Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella PSP-tråden


Alla som spelat det, förrutom Pulp, verkar tycka det. Ja.

jag vill dock testa ett demo innan jag köper Patapon.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Citerar ApeWithSniper:
jag vill dock testa ett demo innan jag köper Patapon.

Lyssna på mig och "köp" ett annat spel.
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Citerar Pulp:
Citerar ApeWithSniper:
jag vill dock testa ett demo innan jag köper Patapon.

Lyssna på mig och "köp" ett annat spel.


Det är väl bättre att han provar det? Du har givetvis rätt till din åsikt, men vi är flera som ser spelet som ett av de bästa till PSP.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Ville bara meddela att Game i Örebro har nån grej me Aftonbladet så om du visar upp aftonbladet så får du just nu 100kr rabatt på castlevania the dracula x chronicles, alltså 299kr istället för 399kr. Vet inte om det är så på alla Game, men jag slog till iaf =). Har för mig det erbjudantet tog slut imorn.
42
  • 0
Vore kanske värt att prova! Vore kul att kunna spela SoTN överallt...
  • 0
Patapon verkar ju vara fantastiskt, fan att man inte har en psp. Får sätta upp det på att köpa listan, efter ps3an...
  • 0
PATAPON SÄGER JAG BARA ska köpa det imon.
Snart är det dax
  • 0
Jag sa ju att betyget skulle bli högt.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Laddade hem Patapon demot och måste säga att det var riktigt skoj! Kopplade in min PSP till min stereo och pumpade på med med rytmer - haha! Helt underbart!
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Pon Pon Pata Pon!!! Nu köper ni det pojkar. Provade demot hos en polare idag..Fyfeean va kul
SM-GULD: 1981,1986,1988,1997,1998,2002,2006,2009,2011
  • 0
Är lite hypad över God of War: Chains of Olympus. Har fått hela 94% på Gamerankings !
Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
  • 0
Citerar Theya:
Är lite hypad över God of War: Chains of Olympus. Har fått hela 94% på Gamerankings !


Håller med. Spelar fortfarande demot för att få se kickass mellansekvenserna!
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Citerar Pulp:
Precis. Jag skulle ge Patapon 2/10, hatar spelet otroligt mycket. Blir arg av deras töntiga sånger.


Fuck Pulp...
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
får inte pata pon demot att funka? vart ska man lägga det?
Play or die Live: SWE GoosE
  • 0
Citerar GoosE:
får inte pata pon demot att funka? vart ska man lägga det?


I Root\PSP\Game

Vilekt DEmo har du? .php eller .iso?
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
det som fanns på hemidan var i xpd format.. måste man packa upp det då eller?? vart kan man annars få tag i det? tog hem det från playstation store, vilken fw ska man ha?
Play or die Live: SWE GoosE
  • 0
får inte mitt demo att funka heller?? när jag lakt in det står det bara okänd data på pspen sen.
Snart är det dax
  • 0
min hittar den inte enns, ska nog uppdatera fw lite å se om det funkar, nått annat tälle man kan ta hem det från?
Play or die Live: SWE GoosE
  • 0
man msåte ladda ned Playstation store downloader

xpd formetet är enbart en fil som "länkar" programet till den rätt filen.

Läs om hur man gör:

http://store.playstation.com/store/instructions.vm
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
okey tack för hjälpen ska bara uppdatera till en nyara fw, för stog nått om det.
Play or die Live: SWE GoosE
  • 0
Imorgon ska man dra in till stan och köpa sitt trettonde PSP-spel: Patapon!
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Citerar virre:
Patapon!


Verkar så satans jävla ballt! Min DS ska fan i mig ligga på Tradera inom 2-3 veckor och jag ska ha en PSP inom 4-7 veckor!

En sådan här skulle smaka. Men vette sjutton om Piano Black är snyggare?

Bild 1

Bild 2
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Piano Black är nog mycket snyggare...jag ska själv skaffa en sådan i år hade jag tänkt. Fast jag tvekar lite, jag menar, gamla PSP fungerar ju ganska bra den med.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Citerar virre:
Piano Black är nog mycket snyggare


Förutom att Kratos är så jävla ball.



Citerar virre:
gamla PSP fungerar ju ganska bra den med.


Varken äger eller ägt PSP tidigare, men det jag hört om Slim & Light som lockar är väl storleken, ökade batteritiden och att man kan koppla in den till en TV.
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!