Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella PSP-tråden


funderar på att köpa en location free player . Någon som har en ? Är det värt pengarna?
Vill du spela PES 2008 (wii) Online skicka ett pm
  • 0
Citerar ADAm-wii-psp:
funderar på att köpa en location free player . Någon som har en ? Är det värt pengarna?


Tror det är mer värt att skaffa en PS3. Location free kostar en del och då kan PS3 vara en media server.

Trådlöst man man via PSP få tag på allt som finns på PS3:an, och med TVersity Media Server kan man ta det ytterligare ett steg och får tag på saker som finns på datorn. Sedan kommer ju PlayTV som säkerligen kommer funka med remote play.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Linsig:
* Får man med en laddare med Base Pack Slim & Light?
* Får man med ett minneskort?


Nej, paketet med Slim & Light är väldigt snålt tycker jag. Bara basenhet, batteri och laddare. Ett litet minneskort och hörlurar kunde man väl få med iaf? Och ett fodral!

Nån som vet vart man kan hitta ett snyggt fodral? Vill ha ett som stänger inne PSP:n helt så man kan lägga ner den i väskan när man inte använder den. Vet att det finns ett på Webhallen, men det är så fult...
  • 0
  • NyuS
  • NyuS
Citerar djohansson:
Nån som vet vart man kan hitta ett snyggt fodral? Vill ha ett som stänger inne PSP:n helt så man kan lägga ner den i väskan när man inte använder den. Vet att det finns ett på Webhallen, men det är så fult...


http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=67197&lan
g=se&subsite=games&&ref=

Den verkar vara ganska bra, får plats med 6 umd-skivor och är dessutom ganska snygg enligt mig i alla fall.
Happiness is like peeing yourself. Everybody can see it but only you can feel its warmth.
  • 0
Citerar NyuS:
Den verkar vara ganska bra, får plats med 6 umd-skivor och är dessutom ganska snygg enligt mig i alla fall.


Den är officiellt licensierad (!)
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
jag köpte originalväskan i tyg från en kompis, gillar den starkt även fast man inte får plats med umdskivor eller att den inte stänger in pspn helt. hörlurar brukar jag linda runt hela fodralet och när jag vill ha med fler UMDs så brukar jag stoppa tre stycken i ett vanligt spelfodral, får precis plats och är väldigt smidigt, får med alla spel på 3 fodral
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar NyuS:
Den verkar vara ganska bra, får plats med 6 umd-skivor och är dessutom ganska snygg enligt mig i alla fall.


Ja, den får det bli! Men den är ju slut nu...hoppas den kommer in snart! Men kan inte bestämma mig för svart eller vit...
  • 0
Jag har slutligen bäst mig att sälja min PSP, då jag slutat spela på den och är även i behov av pengar till en laptop. Ungefär hur mycket kan jag få för den gamla modellen i toppskick, allt som följer med i Value pack med alla manualer osv. och 6 spel?

Spelen är Burnout Legends, GTA: LCS, Test Drive Unlimited, NFS: Carbon, Worms Open Warfare 2 och Sega Mega Drive collection.
  • 0
  • NyuS
  • NyuS
Citerar ApeWithSniper:
Jag har slutligen bäst mig att sälja min PSP, då jag slutat spela på den och är även i behov av pengar till en laptop. Ungefär hur mycket kan jag få för den gamla modellen i toppskick, allt som följer med i Value pack med alla manualer osv. och 6 spel?

Spelen är Burnout Legends, GTA: LCS, Test Drive Unlimited, NFS: Carbon, Worms Open Warfare 2 och Sega Mega Drive collection.


Vet inte riktigt.. Kanske runt 2200? När jag ska sälja någonting brukar jag kolla på tex blocket vad andra skriver för priser..
Happiness is like peeing yourself. Everybody can see it but only you can feel its warmth.
  • 0
Citerar NyuS:
Vet inte riktigt.. Kanske runt 2200? När jag ska sälja någonting brukar jag kolla på tex blocket vad andra skriver för priser..

