Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa sniper-geväret??


Det i gow sjukt bra
Haze
  • 0
Tycker prickskytte-geväret i Mass Effect är riktigt coolt. Kanske inte det bästa, men Depth of Field-effekten är skitsnygg.
Do you have any good old ham?
  • 0
  • Tri0
  • Tri0
I Mass Effect går de å få riktigt sköna snipers
  • 0
Sniper-geväret i Halo 3 är hur jäkla imba overpowered som helst.. Liksom.. Två eller tre skott utan reload. Tur att Bungie har minskat på shotty-sniper.
ballz of steel
  • 0
Armborstet med kikarsikte i Half-Life 2 är väl inte något krypskyttegevär, men det är värd att nämnas.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Citerar kry1_rygar:
Sniper-geväret i Halo 3 är hur jäkla imba overpowered som helst.. Liksom.. Två eller tre skott utan reload. Tur att Bungie har minskat på shotty-sniper.


Men det är ju framtiden .. duhh. .
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Eller hur haha, vad f4n.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dori
Snipern i UT3 är ganska skön och biffig. Det är min favorit, tveklöst.
''The music comes straight from the heart, and speaks only to the heart'' - Rachmaninov
  • 0
Jag tycker den i Gears of War eller Unreal Tournament 3. Den i Halo 3 är bara irriterande och obalanserad, den är ju nästan fullständigt automatiskt, riktigt irriterande enligt mig.

Ska bli intressant att se om den klassiska snipern i något spel kommer ändras till något revolutionerande, vet inte vad det skulle vara men något som kanske att den skjuter i väg tre skott på rad eller liknande specialeffekter, vore trevligt.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Gillar de flesta i CoD4
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
SVD Dragunov i Flashpoint. komplicerat sikte, som duger för varje tänkbar situation. inte en enda NATO-snubbe går säker för mig med den grejen
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar GinTonic:
Gillar de flesta i CoD4
  • 0
T´s Auto Sniper på Cs.
Bowser´s ultimate plan to take over the world - 1985. 1. Kidnap the princess, 2. Tell everbody where she is, 3. Put Mushrooms and Stars to help my enemy,4. ....,5. Yay the world is mine!!!
  • 0
M21 i Flashpoint.
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Fusion Rifle från Deadlocked. 360 No Scope.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!