Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Zelda: The Twilight Princess


Citerar Silke Neryn:
Citerar Quezen:
Eller har de fegat ur igen och höjt ett betyg?


Nej, de gav helt enkelt bara GC versionen ett något bättre betyg eftersom de tyckte kontrollen däri lämpade sig bättre.


Okej.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Äger!
Another Kind Of Hero
  • 0
Jag blev ärligt talat besviken på Twilight Princess. Visst, världen är stor, men den känns väldigt död, det finns ju inget att utforska. Och var är alla sidouppdrag Nintendo utlovade? Det finns ju några få, men om man ser på tex Majoras Mask hade ju det spelet 20 gånger fler sidouppdrag.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Citerar Revival:
Jag blev ärligt talat besviken på Twilight Princess. Visst, världen är stor, men den känns väldigt död, det finns ju inget att utforska. Och var är alla sidouppdrag Nintendo utlovade? Det finns ju några få, men om man ser på tex Majoras Mask hade ju det spelet 20 gånger fler sidouppdrag.


Ha inte spelar M M men jag tycker verkligen att sidouppdragen räcker!
man kan verkligen hitta på mycket, och en del tar ju vädligt lång tid...
Another Kind Of Hero
  • 0
Lättaste sättet att få rupees ( innan geurdo öknen )
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar Calle92:
Lättaste sättet att få rupees ( innan geurdo öknen )

Cave of Ordeals är lättast att få Rupies.
gummisnopp
  • 0
Citerar BlueBerryBoi:
Citerar Calle92:
Lättaste sättet att få rupees ( innan geurdo öknen )

Cave of Ordeals är lättast att få Rupies.


Han skrev INNAN gerudo öknen
its still one dwarf breathing in moria
  • 0
Vart ligger Cave of Ordeals? Har kommit till temple of time än så länge.
Vad får man när man har gett gubben i Kakariko village 1000 rupees?
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
  • Too
  • Too
Citerar Itachi:
Vart ligger Cave of Ordeals?
I Gerudo Desert.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
jag undrar en sak är det lätt att trötna på tp ?
  • 0
Citerar super zeb:
jag undrar en sak är det lätt att trötna på tp ?


När du har klarat ut spelet finns det inte jättemycket att göra. Visst, samla småkryp, spöken och klara Cave of Ordeals (som är löjligt enkel). Sen är spelet slut. Jag tröttnade efter att jag hade spelat igenom första gången. Nästa gång hoppas jag Nintendo satsar mer på sidouppdrag också, inte bara Mainstoryn.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
kanske ska beställa Wii imorron är det vär att köpa Zelda:TP eller kommer jag att ångra mig??
The Ninja Is Alive
  • 0
Citerar Alezet:
kanske ska beställa Wii imorron är det vär att köpa Zelda:TP eller kommer jag att ångra mig??


Om du gillar äventyrsspel kommer du inte bli besviken
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
  • Too
  • Too
Citerar super zeb:
jag undrar en sak är det lätt att trötna på tp ?
Jag har tröttnat, men jag kämpar mig igenom det ändå.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Spoiler

Nu har jag dödat zant han var milt sagt konstig men åter igen så va den här bossen också hyfsat lät jag behövde inte använda något för att hela mig. Jag får hoppas att Ganon är svårare jag har ju förtusan inte dött på en enda boss i hela spelet och nu är det ju bara en kvar.Zant var inte presis skrämande han skutade ju runt som en kanin.
its still one dwarf breathing in moria
  • 0
Citerar super zeb:
jag undrar en sak är det lätt att trötna på tp ?


NEJ!

Citerar GRIMM:
Zant var inte presis skrämande han skutade ju runt som en kanin.


Spoiler

Som en apa menar du väl. Men jo, jag tyckte det var synd att Nintendo förstörde honom så där. Tidigare i spelet var han väldigt respektingivande, men på slutet var han som en clown.
Ohmygodiminafire!
  • 0
Citerar Link-boy:
Som en apa menar du väl. Men jo, jag tyckte det var synd att Nintendo förstörde honom så där. Tidigare i spelet var han väldigt respektingivande, men på slutet var han som en clown.

Personligen gillade jag det, då han fick ett större djup som karaktär.
Istället för att vara naturligt ond som många sagofigurer så är han istället en förvirrad och avundsjuk person.

Känns lite mer trovärdigt.
  • 0
Citerar Don Pardo:
Personligen gillade jag det, då han fick ett större djup som karaktär.
Istället för att vara naturligt ond som många sagofigurer så är han istället en förvirrad och avundsjuk person.

Känns lite mer trovärdigt.


Jo, men de hade kunnat visa det på ett annat sätt än att han hoppade runt som en apa eller clown...
Ohmygodiminafire!
  • 0
<quote author="Link-boy">Citerar Don Pardo:
Personligen gillade jag det, då han fick ett större djup som karaktär.
Istället för att vara naturligt ond som många sagofigurer så är han istället en förvirrad och avundsjuk person.

Känns lite mer trovärdigt.


Jo, men de hade kunnat visa det på ett annat sätt än att han hoppade runt som en apa eller clown...</quote

Jag tycker han åtminståne kunde varit lite svårare
its still one dwarf breathing in moria
  • 0
Citerar Link-boy:
Jo, men de hade kunnat visa det på ett annat sätt än att han hoppade runt som en apa eller clown...

Självklart.

Men att han hoppa runt som en apa blir ju som ett slags fysiskt bevis på hur psykiskt instabil han är.
  • 0
Jag tyckte Zelda TP var ett bra spel 9/10 i betyg av mig synd den inte var värd en 10:a då hade man aldrig tröttnat på Zelda TP!
Jag tror aldrig det kommer att komma ett lika bra Zelda spel som Zelda OOT..
Men orsaken till att man tyckte det var och fortfarande är det bästa Zelda spelet fast den har mycket sämre grafik än TP är för att det var det första Zelda spelet i 3D så man blev helt WOW! Nu är man nog lite bortskämd när det gäller spel nuförtiden
  • 0
har en fråga-- vad menar papegojan vid lake hylia när han babblar om frukter ?? något minispel eller ?? vad kan man man vinna (A)
  • 0
Citerar dahlberg:
har en fråga-- vad menar papegojan vid lake hylia när han babblar om frukter ?? något minispel eller ?? vad kan man man vinna (A)


Ja det är ett minispel du kan spela men bara som varg du blir belönad med en heartpiece sen varje gång du slår ditt eget rekord så får du 200 rupees tror jag det var... Ett trick är att ta alla jordgubbarna och ingen annan frukt på så sätt får man höga poäng det gjorde jag och då är det enkelt o klara men man måste ta dom i följd.
  • 0
mm ibland är jag också tillräckligt klantig för att dratta hela fågeln i bergsväggen
  • 0
I morse så klarade jag spelet.
SPOILER
Ganon var aldeles för lett det ända jag hade lite problem med var beast ganon. Och Midna är hur ful som helst i sin fused shadow form hon ser ju utt som en spindel.
END OF SPOILER
Jag tyckte att spelet var väldigt bra men inte riktigt lika bra som OoT känslan fanns inte riktigt där. Men det fanns en heldel som var riktigt bra t.ex den stora världen, grafiken och kontrolen med mera.
its still one dwarf breathing in moria
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!