Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Misslyckade spelköp


Zelda: Phantom Hourglass som kostade 449 kr (!) och som jag inte fastnade alls för.
  • 0
Test Drive Unlimited
PGR 3
Far Cry Instincts Predator


  • 0
PGR 3, usch vad tråkigt det var.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
  • Skav
  • Skav
Halo 3

Mår ju illa av det
Puckstång skulle ju sitta fint.
  • 0
Inte ångrat ett enda av mina spelköp faktist.
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Mobile Suit Gundam: Target In Sight till PS3 är inte bara det sämsta spelköpet jag gjort utan även det sämsta spelet jag spelat. Helt ospelbart, är det.
Det låga priset till trots..
  • 0
Citerar Skav:
Halo 3


Fy satan, kört Live ännu?
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
mitt sämsta spelköp iaf var nog quake 4.. jag försökte inbilla mig att det var roligt.. så med ett falskt påklistrat leende spelade jag spelet i ca 15 min innan jag stängde av xboxet och insåg att jag lika gärna hade kunnat stoppa upp de 200 kronorna i arslet
  • 0
Project Gotham Racing.
Spelade max 45 min.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
army of two!!!! sunkigt online spel,PUNKT
  • 0
Resistance och rain of fire
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Alla spel har väll gett spel glädje. Frågan är vad som gjort mer eller mindre.
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
så sant! snake.
  • 0
Pokemon Battle Revolution och Starfox Command.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Command & Conquer 3. Blööh
  • 0
Wii, Whats so exiting about it? hade det i en vecka sedan sålde jag det, likväl DS lite pluss new supermario bros.

Citerar Jeramo:
Citerar Skav:Halo 3

Fy satan, kört Live ännu?


made my day .
  • 0
Spider-Man 3: CE och Skate, båda till Playstation 3.
Ta det tillbaka
  • 0
Secret Agent Clank(den ökända konvertingen till PS2). Insomniac måste har sniffat för mycket mjöl från en strippas rumpa när de bad en spelutvecklare mest känd för barbie-spel att gör ett lir baserad på en påhittad karaktär i spelserien. Trögt, långsamt och vägrade sluta ta sönder mitt Memory Card när jag skapat en sparfil.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!