Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Rock Band Officiella Tråden


Citerar Hydra:
Oh yeah! Fucking finally! FC på Peace Sells. Kommer ligga på top 30 när det är uppdaterat. Typ 187k tror jag det var.




Jag missar alltid i sista solot hela tiden på Peace Sells...
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
Jag missar alltid i sista solot hela tiden på Peace Sells...


Jag med. Fram tills idag!
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Någon som har spelat igenom legendary-grejset (det med över 80 låtar) på world tour?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Någon som har spelat igenom legendary-grejset (det med över 80 låtar) på world tour?


Ja.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
FC:ade min första sånglåt igår. Sjöng ett tiotal låtar på Hard efter lunch, men tyckte det var för enkelt. På kvällen körde jag Expert, FC:ade Go Your Own Way och fick bara över 90%.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Hydra:
Oh yeah! Fucking finally! FC på Peace Sells. Kommer ligga på top 30 när det är uppdaterat. Typ 187k tror jag det var.


Varför är du en gud, Hydra?
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
gick in på gamestop i globen igår kväll. jag frågade de när instrumenten skulle komma till RB2(xbox360) och då sa de den 5 februari.....hoppas de har fel
bajen är bäst!
  • 0
Började köra trummen nu till slut, varierar mellan normal och hard (I suck!), men hur fan får man i de snabba bas noterna med fotpedalen. Dv.s. de som kommer 2-3 åt gången med 2 mm mellanrum, jag kör med RB1 trum-set, så kanske däri ligger något? Sen får jag jävligt ont i foten också efter drygt 3 låtar...
I can't deny, I've been here before...
  • 0
Citerar PatrYk:
Sen får jag jävligt ont i foten också efter drygt 3 låtar...


Grattis, jag får ont i foten efter en halv minut av intensivt trampande. Tacka vet jag gitarr.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar PatrYk:
Började köra trummen nu till slut, varierar mellan normal och hard (I suck!), men hur fan får man i de snabba bas noterna med fotpedalen. Dv.s. de som kommer 2-3 åt gången med 2 mm mellanrum, jag kör med RB1 trum-set, så kanske däri ligger något? Sen får jag jävligt ont i foten också efter drygt 3 låtar...


Träning, träning och åter träning. Jag hade också stora problem med baspedalen när jag började spela trummor i RB, men nu kan jag åtminstone klara av de flesta låtar på Hard.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Är det någon som vet om Rock Band 2 fortfarande finns att köpa i butiker i Stockholm, eller om det faktiskt är helt slut?

Citerar sirjohnnyking:
FC:a

Citerar sirjohnnyking:
FC:a den

Citerar sirjohnnyking:
FC

Citerar heheyeah:
FCa den

Citerar torbli79:
FC:at

Citerar Hydra:
FC

Citerar torbli79:
FC:ade

Vad fasen är FC?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Är det någon som vet om Rock Band 2 fortfarande finns att köpa i butiker i Stockholm, eller om det faktiskt är helt slut?


¯\(°_o)/¯

Citerar Tom 2mat:
Vad fasen är FC?


Uttrycket FC, en förkortning för "Full Combo", används ofta för de gånger som man har lyckats träffa alla noter i en låt perfekt, utan att bryta combomätaren med till exempel överstrumningar.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Citerar The One And Only:
¯\(°_o)/¯

Ey, don't mock me.

Citerar The One And Only:
"Full Combo"

Ah, so that's what that was. Danke.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Hydra är klar med Endless setlist nu Har dock ingen aning om han pausade under tiden.


Ps. Jag var bara tvungen att skriva det före dig Hydra!;)
Jadu..........
  • 0
Citerar 360_äger:
Hydra är klar med Endless setlist nu Har dock ingen aning om han pausade under tiden.


Ps. Jag var bara tvungen att skriva det före dig Hydra!;)


You stole his moment man! Shame on you!
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
You stole his moment man! Shame on you!


Yes! Vi glömmer och återkommer när Hydra skrivit det.

Själv har jag inte orkat än, måste ju planera som ett as.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
You stole his moment man! Shame on you!



Moaahahahaha
Jadu..........
  • 0
Citerar torbli79:
Yes! Vi glömmer och återkommer när Hydra skrivit det.

Själv har jag inte orkat än, måste ju planera som ett as.


Jag planerade inte alls, började klockan 11 när jag kom hem från skolan en dag och var klar 5 minuter innan maten var klar xD Tur eller vad?
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Jag planerade inte alls, började klockan 11 när jag kom hem från skolan en dag och var klar 5 minuter innan maten var klar xD Tur eller vad?


Nice! Är Visions med?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Alla låtar är väll med?!
Jadu..........
  • 0
Citerar 360_äger:
Alla låtar är väll med?!


Wut? Inklusive mina DLC-låtar? Nää...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Visions är en av de sista, failade nästan på den för att fingrarna nästan gav upp xD

Tillagt 2008-12-15 14:36:
Alla orginallåtar är med, inga DLC.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Visions är en av de sista, failade nästan på den för att fingrarna nästan gav upp xD


Man kanske borde sjunga.

Tillagt 2008-12-15 14:37:
Citerar sirjohnnyking:
Alla orginallåtar är med, inga DLC.


Bra, tack.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar 360_äger:
Hydra är klar med Endless setlist nu Har dock ingen aning om han pausade under tiden.


Ps. Jag var bara tvungen att skriva det före dig Hydra!;)


Men vafan! Här kommer du och sabbar allt... Och jag pausade inte btw, allt för GS, men satans hemskt var det iallafall. Aldrig igen!

Började 8 på morgonen och blev klar halv 3...
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
allt för GS


Nära 1000 än?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!