Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa sniper-geväret??


Citerar atw0r:
L96A1:an i Bf2 och Sniper geväret från TF2


L96A1 är kass, det ska vara M95.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Jag tycker att Halo-snipern är skönast.
Hatar när siktet försvinner på en del snipers efter man skutit.
(stavas det skutit?)
  • 0
Citerar Xbox-360:
(stavas det skutit?)


nej, skjutit
  • 0
Citerar jerrko:
Citerar Xbox-360:
(stavas det skutit?)


nej, skjutit


Ahh, just det
  • 0
De tre skönaste Sniprarna är från tre storspel : HALO, COD 4 och GEARS OF WAR
Finish The Fight 26/9-07 <3
  • 0
Bäst fysik: Gears of War
Mest krävande: Gears of War
Skönaste: Halo 3
Mest nybörjarvänligt: Halo 3
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Snipern i team fortress 2 är riktigt kul att använda, även snipen i Halo serien.
Don't ever back down
  • 0
Jag vet inte bästa, men iallafall vilken som är skönast att plocka folk med och det är Gears of War finns inge skönare spel att sätta HS i!
Päronchoklad hmmm, kanske vore något...
  • 0
Nån som gillar den i GTA 3? Skjuter bort de kroppsdelar man siktar på.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Lost Planet snipern, extremt användbar i högt tempo online.
  • 0
allt från ryssland är bra! leningrad cowboys till exempel! dem kan man visserligen inte använda vid distans-skytte.. vilket är lite synd
öpö?
  • 0
AWP
1337
  • 0
Varför kallar man den AWP egentligen? den heter ju "Magnum sniper rifle" tror jag iaf...
  • 0
vet inte om dena fins i spelvärlden men den värkar bra. hursomhelst
acuracy international AM.
jag kom, jag såg, jag dog
  • 0
Snipern i Cod4, ljuddämpad, träffsäker, kraftig
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Dragonouv i STALKER är trevlig.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
L23 Fareye i Resistance är en av mina favoriter, sakta ned tiden och Booom headshot =D
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Winter Covert Sniper Rifle från James Bond Nightfire och snipergeväret i Halo är båda mycket bra.

Håller med, fast jag tror tactical är lite bättre i Nightfire
Mario, the worlds best viedeo game hero
  • 0
Sniper geväret 50. Cal i COD4 pwnar. Annars så snipern i gears of war fast det suger att man måste ladda om efter varje skott. Det där är ju "framtid". I nutid så har gevären 10 skott
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
M24 i BF2 är skön. Mycket mer pricksäker än M95:an.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
M24 i BF2 är skön. Mycket mer pricksäker än M95:an.


Japp.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Hade inte Unreal ett för jävla mäktigt snipergevär... ? Där man kunde ställa zoomen manuellt, gradvis genom att hålla in nån knapp.
  • 0
Precision Rifle i Crysis? Satans va kraft det är i den!
1337
  • 0
Efter att ha kört Gears Of War, för första gången på över två månader. Så tycker jag att den suger, den är förjävlig. Att man måste stå helt still för att kunna träffa känns grymt svårt, då det är ett relativt högt tempo.

Då tycker jag att den i Halo (1, 2 & 3) är mycket skönare.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Crysis snipern e ett maffigt vapen.
Sist jag åt majs smakade det Broccoli
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!