Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Resident Evil 4


liten spoiler....

han heter luis om jag inte minns helt fel och han är vän och han dör senare....
Hata Darin-klubben.|-Ventura! -Yes Satan?
  • 0
Samus89:
SPOILER:
Fan vad jag blev sur när han dog!
Han var ju så jädrans cool "i have only one IMPORTANT question: got a smoke?"
Nej satans så cool han var
....And justice for all
  • 0
haha, håller med....
Hata Darin-klubben.|-Ventura! -Yes Satan?
  • 0
Han var ju den härligaste karaktären efter Leon.
  • 0
Bra att nan dog... De senare RE har varit mer "verkliga" (om zombie spel nu kan vara det) eftersom att inte alla goda karaktarer overlever...
Chris Redfield's my name and Resident Evil's my game!
  • 0
Redfield4ever:
Jag hade hellre sett Ashley dö än Luis. Han var ju en riktig lirare som där när han stötte på Ashley och sa att hon hade fått "big assets (eller hur det nu stavs)" jag menar bara en riktig man säger något sånt till presidentens dotter
....And justice for all
  • 0
Som du vet vet jag inget om dessa manniskors personligheter, men jag litar pa dig nar du sager det
om hon e en ny Steve till exempel sa kan jag fatta att man hellre skulle vilja se henne dö... Men en annan sak kan ju vara att man inte alltid gor av med den jobbigaste?
Chris Redfield's my name and Resident Evil's my game!
  • 0
Sluta snacka så mycket spoilers!!!

Starta en tråd där ni som kört ut spelet disskuterar handlingen isf!
No fate! Only the power of will.
  • 0
imorn ska jag kanske köpa RE4, eller Project Rub eller Wario Ware Touched!...
jag kan inte bestämma mig..
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
FORCEN> go with the evil!!!
No fate! Only the power of will.
  • 0
hehe. spelet ser väldigt kul ut...
men jag är inte så van vid skräck, desutom är jag bara 16...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
man behover typ inte vara van vid skrack for att spela detta... kanske det t o m e har man borde borja om man e ovan?
Chris Redfield's my name and Resident Evil's my game!
  • 0
säljer dom spelen till 16:åringar i butikerna eller?
hur mycket kostar det? 600
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
lat oss saga sahar... valdigt fa butiker bryr sig... och min mamma kopte det tydligen for 549
Chris Redfield's my name and Resident Evil's my game!
  • 0
vi får hoppas att dom inte bryr sig för jag kan nog inte övertala mina föräldrar att köpa det åt mig..
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
499:- på webhallen.se och spelbutiken.se
No fate! Only the power of will.
  • 0
De skulle nog bry sig om du var typ 14 eller nat, men jag tror att du kommer fa kopa...
Chris Redfield's my name and Resident Evil's my game!
  • 0
nu har jag nästan bestämmt mig för att köpa spelet...

det dåliga med bandförjbunda spel är att jag måste spela dom på min minimala tv på mitt rum..
(har en 5:årig syrra)
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
FORCEN: Spela efter hon har lagt sig.
Massiva tysk, passa er
  • 0
....

jo visst, men då vill päronen se på TV...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
FORCEN: "desutom är jag bara 16...", jaha, jag är 13 och ska fylla 14 detta året.
Spelar spelet med liv och lust
  • 0
jo men jag är en ovanligt feg 16:åring...

men jag tänkte mest på inköpsproblem..
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Jaså.
Jo, mm.
  • 0
Ska det bli skryt om vem som e yngst och vagar spela RE mest nu ocksa?
Chris Redfield's my name and Resident Evil's my game!
  • 0
RE 4 Äger. den kanske inte har lika många skrämande moment som dom andra RE spelen men den är ändå bäst i serien.
gihh iht bahk!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!