Ojoj, trodde själv jag skulle få typ 1200 max. Ska nog kika runt lite och se vad priserna ligger på
  • 0
ja 2200 lät lite väl optimistiskt, man kan ju köpa en ny PSP slim för bara 1500 idag, visserligen utan spel då men ändå. jag skulle då aldrig betala 2200 för en gammal PSP + ett gäng spel.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Spelade nyss klart God Of War: Chains Of Olympus och jag måste säga att jag är jäkligt imponerad över att grafiken kan vara så bra på en så liten maskin.
Ball of the Bums.
  • 0
Citerar Bumball:
Spelade nyss klart God Of War: Chains Of Olympus och jag måste säga att jag är jäkligt imponerad över att grafiken kan vara så bra på en så liten maskin.
ja håller med, köpte det spelet åt min flickvän i present och fyfan va bra grafiken var! ett annat spel med riktigt snygg grafik måste jag säga är Wipeout Pulse. fast ja de flesta spelen är ju fortfarande riktigt snygga även om vissa slår andra.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Citerar Bumball:
Spelade nyss klart God Of War: Chains Of Olympus och jag måste säga att jag är jäkligt imponerad över att grafiken kan vara så bra på en så liten maskin.
ja håller med, köpte det spelet åt min flickvän i present och fyfan va bra grafiken var! ett annat spel med riktigt snygg grafik måste jag säga är Wipeout Pulse. fast ja de flesta spelen är ju fortfarande riktigt snygga även om vissa slår andra.

haha, gillar din flickvän spel där man högger sönder basilisker med eldsvärd så ketchupen bara sprutar?
Ball of the Bums.
  • 0
Citerar Bumball:
haha, gillar din flickvän spel där man högger sönder basilisker med eldsvärd så ketchupen bara sprutar?

haha ja jo hon tyckte det var riktigt skoj faktiskt, och så är hon ju väldigt intresserad av grekisk mytologi. det enda hon klagade på var att det var väldigt svårt, och att det var väldigt repetivt.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Ge mig 3 anledningar till varför jag ska köpa PSP snart? Jag är osäker, Övertyga mig!
  • 0
Citerar The Guitarist:
Ge mig 3 anledningar till varför jag ska köpa PSP snart? Jag är osäker, Övertyga mig!


Spel
vad vill du se film på? en sketen ipod skärm eller en skarp widescreen lcd?
Musik-mp3, acc, wma
Webläsare
Skype
Teman

etc etc

Sen finns det hax, men det kan vi inte ta här
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar The Guitarist:
Ge mig 3 anledningar till varför jag ska köpa PSP snart? Jag är osäker, Övertyga mig!

räcker det inte med att säga Loco Roco
Haze
  • 0
Citerar jonas aaaa:
Citerar The Guitarist:Ge mig 3 anledningar till varför jag ska köpa PSP snart? Jag är osäker, Övertyga mig!
räcker det inte med att säga Loco Roco


Indeed!
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Har alltid velat ha en PSP men jag spelar redan för mycket när jag väl är hemma så någon spelfri tid måste jag ha.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Skaffade en pspslim igår, mmmm läcker pryl, nu har man på mindre än 2 veckor gått från Xbox 360 till en Ps3 och PSP and i lööööve it
  • 0
Citerar Themassmonster:
Skaffade en pspslim igår, mmmm läcker pryl, nu har man på mindre än 2 veckor gått från Xbox 360 till en Ps3 och PSP and i lööööve it


Har du några spel då?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Jag bytte 4 xbox 360spel mot en månad gammal Psp Slim med 2gb minne och så fick jag Final Fantasy på köpet, första remaken, som jag inte orkar köra känner jag, så jag drog in till stan idag och bytte till Rocky Balboa som jag faktiskt tycker är helt sjukt bra, Rockynörd är jag ju men jag gillar spelet som faaan, spelat så det värker i fingrarna

Blev skapligt såld på Roco Locodemot så det ska nog skaffas, kanske Patapon med, GTAspelen, när man är klar med 4an dock, God Of War ska nog inhandlas med varefter.

Själv då, har du några stående speltips?
  • 0
MG: Portable ops?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!