Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Misslyckade spelköp


Det här har egentligen inte mycket med tråden att göra men jag känner för att berätta det ändå.
Det var Marknad i Metropolen Nässjö i fredags. Min polare hittade en Iced Earth live skiva som han pröjsade 220 spänn för. Han går hem och tänker sätta den i stereon men märker att det inte ligger några skivor i fodralet, han tar sin cykel och sticker fort som attans ner till marknaden och går till ståndet där han köpt skivan. Knallen förklarar att han inte kan göra något åt det, och lyssna nu, HAN FÅR INTE PENGARNA TILLBAKA! fatta att han betalade 220 spänn för ett cd-fodral utan skivor.
Jag vet inte hur han bara kunde gå därifrån utan stålarna men men. sånt är livet
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
Mitt sämsta köp var syberia som kostade 250kr
För kung och fosterland!
  • 0
Terminator 2: The Arcade Game till Megadrive. Det var visserligen inte dyrt (50 men spelet var väl kanske inte så där jättebra (stark underdrift).
  • 0
Hmm nu ska vi se... det är några stycken.

Metal gear solid: substance
Dead to Rights
Splinter Cell T
Crimson Skies.

Jo det är väll dom.
Orkar inte skriva en signatur.
  • 0
Pokémon Stadium, jag köpte det för 849:- precis när det kom och det var kasst.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
True Crime - Hade mega stora förväntningar på spelet och då går det ju som det går...
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Jag vaknar fortfarande om nätterna och skrek "Jag vill byta det här spelet!!!"....usch efter att har köpt Twin Caliber för 199 kr på Game.

Men jag fick ju byta...fick Onimusha: Warlord istället. Pheew! Så nu känns det bättre
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
  • Missing Avatar
  • GF
Timesplitters 2.. Riktigt usel kontroll
  • 0
När jag köpte Driv3r och 007 EoN nyligen. Båda var FETT dåliga spel!!!
http://www.freewebs.com/Luigiman
  • 0
Jag är lite missnöjd över Harry Potter VM i Quiddich
Jag har varit på OS i Aten!
  • 0
måste nog säga att mitt sämsta köp är CS till boxen.
Trodde först att man kunde vara fyra/box me då visar det sig att man ska ha 16 boxar
En Coca Cola vore gott!
  • 0
Om du tycker att quidditch vm är för lätt håller jag med dig James 007.
yoshis island är bäst
  • 0
köpte fifa 2002 för typ 500 spänn på datorn! sen var min förra dator för dålig för spelet så ja kunde inte spela d
oo nu ere aldeles för världelöst för att spela när man har både 2003 o 2004 på gc
- Ign podcast -
  • 0
köpte Stålmannen till N64.. har aldrig varit med om något tråkigare!!!
HerrOber
  • 0
Mitt sämsta spelköp måste vara shenmue 2 till xbox (inte för att spelet är dåligt) utan för att jag köpte skiten för 350 begagnat...lol...- ock spelet kostade/kostar 129 kr nytt...
  • 0
  • Missing Avatar
  • ughe
Jag köpte en game park 32 :C
life is bright, it will take out your eyes
  • 0
Köpte Enter the matrix, fy fan vilket skitspel, sålde de på en gång.
YOU'LL NEVER WALK ALONE
  • 0
MGS tyckte jag var ett dåligt köp...
JAg var ganska liten och visste inte riktigt vad MGS gick ut på, så jag vart skitförbannad när det inte gick att klubba ner fienderna utan att få 13 man efter sig...

Jag tänkte åka in och byta det, men bästämde mig för att prova igen, och då gik det mycket bättre..när jag väl fattat att man skulle smyga kunde jag inte slita mig från tv:n...och det visade sig att MGS skulle bli ett favvo-lir

Några riktigt dåliga spelköp:
Maximo- fick 9(!!!) i SP, helt värrdelöst spel, plattformshoppen retar gallfeber på en.

Timesplitters- är ju inge kul i singel-player, och tyvärr hade jag ingen att spela med.
Tag: AlBin Laden
  • 0
spyhunter bara för att grafiken suger spelet e helt ok typ 5 - 6 i betyg kan iofs sälja det för mer än jag köpte det för.

Ok mental orka inte motivera idag fick inte min skönhets sömn till klockan 3 och mitt sämsta köp e nog ett exicit bike för 35kr jag solde det för en refresh och köpte tillbaka det av sentimental värde för 35kr 4år efteråt.
......
  • 0
Ett annat kasst köp var X-men: Next Dimension till gc... men som tur va köpte ja det på Game o kunde byta det nästa dag!!
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Jag köpte Mr.Moskeeto.....det var skitkasst.
  • 0
Marsan: Var det? Var lite sugen på att köpa det (hittade det för typ en hundring), men då kanske man ska låta bli.
T-rex wins!
  • 0
Kaleii> Jag var också inne på det spelet, verkar rätt grymmt att surra omkring som en mygga. Men det folk säger om spelet får det att verka dåligt... Men men, jag kanske inte kan motstå frestelsen...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
true crime och socom
Fuck you all..
  • 0
Ozoon: Saken är den att jag älskar knasiga spel (Amplitude, Rez och Space Channel 5 part 2 ligger på min topplista), så jag är rätt sugen på Mr moskeeto och Mad Maestro (och kanske gitaroo man också).

Men det är ju min åsikt.
T-rex wins!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!