Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella PSP-tråden


Du har en poäng där må jag medkänna.
  • 0
Jag är imponerad av PSP, men är oroar mig för skärmen. Grafiken på NDS och PSP, ser jag inte nån större skilnad på. Nintendo har över 100 spelutvecklare som står på kö för att göra spel till NDS, hur många PSP har vet jag ej. Jag medjer att PSP ser lite snyggare ut men då har vi skärmen där igen. Om PSP ska ha lika snygg grafik som PS2 så är det väll inte mycket att komma med, NDS har ju typ lika bra och bättre än N64. Sen väljer jag ju NDS för att det är NIntendo som gjort den, jag älskar att man ska kunna chtta, spela röststyrda spel och en touch screen, fan va grymt, älska! Och PSP kan ju inte ens spela mp3 va fan... NDS kommer nog i alla fall vara billigare än PSP, så det är en orska till. Så det ser ut nu så tror jag att NDS kommer att regera. Men vi har ju inte sett dom på så nära håll än, och vet ju inte så mycket om dom men...ja. Det är som med Xbox oxh Gamecube, vill man ha kul och spela Mario och Zelda, så välj GC. Vill man se på film, lyssna på musik, så välj Xbox. Sen ligger ju PS2 i mellan... Nu kommer ju Nintendo hålla på med tre konsoller samtidigt, NDS, NGC och GBA. ÄLSKAR NINTENDO!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Ja du Murdoc...för det första så kan man lyssna på musik på PSP..sony kommer att släppa musik på UMD skivor..för det andra kan du ser filmer i dvd klass...oxå det på sonys UMD format....har du sett chatt bordet till PSP....man kommer att få en väska med till PSP....och jag kan säga att nästan alla spel-utvecklare kommer att göra spel till PSP...
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
"Grafiken på NDS och PSP, ser jag inte nån större skilnad på."

LOL LOL LOL LOL LOL

Jag har inte sett ett enda NDS spel som har NÄRHETEN till samma grafik som PSPs Gran Turismo 4
WAAAGH!!!
  • 0
jag börjar bli trött på dig Pizzakebab, crash_bandicoot,The-gamer och nu Antivirus.. nu är det dags att sluta göra nya användare..
"I need a weapon" Master Cheif i Halo 2
  • 0
Menar du mig?
WAAAGH!!!
  • 0
nej, nej jag menar Antivirus! och förresten glömde jag att skriva att han var Euro-Olof också..
"I need a weapon" Master Cheif i Halo 2
  • 0
Det värkar bli en bra maskin!
Måste man skriva här ;p
  • 0
Har du VÄRK Spindelmannen? Jag ska då köpa en DS
http://www.freewebs.com/Luigiman
  • 0
DS !
http://www.freewebs.com/Luigiman
  • 0
Citerar Murdoc:
"Sen väljer jag ju NDS för att det är NIntendo som gjort den" Ingen fanboy där inte
Själv så orkar jag inte skriva nå mer vilken jag ska välja utan jag väntar tills de släpps.
"Forum blir roligare"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Larc
Vem kommer att köpa filmer eller musik i UMD-format? Det går ju bara att använda på PSP. Köper nog hellre filmer & musik på DVD
  • 0
PSP krossar DS till en liten flugskit .
Måste man skriva här ;p
  • 0
PSP äger!
Ron Paul 2012!
  • 0
PSP är som 3 i 1. Man kan se på film, spela musik och inte minst kan man spela spel på den. Kolla bara på PSP skärm.
Ron Paul 2012!
  • 0
jaha...men som jag har sagt förut och som Larc sa här. Jag ser hellre på DVD på tven och lyssnar på musik i en mp3-spelare än på PSP. Så jävla onödiga Sony är...
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Öööh!!..
Jag ska köpa PSP för att då kan jag höra på musik men inte på mp3 och för då kan jag se på film och behöva ha min PSP på laddning medans jag tittar på sagan om ringen. Jag tycker det är mücket bättre att se film på en 4.3 tums skärm än och se på min 42 tums plasma tv!!
Öööh!!
Dubbel ööööhh!!!
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Öööh!
Jag glömde också att jag tycker PSP för att den är så stor och klumpig för att jag tycker om när nånting inte ens får plats i min ficka!!
Öööh!!
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Kollade på on the spot på gamespot.com och den ena kille där han hade varit på tokyo game show...han sa att han var imponerad av PSP skärmen...han sa att den var större än vad han trodde att den skulle vara...och att den inbyggda belysningen var himla bra..man kunde luta PSP och ändå se bilden väldigt bra...och att spel som PES och GTA kommer till den..det gör den ju inte sämre..
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Det värkar som "ni" vill ha olika sorters media i en bärbar konsoll som t.ex filmer o.s.v och "ni" värkar också välja grafik före spel, spelglädje o.s.v.
Om ni var tvungna att välja en bärbar konsol mellan
N-gage och GBA vilken skulle ni då välja?? Det värkar som om ni skulle välja N-gage, vilket inte är ett klokt val.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Jag är ju fanboy men jag tycker den verkar tråkig om jag ska vara ärlig..

EDIT: Det här är alltså min åsikt, inte en fanboy åsikt. Om ni skulle missförstå..
2000 inlägg!
  • 0
Jag är också lite fanboy men jag tycker också att den verkar lite tråkig. Det kommer inte med så nya ideer. Det kommer även mer nyheter för NDS och mer snack bl.a här på detta forumet osv.

Även detta är ingen fanboy åsikt.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
  • Missing Avatar
  • Imp
PsP kan lyckas men chansen på DS är stor och psp kommer lite senare än ds och psp är dyrare
LvL 50 Rogue Lvl 10 Mage
  • 0
Aj så fin den är! Folk kan säga vad de vill om Sony men de är fanemig kung när det kommer till design! Den där kommer jag gladligen visa upp på krogen om det blir en PSP investering (;

Ojoj, men frågan är när Sony kommer gå ut med information om batteritid och pris? Börjar få lite damp på sekretesen kring PSP...
"If stars shine coresponding to music, that would be really interesting"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!