Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa sniper-geväret??


halo 3 snipern såklart
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Gillar i princip alla vapen i Halo 3 förutom just sniper-geväret..
Tycker det känns allmänt skumt och orealistiskt..

Min röst hamnar nog på Dragunoven ur Project IGI.. Ganska länge sen jag spelade det, men det är det jag minns som bäst
You used to light up the dark..
  • 0
Jag älskar känslan när man knäpper någon med ett snipergevär. Tyvärr är jag usel på att anända dem, det slutar oftast med att jag får ett hugg i nacken eller att enbättre sniper knäpper mig först.
  • 0
Awpn i Counter-sTrikE
King Ring....
  • 0
Den i Killzone är INTE den bästa! Siktete är askonstgt och man kan inte gå med siktet. Bästa måste vara sniper-riflet i Star Wars Battlefront 2. Så jäla skönt!
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Obonator:
Awpn i Counter-sTrikE


Bah, scout ska det vara.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
S2 AM Sniper Rifle från Halo-serien. Snacka om skön känsla när man lyckas prica huvudet på fienden/motståndaren.
  • 0
Scoped Lee-Einfeld från Call of Duty 2.
Oblivion speltid: 305 timmar
  • 0
Citerar Mosh3r:
Scoped Lee-Einfeld från Call of Duty 2.


Nej, den har inte samma kraft som Kar 98.
  • 0
Halo snipern är alltid skön
I'm coming in for the kill...
  • 0
Helt klart BF:Vietnam snipern, dock inte M16 snipern, men alla andra.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Citerar Th3 End:
PSG1 från MGS


Wooooord! Eller Snidern från Syphon Filter... Sjukt coolt att det står "Head Shot" när man siktar dem i huvudet.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
M14 i BfV? Jo, den är fin.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Bara spel Sniper-rifles?

isåfall den i PD med x-ray sikte den spårar det närmaste fiende målet själv och skjuter genom hela banor.(tyvär så har namnet undkommit mig)

om man ska vra realistisk så väljer jag..
DSR-1 (om man vill vara pricksäker)
Gepard M1 (om man känner för att skjut pansarvagnar med...glöm inte axel skydd)
Knights-SR25(med silencer om man vill vara ifred i ett tag)
  • 0
Hmm...

M95 barret är väldigt kraftfull, bra att skjuta igenom bepansrade.

M151A eller något var en Anti-Material, jätte bra.

M92 är pricksäker.

L15A1 är en asabra lätt kalibrig prickskytte gevär för enkla mål.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Da_Sarge:
M14 i BfV? Jo, den är fin.


Dock inte lika bra som den andra snipern i BFV, den vars namn jag inte kommer ihåg
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Om ni skriver fantasi vapen kan ni skriva vilka spel dom kommer ifrån.
Så att det är lättare att hitta dom och se hur dom ser ut.

Tex

M95 barret är väldigt kraftfull, bra att skjuta igenom bepansrade.
är ett sniper rifle men kan bara skjuta igenom lätt pansar.

M151A eller något var en Anti-Material, jätte bra.
är en ToW missil.(irl)

M92 är pricksäker.
är en pistol.(irl)... M92-rifle är ett AR (irl)

L15A1 är en asabra lätt kalibrig prickskytte gevär för enkla mål.
är en Howizer. (irl)

Eller så blev siffrorna ihop snurrade.
  • 0
Citerar kebbe_90:
Dock inte lika bra som den andra snipern i BFV, den vars namn jag inte kommer ihåg


Det namn du inte kommer på är M40.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Magnum Sniper Rifle i Counter-Strike, jag vet omåttligt feg men kan inte hjälpas
Why are you wearing that stupid man suit?
  • 0
Jag tycker egentligen att sniper-rifles är fegt. speciellt den i Gears of War även om den e skön. Men annars gillar jag att skuta me sniper.rifle i GTA: Liberty city stories till psp:n
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Just nu snipar jag väldigt många headshot på Halo 3. Så Halo serien har det bästa sniper vapnet
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Sniper-geväret i Halo 3 är ju fruktansvärt dåligt. Det känns så otroligt klent.
Den total-maxade snipern i Hitman - Blood money är ganska bra.
:3
  • 0
Gears of war geväret har en grym känsla, svårt att träffa med, men en grym känsla.
halo 3 geväret likaså, mycket härligt
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Jag tycker halo3 geväret känns för klent. det känns som om man kastar ett gruskorn. Metroid Prime Hunters snipern e ganska skön för d e så lätt att göra headshots me den
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Gears of War har det bästa Sniper Geväret. Grymt skön känsla och kraft i det vapnet.
Diablo III <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!