Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Irriterande Spelkaraktärer?


Big Smoke från San Andreas kvalar in på min lista.

ALL YOU HAD TO DO, WAS TO FOLLOW THE DAMN TRAIN! CJ!

Navi i Ocarina of Time är hyper-irriterande hon med. Vet inte riktigt varför men hon kommer upp och ger sin jävla åsikt om någonting självklart som tex: "You've to defeat the boss to enter the next room" ... Jag är väl fan inte dum ?
  • 0
Jag avskyr ochså alla Imperial-rassar i Oblivion. särskilt författarrianan till boken "Guide to Leyawiin". jag ska smyga mig in i hennes hus och råna dem in på bara skinnet! Moahahhahha!

och jag håller med. Big Smoke är jobbig. som i Driveby-uppdraget. medan jag försöker se till så att mina kompisar kan skjuta sönder fiendebilen så vad gör han? Käkar. och spiller ketchup på sätet...
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Jag hatar psykopaterna i Dead Rising. De låter en inte resa sig upp! Vafan, ge mig en chans! T.ex fångarna med jeepen som har en stativmonterad 50.cal. Jag blir överkörd av dem, och precis när jag reser mig upp, så skjuter de mig så jag ramlar omkull + förlorar liv. sen så gör de om allt tills jag dör.

Brutes i Halo 2 är också skitjobbiga. De kan ta minst 20 skott, och dödar man de flesta, får resten totalt dampanfall och, typ, slår ner en för ett stup. Och 343 Guilty Spark är jobbig, men säger rätt så bra grejer. T.ex. "Haha, I´m a genius!" Jag har laddat ner det han säger i Halo CE på Bungie.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Hunden i duckhunt är riktigt jävla irriterande när han skrattar åt en!
lääängtar....
  • 0
Alla "stjärnmonster" i Guild Wars Factions
Det här äter jag till frukost
  • 0
ISSUN FRÅN OKAMI

eller hur??
  • 0
343 Guilty Spark - Halo, ni vet ni som spelat det. Och det borde ni ha gjort, DET SKA NI HA GJORT.

Han eller den är så irriterande att The Flood framstår som oirriterande. Och det är de inte, det vet ni.
  • 0
En karaktär jag irreterar mig på rätt mycket är ugglan i The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Tycker det kommer jobbig music när han pratar. Och han vill alltid upprepa vad han säger
  • 0
viva pinata människorna ser... unika ut och dom svenska rösterna gör det inte bättre
År 2150 kommer världen gå under
  • 0
Vaan i Final Fantasy XII... Wannabe 5K.
  • 0
Bao-Dur från KOTOR 2.
Världens utan tvekan sämsta röstskådis.
Förrsten var Kreia det bästa med tvåan.
  • 0
Pichu,
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
"Hey! Hey! Listen! Listen! Hey! Listen!" Do I have to say anything more?
Goats who stare at men.
  • 0
Brevbäraren i Zelda: TP
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Äshley Graham i RE4
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Crash Bandicot någon?
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar Softcore:
Hunden i duckhunt är riktigt jävla irriterande när han skrattar åt en!

Hehehe.. det håller jag med om!
  • 0
Alla bossar i Dead Rising
Ser du Blue-Ray texten?
  • 0
Citerar Danny 217:
Brevbäraren i Zelda: TP

Vad säger du kvinna?! Han är manlighet i ett nötskall, honom kan man inte hata! Det är som att hata Tingle eller choklad praliner!
Goats who stare at men.
  • 0
Nu när alla mobbar bossarna i Dead Rising så vill jag tillägga en boss ( närmare 3) som jag verkligen hatar!

Dom 3 jägarna i Entrance Plaza, dom skjuter på en oskyldig kille, så otis ringer dig (suck) och gnäller på att du måste hjälpa han!

Och när du kommer dit så sitter 3 personer långt ifrån med Jakt gevär och börjar en konversation där dom tvingar den yngstaste till att skjuta på en, medans den ublåsta pappan stolt deklarerar att han är amerikan och kan skjuta allt han vill bara det är i själv försvar, med jakt kläder, glasögon och geväret i högsta höjd!

Bara den scenen får mitt blood att koka, men det blir ju inte lättare sen!
Ohh nej, då står man där men en glödhet stekpanna ett juice paket och en hunting knife och är kort sagt körd, inte nog med att du flyger 5 meter bakår av ett välriktat skott, dom slänger ut kommentarer som : good shot jack! Eller något sådant.

Det som verkligen som trycker på en är att hela stället är fyllt med zombisar, men dom väntar riktigt länge och noga att skjuta på personen som rent sagt är en frälsare som springer runt och plockar upp hjälplösa folk som alldrig riktigt förstog orden: GO eller OVER THERE! i ett stort köpcentrum fyllt med zombisar!

All praise Frank West!
  • 0
Huvud karaktären Kai i eledees är så jävla störande. Det går inte att beskriva. Jag kan förklara så här. I mellansekvenerna har en konstnär tagit sig tid att måla upp skit fina konstvärk som sedan förstörs av världens lamaste röstskådespeleri. Ungen bara gnäller och gnäller.. här har ni en bild http://media.bmashers.com/images/wii/games/elebits/elebits-1.jpg

Vissa karraktärer bort helt enkelt hålla käft.
In the name of all that is holy, blow his fucking head off!
  • 0
Citerar MooseGamer:
Big Smoke från San Andreas kvalar in på min lista.

ALL YOU HAD TO DO, WAS TO FOLLOW THE DAMN TRAIN! CJ!


Det var på det uppdraget jag tröttnade på big smoke!
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Typ alla Ballas i GTA: San Andreas är så in i helvete..... Men springer på andra sidan gatan ungefär, när man hör: ...... Ja, jag vettefan vad dom säger men ändå sitter man där och movilligt garvar. Allt slutar med att man dör eller åker in i buren
  • 0
Tjejen i fiskehuset i Zelda: Twlight Princess. När man kör det där minispelet, och hon säger "OOHHH!" om man misslyckas. Sarkastiska jävel....

Sleezbag: Trackar man ner på någon i Okami har man ingen känsla för spel.
  • 0
I GRAW 1 till 360 finns det en mexikansk jävel som är allmänt irriterande och som skrattar åt en när man dör på sista uppdraget. Det slutade med att när jag väl klarade uppdraget och hade skjutit ner honom, så spenderade jag ett antal magasin på hans döda kropp.
100% tsun, 0% dere
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!