Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mafia II


Citerar kraz:
Har en liten playlist med låtarna som spelas på Delta-radio asskönt.


Tack!

Ska spela om spelet imorgon på Hard, räknar med att bli klar precis lagom till Jimmy's Vendetta
Ingen som spelat betrayal förresten?
Jävla vildar..
  • 0
Klarade det nu. Nästan 13 timmar. Tur att det inte var längre. Mer frustrerande spel får man leta efter, även om det var bra.
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Prince of Persia.


Man kan inte kräva att folk ska köpa nedladdningsbart material för att det officiella slutet inte var tillräckligt. Sådant kallas uppföljare. Gör man så ändå är man bara dålig.
  • 0
Tog en paus över veckan men har nu klarat det på hard, samlade på alla Playboy tidningar under tiden.. Har en kvar, som jag nu inte kan få tag på. Den ligger inte där den ska ligga. Fett najs. <_<
Frankly, my dear, I don't give a damn
  • 0
Citerar TheoJump:
Tog en paus över veckan men har nu klarat det på hard, samlade på alla Playboy tidningar under tiden.. Har en kvar, som jag nu inte kan få tag på. Den ligger inte där den ska ligga. Fett najs. <_<


Kolla först vad det är för nummer som saknas, sen kollar du i någon bild-guide var den ligger.


Spelar och njuter för fullt av en andra genomspelning. Denna gången på hard.
Älskar det nästan mer än första gången. Sinnessjukt bra spel.

Har laddat kontot med MS-points, så nu väntar jag bara på att tisdagen ska infinna sig. Då jävlar ska det röjas.
Jävla vildar..
  • 0
Så, nu har jag klarat spelet på Hard. Ganska lätt spel, det var väl egentligen bara ett parti jag hade problem med. Kanske blir en andra genomspelning för att samla på sig lite tidningar.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Klarade ut spelet igår och storyn var så grym bra men synd att spelet var så kort. Önska verkligen man fick veta mer och lite sidouppdragar skulle inte heller ha skadat.
Men en 9/10 får spelet av mig faktiskt.
Vädigt välgjord
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
<quote author="Vanilla Thunder">Kolla först vad det är för nummer som saknas, sen kollar du i någon bild-guide var den ligger.
quote>

.. Jag vet vilket nummer det är, jag vet var den ska ligga, den ligger inte där.
Frankly, my dear, I don't give a damn
  • 0
Citerar bullet:
Shit jag är helt beroende av några låtar i Mafia 2

Held for questioning!
  • 0
definitivt det bästa spelet jag har spelat, slutet var dock riktigt lamt!
hade ju velat rädda Joe där
annars ett av de bästa spelen nånsin, och inga buggar för mig som många andra har fått!
  • 0
Citerar TheoJump:
.. Jag vet vilket nummer det är, jag vet var den ska ligga, den ligger inte där.


Vilket nummer är det? Har själv en som inte ligger där den ska.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Mumsigt:
definitivt det bästa spelet jag har spelat,


Tips, ta bort slutspoilern där kanske?
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Mumsigt:
definitivt det bästa spelet jag har spelat......


DIN (/&%¤##¤%&/( SÄTT SPOILER DIN F****** ID**T! Tack för slutspoilern, den gjorde mig sjukt glad.
11-10-09
  • 0
Like the fella once said, aint that a kick in the head?
  • 0
Citerar PS3andXbox3604me:
Citerar Mumsigt:definitivt det bästa spelet jag har spelat......

DIN (/&amp;%¤##¤%&amp;/( SÄTT SPOILER DIN F****** ID**T! Tack för slutspoilern, den gjorde mig sjukt glad.


Lite samma reaktion här om man bortser från lite svordomar ^^ Men när kan folk lära sig att sätta ut spoilervarningar när de skriver vad som händer i spelet... Framförallt ett så stort spel som Mafia 2
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Grymt bra spel. Känslan och atmosfären är fantastisk.
När man går en promenad på den snötäckta vägen i chapter 2 och "Let it snow" spelas i bakgrunden, då njuter man.
Även den starkaste måste ta i när han skiter.
  • 0
De är för helvete inte riktigt kloka. Nu har jag under helgen pressat mig igenom spelet på hard, men inte fan får jag något achivement för det inte. Har fått alla artwork, nej, inget achivement heller. Undrar ifall de är så dumma i huvudet att de menar att man ska starta en helt ny omgång på hard, jag körde på samma sparning fast ändrade svårighetsgraden till hard bara på varje chapter. Jag är måttligt förbannad just nu.
"Shop smart, shop S-mart!"
  • 0
Citerar Mr Fancy Pants:
Undrar ifall de är så dumma i huvudet att de menar att man ska starta en helt ny omgång på hard


Det är ju självklart. Finns inget spel som accepterar att man ändrar svårighetsgrad för Achievement.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Finns inget spel som accepterar att man ändrar svårighetsgrad för Achievement.


Det brukar det väl? Man kan ju exempelvis köra igenom CoD på lättaste, och sen kör man alla banor på Veteran så får man ju de achivementen. Gjorde samma sak nu, men icke.
"Shop smart, shop S-mart!"
  • 0
Någon mer än jag som på Xbox får att spelet börjar stanna ibland, bara lite? typ 1 sekund men ändå, riktigt störande när man precis ska skjuta någon!
  • 0
Citerar Mr Fancy Pants:
Det brukar det väl? Man kan ju exempelvis köra igenom CoD på lättaste, och sen kör man alla banor på Veteran så får man ju de achivementen. Gjorde samma sak nu, men icke.


Ja, men de har achivements för varje bana. Och inte för hela storylinenen. Annars brukar det aldrig vara så i spel. Du måste alltid göra en ny sparfil.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Bara jag som är taggad inför Jimmy's Vendetta imorgon? Det lär bli sinnessjukt grymt.
Jävla vildar..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!