Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Skriv era gamertags


Raah PwR - Destiny, kommer lira Halo i framtiden, möjligtvis Fifa och det nya cod också kanske Är 17 btw så ålder på dom jag spelar med spelar inte så stor roll
  • 0
ShowstoppinSee - blir till största delen Destiny och Halo för mig det första månaderna.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Skriver igen nu när jag faktiskt lirar igen
GT: Teddycore
Lirar Forza 5 nu, imorn lägger jag till Watch Dogs, sen FIFA 15 när de släpps.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
hazardousyankee

Forza 5
Watchdogs
FIFA 15
dr3
Gta 5 när det släpps
Lite annat
  • 0
Jkegswe. Destiny!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Anym
GT: Salle87

Titanfall
Forza
Fifa
NHL

Sen blire nog halo mcc, ac unity och kanske destiny men har inte bestämt mig än.
  • 0
assassinatemeee
  • 0
GT: UberSerg

Bf4 mestadels. Kanske Destiny framöver.
  • 0
GT: Granholm

Forza, Destiny & Diablo III.
  • 0
PredNDevil, har de flesta spelen. Men lägger allra mest tid på Ghost, Destiny och NHL hittar helst någon att spendera Destiny med.
  • 0
GT: Nichoboy
Lira NBA 2K, destiny, BF4, titanfalls, watch dogs, Garden warfare & dem flesta spelet på xbox one. Söker lirkompis till destiny
  • 0
iNimbit
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Spelar mest BF4 och kanske kommande cod.

Adda gärna om ni är lite mognare men med ett sinne högt i tak :p

Jag kan bli lite förbenad då jag spelar har en vinnarskalle och hatar när jag spelar dåligt!

Spelar mest lite senare på kvällarna efter 21 och ibland på dagen beroende på mina jobbtider.

iceblood75
  • 0
Abrasiver

Just nu Forza Horizon 2, men i framtiden blir det nog även Halo, Sunset Overdrive och Dead Rising 3!
  • 0
GT: Conny84

Spelar mest Forza & NHL 15
Tror jag lagt till typ alla som är i tråden.
  • 0
Jester Sympiote spelar mest Destiny nu i brist på bättre spel till konsolen. längtar som fan efter dragon age nu !
  • 0
Hittar inte dig Jester... Heter Blodpixel SWE!
Gamertag: II Linus II
  • 0
Citerar brobergd:
Citerar Withlock m det spelar någon roll så är jag 31 bast, men njuter likförbannat av och headshoota p12:or i facet.

Gött! Jag är 27 så då är vi två som kan hjälpas åt ;) Addar dig.

Min GT: Broberg

Andra får gärna adda mig!


Då är vi 3! Är dock 39 men njuter som ni att få tyst på p-12:orna
  • 0
obbola ghost. Lirar BF4, lite destiny och ska definitivt köpa evolve när det kommer ut. Njöt i fulla drag av alphan
  • 0
yoo!

adda hoffaxy

lirar mestadels Cod aw, forza horizon 2 samt gta v när det väl släpps....
lär ha fler o spela med då mina dudes väljer ps4 numera.... (looosers)
/ Hoffaxy
  • 0
Har väl det flesta i tråden på vännerlistan nu, det var ett tag sedan man postade sist men kan väl uppdatera med CoD advanced warfare, Destiny, Titanfall, liras väl mest i dagsläget.
Blir en hel del Battlefield 4 och diablo också.

Har funderingar på och införskaffa DA3, GTA 5 och ESO.
I övrigt om ni gillar att hjälpas åt med diverse achievements eller har brist på vänner, lägg till.

Ju fler, desto roligare!

Adda mig, GT Withlock
  • 0
Insyltad heter jag.

GTA V (dock inte börjat med online-delen än)
The Golf Club
FIFA 15

Titanfall, så småningom, kanske...
  • 0
ShockedChrille

Sitter just nu med spelen

Call of Duty Advanced Warfare
Sunset Overdrive
GTA V

Har även Battlefield 4 och FIFA 14 via EA Access
"I was in a video game. Funny as hell, it was the most horrible thing I could think of."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!