hem priset
Lämnat GR.
  • 0
Det finns många kandidater iår, t.ex. GTA IV ett supersnyggt spel. Man kan göra massa saker, gillar det stark. Kan nog ta hem priset iår.
MGS4, det blir nog också en het kandidat. Har inte sett så mycket av det dock så har jag hört en massa.
Gears of War 2, har själv inte någon Xbox360 så jag kommer nog inte kunna spela spelet om jag nu inte gör det hos en polare. Men jag har hört mycket bra om det som med MGS4.

Sen så finns det några MMORPG spel som också kan ta hem det. Kanske Age of Conan? Eller varför inte World of Warcraft: Wrath of Lich King. Men jag tror mer på att något av de tre första tar det.
Sen så har jag inte någon X360 som jag nämde tidigare och inte någon Wii heller så spelen på den fronten har jag inte så stor koll på.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 51
Så här tror jag

1:a plats - Mirrors Edge
2:a plats - Grand Theft Auto IV
3:e plats - Metal Gear Solid 4
4:e plats - Fable 2
5:e plats - Starcraft 2

Enligt mig och vad jag har sett så är Mirrors Edge den mest värdiga vinnaren av årets spel 2008. Spelet är det som bryter ny mark och skapar nytt gameplay mest av allt som utannonserats för släpp 2008. Den självklara segraren av årets spel 2008.
PUNK IS NOT DEAD!
  • 0
En gammal Snake? Nah.

Satsar på Brawl.

Tillagt 2008-05-27 15:50:
Citerar TheWii:
I alla fall jag ser det som Brawl är årets bästa spel, en uppföljare på det bästa multiplayer spelet någonsin och nu kommer ta över platsen med Massor av nya saker. Om ni tycker Brawl förändras för lite varför checkar ni inte in GTs recension eller varför inte IGNs? Sen har jag aldrig sett redaktionen kalla Brawl väldigt likt sin uppföljare, för jag skulle veta om det då.


*Aesop röstar bra på TheWii. Plötsligt får han fem stjärnor.*
  • 0
GTA IV
I was cured, all right!
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar godzilla-kid:
GTA IV
  • 0
Lite gissningar här:

Årets sportspel: Top Spin 3
Tvåan var otroligt bra och av videorna att döma ser trean ut att förbättra allt. FIFA09 och PES09 lär briljera nu när denna generationen är i full gång och spelmotorn är på plats.

Årets RPG: Fallout 3
Har inte mycket till konkurans egentligen, Fable har jag noll förtroende för efter första spelet och det varkar inte komma något Bioware-spel i år.

Årets flopp: Banjo: Nuts & Bolts
Rare lyckas överaska ännu en gång med hur jävla usla utvecklare dom är nuförtiden. Fordon, wtf liksom.

Årets FPS: Brothers in Arms: Hells Highway
Bortglömd av många men ett spel jag tror överaskar. Sett fram emot det ett tag.

Årets spel: LittleBigPlanet
Behöver ingen närmare presentation.
  • 0
Mirrors edge!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!