Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gaming alias


Brukar kalla mig själv antingen The Animal eller Angel of Death. Ja, och Luddinator.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Meshna - "Medeltida" spel innehållandes svärd och sådant, tex Oblivion. Används bara om jag kör som fighter.

Rorquir - Samma som ovan, fast används endast då jag kör som magiker.

Cradle Fuur - Min GT. Ganska all-round, passar på det mesta.

Fighjaia - Framtidsspel, uteslutande.

xD01M35K077x - Drygt namn (dolmeskott, fråga inte, internskämt) som djävlas med alla fjantiga namn som finns därute.

Fighjaia var det första jag kom på, när vi LANar kallas jag därför fikonet av polarna då de inte vet hur man uttalar det korrekt. Cradle Fuur kom när jag spelade Fallout, och många förkortar det till Cradle.

Ett spelalias ska vara stilrent och simpelt, inte en massa olika siffror och våldtaget CAPS LOCK.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Heter antingen FearAbsence eller Dr. Acula (:
Life is a glitch
  • 0
Heter alltid "fripp" efter gitarristen i King Crimson, Robert Fripp.
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Verzoin blev mitt användarnamn en gång och är det varje gång nu.
En speciell rolig grej är ju att ingen är helt säker på hur man uttalar det.
  • 0
Jag tyckte Zenith var tufft, men det fanns flera som hette det och jag vill vara unik på något sätt.

Min brors vän skrev alltid "Jcoke" (av misstag) när han menade Jocke, så jag satte ett _ i det och så blev det hela Zenith_J_Coke.
Heinz Ketchup
  • 0
Brukar heta Freddie.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
När jag första gången loggade in på Xbox Live via svarta lådan och fick skapa ett identitet, ett s.k. "Gamertag", så valde jag Bl4cKnWhit3 bara sådär. Ett impulsivt val kan man väl säga.

Idag vet jag inte ens varför jag valde det och om det ens har någon form av budskap.

PS
ADDA MIG INTE.
  • 0
Jag har alltid ett spelrelaterat namn. För längesedan hade jag enbart Snake, men efter ett tag kändes det som att alla hade det. Så jag gick över till Solidus ett tag, sedan blev det gameplayer och sist men inte minst Gamer FL.
The fuzz is here!
  • 0
Brukar alltid heta Nemo.. Jag är ingen
Du ångrar aldrig dom chanser du tog.
  • 0
Heter skalpaddan i princip överallt. Fick det namnet sköldpaddan av kompisarna eftersom jag alltid bar runt på en ryggsäck på ryggen (No Shit!) men eftersom man inte kan ha ö på de flesta ställena så blev det just, "Skalpaddan".
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!