Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Rock Band Officiella Tråden


Citerar The One And Only:
Citerar Luddinator:Förövrigt kan jag meddela att det hände en redigt rolig grej senast jag spelade Rock Band med polarna. Vet inte om detta har hänt er, men min kompis skulle sjunga på låten "Are you gonna be my girl" med Jet. När textaraden; "big black boots" kom så bytte han ut t:et i boots mot ett b och sjöng alltså; big black boobs! Alla bara glodde på varandra och bröt ut i gapskratt.

Haha. Det måste jag försöka med och ta en "Awesome" på textraden.

JPrez har FC:at Afterlife med lite hjälp av Breakneck Speed i RB2, helt otroligt! Länk: http://www.youtube.com/watch?v=OcbcIEOcVZU

I morgon smäller det (I alla fall för mig)! Någonting som jag har tänkt på såhär i förtid är att det kunde vara redigt kul att någon gång anordna en separat tävlingstråd för RB där en medlem postar en speciell utmaning, till exempel vem som kan få högst poäng på en låt på ett visst instrument på en viss svårighetsgrad, tillsammans med sitt eget rekord, och därmed ska alla andra medlemmar försöka slå utmanarens rekord. Den som i slutändan har lyckats slå rekordet med störst mellanrum vinner, och får därmed posta en egen tävling. Hur låter det, tycker ni?




Det låter roligt....!!!

Tillagt 2008-09-21 18:35:
Kan någon berätta vad Breakneck Speed är? Är jag lite efter?
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
Kan någon berätta vad Breakneck Speed är? Är jag lite efter?


Hyperspeed typ.
Ischlo Pischlo!
  • 0
HS i RB2? Nice!!!!
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Jag har klarat enter sandman Nu väntar nästa utmaning.. Green grass and high tides.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Jag har klarat enter sandman Nu väntar nästa utmaning.. Green grass and high tides.


Lycka till!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Powergrace:
Jag har klarat enter sandman Nu väntar nästa utmaning.. Green grass and high tides.



Good luck!!!!!
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar The One And Only:
Citerar Luddinator:Förövrigt kan jag meddela att det hände en redigt rolig grej senast jag spelade Rock Band med polarna. Vet inte om detta har hänt er, men min kompis skulle sjunga på låten "Are you gonna be my girl" med Jet. När textaraden; "big black boots" kom så bytte han ut t:et i boots mot ett b och sjöng alltså; big black boobs! Alla bara glodde på varandra och bröt ut i gapskratt.

Haha. Det måste jag försöka med och ta en "Awesome" på textraden.

JPrez har FC:at Afterlife med lite hjälp av Breakneck Speed i RB2, helt otroligt! Länk: http://www.youtube.com/watch?v=OcbcIEOcVZU

I morgon smäller det (I alla fall för mig)! Någonting som jag har tänkt på såhär i förtid är att det kunde vara redigt kul att någon gång anordna en separat tävlingstråd för RB där en medlem postar en speciell utmaning, till exempel vem som kan få högst poäng på en låt på ett visst instrument på en viss svårighetsgrad, tillsammans med sitt eget rekord, och därmed ska alla andra medlemmar försöka slå utmanarens rekord. Den som i slutändan har lyckats slå rekordet med störst mellanrum vinner, och får därmed posta en egen tävling. Hur låter det, tycker ni?


Bra idé! När börjar tävlingen?
  • 0
Citerar WaltX:
Bra idé! När börjar tävlingen?


Så fort jag har tränat upp mig i en vecka eller så hade jag tänkt att köra igång det hela.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Säg till när du börjar någon dag i förväg.
  • 0
Yay, tävling! Bara det inte blir en massa sång.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Yay, tävling!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Fyfan...

Jag var och köpte Rock Band idag för 1500 på Siba...ett bra klipp tänkte jag enda tills kom hem och hittade inte något spel samt upptäcker senare att det inte är nån skiva med i det här kitet!!! Fyfan vad jag är sur nu!
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Citerar Tromb:
Fyfan...

Jag var och köpte Rock Band idag för 1500 på Siba...ett bra klipp tänkte jag enda tills kom hem och hittade inte något spel samt upptäcker senare att det inte är nån skiva med i det här kitet!!! Fyfan vad jag är sur nu!


Hahah

^^
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Attans, är det bara jag som har otroliga problem med Green Grass and High Tides? Får fail efter 97% på expert hela tiden, bad luck i guess.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Attans, är det bara jag som har otroliga problem med Green Grass and High Tides? Får fail efter 97% på expert hela tiden, bad luck i guess.



Öva, öva, öva.....
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
Öva, öva, öva....


Mjo, ska nog testa den nu. Wish me luck!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Tromb:
Fyfan...

Jag var och köpte Rock Band idag för 1500 på Siba...ett bra klipp tänkte jag enda tills kom hem och hittade inte något spel samt upptäcker senare att det inte är nån skiva med i det här kitet!!! Fyfan vad jag är sur nu!


Om jag inte hade varit uppmärksam idag så hade jag också råkat ut för samma problem när jag skulle köpa Rock Band - Jag letade runt på Elgiganten, och då jag tidigare hade trott att trummorna, gitarren, mikrofonen och spelet tillsammans skulle kosta 140 euro - Ungefär 1.400 kronor som jag tidigare räknat ut - så fann jag till min fasa att det i stället endast var instrumentpaketet som kostade 1.395 kronor, och att rubbet kostade knappt 2.000 kronor. Så nu kommer jag just nu bara att ha råd med att köpa trumsetet separat och själva spelet, även om jag troligen får tag på de andra instrumenten lite senare.

Citerar Hydra:
Yay, tävling! Bara det inte blir en massa sång.


Jag kommer nog i alla fall bara att kunna posta tävlingar med fokus på trummor.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Citerar Tromb:
Fyfan...

Jag var och köpte Rock Band idag för 1500 på Siba...ett bra klipp tänkte jag enda tills kom hem och hittade inte något spel samt upptäcker senare att det inte är nån skiva med i det här kitet!!! Fyfan vad jag är sur nu!


Band in a box! Kan vara bra att kolla upp sådant när det handlar om så mycket pengar. Men Band in a Box är verkligen skit.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Så det är bättre att bara köpa spelet och skippa band in a box då eller?
  • 0
Citerar Mapo06:
Så det är bättre att bara köpa spelet och skippa band in a box då eller?


Inte om du vill ha instrumenten. Men att vi måste köpa spelet separat är skit. Va mer så jag menade.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Fan YYZ var en riktigt utmaning på trummor. Dom andra gick ju bra, men jag får nog öva på den.
FU™
  • 0
Funderar på att köpa spelet sålänge och vänta på instrumenten tills de går ner i pris, nu är det alldeles för dyra..
  • 0
Yay! Webhallen har skickat mitt RB! ;D
  • 0
Citerar Dante the dog:
Yay! Webhallen har skickat mitt RB! ;D



Då får du det väl snart.....!!!!
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Jag har hört att de har slopat Single Player läget i RB2, och att allt ser ut som World Tour. Vet ngn hur det blir med rekord och sånt då, blir det lika lätttillgängligt som i ettan?
Whut?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!