LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Soul Calibur 4


      Citerar pajman:
      köpte nyss soul calibur och måste bara säga att det suger, ska nog sälja det och köpa mercineries 2


      har nu kört det online och måste bara säga att det blev mycket bättre med tiden
      When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
      • 0
      Dött i tråden. Lite synd.



      ------------------------------------------


      Håller på och samlar pengar nu. Ganska tråkigt.
      A million light reflections pass over me
      • 0
      Läste i senaste GR att vi kanske får darth maul, någon uppdatering på det?
      Mens agitat molem-The Mind moves the matter
      • 0
      Yun-Seong är guld, i tell'ya! Yoshimitsu är också häftig...men varför pratar han med en Irländsk dialekt i 4an?
      Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
      • 0
      oj, här varde då inte nån direkt aktivitet, om nån svarar så tycker jag det skulle va nice om folk sa vilka de maina

      jag börjar!

      Yoshimitsu och nightmare
      båda är grymma karaktärer som skiljer sig ganska starkt.
      föredrar Yoshi, hans teleporteringar kan förvirra de flesta
      • 0
      Well, jag mainar Nightmare, och har alltid gjort det sedan tvåan. ^^

      Fast nu har Tira tagit överhanden rätt kraftigt, spelar nästan bara med henne nowadays.
      • 0
      Citerar Plåten:
      oj, här varde då inte nån direkt aktivitet, om nån svarar så tycker jag det skulle va nice om folk sa vilka de maina

      jag börjar!

      Yoshimitsu och nightmare
      båda är grymma karaktärer som skiljer sig ganska starkt.
      föredrar Yoshi, hans teleporteringar kan förvirra de flesta


      Jag har mainat som båda men jag föredrar Nightmare.

      Brukade även spela som The Apprentice och någon annan karaktär.
      DIE SONNE SCHEINT
      • 0
      Citerar Chaos Spirit:
      Well, jag mainar Nightmare, och har alltid gjort det sedan tvåan.


      mm så har det varit för mig också, men nu börjar yoshi ta över.
      • 0
      • Vey
      • Vey
      Jag spelar mest med Kilik !
      David after dentist .
      • 0
      Siegred är bäst!
      Prying open my third eye.
      • 0
      Har tråden dött igen eller? Mina favoriter är Yoshimitsu, Kilik och Nightmare. Gillar även Lizardman
      • 0
      Fick hem spelet i mitten av veckan nu, helt fantastiskt kul. Blev överraskad över hur svårt det var, med ens. Körde först som Kilik och jobbade mig relativt snabbt upp till "The Apprentice", genom att använda lite combos man minns från tvåan. Men där tog det stopp. Satt i en halvtimme och försökte med Kilik, innan jag bytte till Maxi och körde en halvtimme, även där, innan jag klarade honom.

      Gillar verkligen att det är en shitload av karaktärer, även om den ena är den andre ganska lik. Just nu, är det väl mestadels Yun-Seung, The Apprentice, Siegfried och Sheherazade, som är en jävla snabb liten sak.

      Måste fixa internetuppkoppling snart, så man kan försöka sig på att spöa halva forumet i SCIV

      Btw; Bumping is teh shiet.
      • 0
      • c0la
      • c0la
      Föredrar Astaroth & Mtsurugi
      Sheeva & Ivy inte lirat det på ett tag nu bara vart ju sugen,ska nog ta och göra det då ....
      c0la
      • 0
      • Rash
      • Rash
      Jag hatar att möta Nightmare som slutboss i Story Mode! Han bara kastar ner mig från tornet hela tiden.
      "They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
      • 0
      Funderar på att skaffa detta till PS3 snart, verkar oerhört kul! Gillade Steet Fighter 4, älskar svärd . Men är det svårare combos på det flesta karaktärer än på Street Fighter?
      • 0
      • Rash
      • Rash
      Fy fan vad jag hatar Star Wars-banorna xD Så sjukt menlösa!
      "They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!