Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Misslyckade spelköp


Believe it or not så är mitt sämsta halo 3. Spelade det älskade storyn slut. Spelade om en gång till och en till och sen en vecka senare så var det skittrögt. Hmm multiplayern var skit enligt mej ingen strategi eller nåt sånt.
Bättre med en död på larvfötter än en larvig död på fötter
  • 0
min var transformers dom första dagarna var den kul men den var så kort och dålig grafik
  • 0
Personligen har jag aldrig misslyckats med ett spelköp. Dock var det när en gång då jag nästan snubblade och slog huvudet i disken inne på Digistore.

There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar The Haymaker:
Personligen har jag aldrig misslyckats med ett spelköp. Dock var det när en gång då jag nästan snubblade och slog huvudet i disken inne på Digistore.


Why are you wearing that stupid man suit?
  • 0
Mitt absolut sämsta spelköp var helt klart Rayman Raving Rabbids till Wii. Visst, det var kulatt spela igenom en gång, vilket tog 4 timmar. Sedan var det slut på det roliga.
Synd att man inte är lika proffsig som Haymaker.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Matrix: Path of Neo...

Antennas to Heaven
  • 0
  • Zime
  • Zime
Halo 3 Legendary Edition. Spelet äger, men jag menar, vad ska jag ha en stor fet plasthjälm till?
Jag skulle helt klart köpt Collector's istället. Lite extramaterial är alltid spännande. 2 extraskivor och en hjälm blev för mycket känner jag.
  • 0
Citerar KarlssonHBG:
Believe it or not så är mitt sämsta halo 3. Spelade det älskade storyn slut. Spelade om en gång till och en till och sen en vecka senare så var det skittrögt. Hmm multiplayern var skit enligt mej ingen strategi eller nåt sånt.


Då vet du inte hur du ska spela det
Jag vill ha världens största brödrost, men skulle nog inte orka äta så mycket bröd.
  • 0
S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl är mitt sämsta. Jag tycker verkligen inte om det, det är kul ett tag då man försöker komma upp på topplistan men det var bara segt, så det är nog det sämsta hittils.
  • 0
Dungeons & Dragons: Stormreach.

Helt klart det mest misslyckad spelet. Ever. Och jag köpte det...
Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
  • 0
Ninenty nine nights. Helt värdelöst rakt igenom.
  • 0
Citerar Tromb:
Half-Life PS2 versionen

IT SUCKS


Amen! helt klart att det suger
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
jag fick inte köpa GoW på Skit-gam...jag menar Game eftersom jag inte var "18 år"
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
jag fick inte köpa GoW på Skit-gam...jag menar Game eftersom jag inte var "18 år"


Min brosa (10 år typ) ser ut som han är 6 och han köper spel som Gudfadern och GoW.
Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
  • 0
Har varit tider då jag varit less på dem spel jag har och då när jag får syn på ett spel som jag tycker verkar bra och billigt så köper jag det, men ibland går det fel och det har hänt mig många gånger att de spel jag köpt inte varit det jag hoppats på. Jag antar att jag får ta reda på lite mer om spelet innan jag köper det...
  • 0
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass...
  • 0
Mina så kallade impulsköp går ofta åt skogen.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Call of duty 3, det var värdelöst till 100%
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Citerar Nympathamine:
Call of duty 3, det var värdelöst till 100%


Det är ju ett jätte bra spel
Snart är det dax
  • 0
Mitt Wii har bara stått och samlat damm sedan jag har köpt det... har inte orkat spela något, inte ens buble boble.... Xbxoxen skall vi inte heller tala om... var säkert två veckor sedan senaste online matchen i Halo3... skall nog sälja mitt wii.... känns som att jag har tröttnat på spel.
Islam+frihet=lol
  • 0
jaa jag bytte in 6spel mot cod4 och halo3 LE köpte jag för 1500kr...
teeny
  • 0
Hi-Octane till PS1
  • 0
Need for speed Carbon världens dåligaste racingspel.
  • 0
Citerar Baxter:
Need for speed Carbon världens dåligaste racingspel.


  • 0
Black...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!