Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Pokemon X & Y Officiell Tråd


Här pratar vi om det nya underbara pokemon spelet X & Y. Om problemlösningar och tips å trix, samt kanske utmanar varandra. Vilken version valde ni ?

Jag själv valde Y
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag vill ha det!
  • 0
Någon som vet varför bara de pokemon man får av professorn utvecklas, ingen av mina pokemon som jag fångat själv utvecklas. ???
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Ok.men växer alla pokemon ? Hittills har bara de jag fått av professorn växt, ingen av de ja fångat.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Någon som vet om det går att fånga legendariska pokemon från äldre generationer? Vilka i sånt fall?
  • 0
Citerar neostar:
Någon som vet varför bara de pokemon man får av professorn utvecklas, ingen av mina pokemon som jag fångat själv utvecklas. ???


Hur menar du? För min Caterpie är nu en Butterfree och min Pidgey blev just en Pidgeotto.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar dimentio:
Någon som vet om det går att fånga legendariska pokemon från äldre generationer? Vilka i sånt fall?
Jag vet att det går att fånga Mewtwo, Zapdos, Moltres och Articuno iaf
"Thank you for taking the time to read this sign. This sign loves you" (Mother 3)
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar neostar:Någon som vet varför bara de pokemon man får av professorn utvecklas, ingen av mina pokemon som jag fångat själv utvecklas. ???

Hur menar du? För min Caterpie är nu en Butterfree och min Pidgey blev just en Pidgeotto.


Just det menar jag, ingen av de ja fångar själv utvecklas till nästa steg. Sen en annan sak, vart är andra märket ? Hittar det inte
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Just det menar jag, ingen av de ja fångar själv utvecklas till nästa steg.


Vilka Pokémon är det du har och vilken nivå är dom på?

Citerar neostar:
vart är andra märket ? Hittar det inte


Märket?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar czaros1994:
Citerar dimentio:Någon som vet om det går att fånga legendariska pokemon från äldre generationer? Vilka i sånt fall?Jag vet att det går att fånga Mewtwo, Zapdos, Moltres och Articuno iaf


Mmm, ok. Om Regigigas går att fånga så köper jag nog Y nån gång.
  • 0
En annan fråga, hur får man pokemonen att gå bredvid mig
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Behöver hjälp med att byta fram och tillbaka min Spritzee så att den utvecklas. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
  • 0
Team Flare var... djupa och... intressanta skurkar
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Nu är andra märket vunnit =) Så underbart spel
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Hittade en Thunder Stone... Borde jag utveckla min Pikachu eller ej?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Nu har jag tagit andra märket yaaaay
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar Humanisten:
Hittade en Thunder Stone... Borde jag utveckla min Pikachu eller ej?


Vilken level är den i?
Protect ya neck
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Vilken level är den i?


Jag valde att utveckla den efter 29 då den lärde sig thunder Bolt. Nu har jag en Raichu.

Jag behöver en grästyp och något åt ground eller rock-hållet också. Har just nu i mitt team:

Frogadier, lvl 31
Raichu, lvl 31
Charmeleon, lvl 31
Pidgeotto, lvl 31
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Gangsta_D:Vilken level är den i?

Jag valde att utveckla den efter 29 då den lärde sig thunder Bolt. Nu har jag en Raichu.

Jag behöver en grästyp och något åt ground eller rock-hållet också. Har just nu i mitt team:

Frogadier, lvl 31
Raichu, lvl 31
Charmeleon, lvl 31
Pidgeotto, lvl 31


Själv använder jag en Gloom. När den är tillräckligt hög level ska jag utveckla den till antingen Vileplume eller Bellosom.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Själv använder jag en Gloom. När den är tillräckligt hög level ska jag utveckla den till antingen Vileplume eller Bellosom.


Jagf hade velat ha en Leafeon då jag har en Eevee liggandes i datorn, men jag har än så länge inte hittat Moss Rock (för det finns i X/Y också väl?) och att syssla med vänskap orkar jag inte just nu.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Gangsta_D jälv använder jag en Gloom. När den är tillräckligt hög level ska jag utveckla den till antingen Vileplume eller Bellosom.

Jagf hade velat ha en Leafeon då jag har en Eevee liggandes i datorn, men jag har än så länge inte hittat Moss Rock (för det finns i X/Y också väl?) och att syssla med vänskap orkar jag inte just nu.


Du kan hitta Moss Rock på route 20 tror jag.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Du kan hitta Moss Rock på route 20 tror jag.


Hmm, okej. Ska hålla ögonen öppna när jag passerar där

Tillagt 2013-10-19 22:49:
Åhå, fick en Torchic. Det var bra att läsa lapparna i förpackningen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Gangsta_D u kan hitta Moss Rock på route 20 tror jag.

Hmm, okej. Ska hålla ögonen öppna när jag passerar där

Tillagt 2013-10-19 22:49:
Åhå, fick en Torchic. Det var bra att läsa lapparna i förpackningen.


Jag vet hur man får den, men jag vet inte om det är något fel med min nätverksanslutning, för jag får den aldrig.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Jag vet hur man får den, men jag vet inte om det är något fel med min nätverksanslutning, för jag får den aldrig.


Hmm, udda
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!