Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som ni aldrig klarade


"GoldenEye: Rouge Agent" till PlayStation 2.
Falskt: Höga spelpriser förekommer pga piratkopiering. Sant: Piratkopiering förekommer pga höga spelpriser.
  • 0
tror alldrig jag har klarat ett spel. för att nästa spel inköps försnabbt
FOOTBALL AND GAMING IS LIFE! AND WOMEN!
  • 0
Spelade aldrig klart Devil May Cry. Tröttnade på det, dels pga av tråkig kamera men också på de sega menyerna och allt dribblande med potions hit å dit (som förstörde tempot i spelet).... dessutom för svårt för mig! (Kan dock stolt meddela att jag klarade God of War på normal
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Dudley jensvold(har bara orkat till tredje banan)...Och från tidigare inlägg:
Starfox Adventures är enkelt,fast när man skall möta stora starka dinosauren i tvekampen är det svårt...(bara) att trycka på "a" allt vad du har i en halvtimme(puhh)
Och Ocarina of Time: är enkelt...fast jag har alltid haft ett sjätte sinne för språk...
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Jag klarade aldrig God of war... Jag kunde klarat det lätt om jag ville, men efter jag inte hade spelat på en vecka så tänkte jag. Nu ska jag spela lite God of war, och då hittade jag inte skivan. Fast jag klarade väl endå kanske 90% av spelet så "jätte" ledsen är jag ju inte.


fast det är ganska många spel jag inte klarat, för jag hade ett chippat PS2 och då brände jag hem 10 spel kanske och sen fastnade jag bara får några av dom, och resten fall i glömska. Fast dom spelen kan jag ju inte säga att jag aldrig klarade för jag kan ju fortfarande köra dom.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Jag klarade aldrig </b>God of war</b>... Jag kunde klarat det lätt om jag ville, men efter jag inte hade spelat på en vecka så tänkte jag. Nu ska jag spela lite God of war, och då hittade jag inte skivan. Fast jag klarade väl endå kanske 90% av spelet så "jätte" ledsen är jag ju inte.


fast det är ganska många spel jag inte klarat, för jag hade ett chippat PS2 och då brände jag hem 10 spel kanske och sen fastnade jag bara får några av dom, och resten fall i glömska. Fast dom spelen kan jag ju inte säga att jag aldrig klarade för jag kan ju fortfarande köra dom.


Brände hem!!?? We've got a pirate in DA house
lääängtar....
  • 0
Citerar Softcore:
Brände hem!!?? We've got a pirate in DA house


Yo yo yo yo a pirates live for me!!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
  • Missing Avatar
  • marf
Citerar Aspmaster:
"GoldenEye: Rouge Agent" till PlayStation 2.


Samma här!! Sista banan
En film om dagen är bättre än mat i magen
  • 0
Fastnat på Final Fantasy X.
Liten SPOILER NU!
Jag klarar inte av att besera den där fula guadosnubben! Har fått bort hans båda kompisar men när han attackerar två gånger på rad så är jag chanslös!
Mina gubbar faller som flugor...
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Lost Planet, kom inte på hur man skulle klara bossen på nivå 10.
  • 0
Oj oj oj.
Det är många...

Ninja Gaiden, Halo, Final Fantasy VIII, Half-Life, Splinter Cell : Double Agent, Suikoden II, Vagrant Story, Breath of fire IV. För att nämnra några.
Harmony is the way of winning
  • 0
Nästan alla megaman spel
Ze magic... I has it.
  • 0
final fantasy X-2 100% klaraade jag aldrig hade ps2 och han aldrig förän jag sålde ps2 och alla spel emot ps3
http://nhlbettingblog.se/
  • 0
Prince of Persia - Warrior Within
För jag hatar det spelet. Jag kom till slutbossen men drabbades av den välkända glitchen "Endportal glitch". Skitdåligt av er, Ubi.

Resident Evil - Code Veronica X
Jag är typ 85% av spelet men orkar aldrig spela det mer. MÅSTE göra det nån gång, jag måste.

Opposing Force & Blue Shift
Jag kan klara dom om jag vill, för dom är skitlätta och korta. Men jag har inte ens kört BS nån gång, otroligt va? Men dom är skitgamla och man prioriterar andra spel före dom. Men jag ska klara båda nån gång... om jag har tråkigt.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
red steel har jag klarat men inte fått 100% (bara 81%)

Medal of honor till wii är ju sjukt svårt på elite

kororinpa är helt sjukt dåligt för nerverna

lite oseriöst men cooking mama och big brain academy lär ju ta ett tag att klara till 100%
aka ecdsds ------ Vill du spela det helt fantaktiskt roliga online spelet Travian? Boosta mej genom att registrera med den här länken. http://www.travian.se/?uc=sez_17697
  • 0
Har aldrig klarat James bond: World is not enough till PS1, spelet är sålt nu men kom aldrig på vad man skulle göra på sista banan
  • 0
Guitar hero 2 till 360 kommer nog aldrig klara alla låtarna på Expert det är totalt omöjligt!
  • 0
Hur definierar vi "klara ett spel" egentligen?

Ska man ha klarat det på den svåraste svårighetsgraden för att faktiskt ha klarat ett spel? Ska man ha utfört en viss mängd av sidouppdragen? Tagit hälften av achievementsen (på 360)?
Eller räcker det med att nå sluttexten?

Har man exempelvis klarat Oblivion om man bara gör det som är absolut nödvändigt för att nå sluttexten? När har du klarat ett sportspel? När du har vunnit en liga eller alla? Måste man spela som alla länder i Rome: Total War för att ha klarat det? Måste man ha nått högsta graden på sin Multiplayer karaktär i Perfekt Dark (1)?

Nja.

Jag slutar aldrig spela ett spel för att jag inte klarar en del utan för att jag inte tycker det är kul. Så visst, jag klarade aldrig The Sims. Men inte för att jag inte kunde. Jag ville inte.

Måste jag nominera något spel så blir det Knights of the Temple - Infernal Crusade där jag fastnade på ett ställe på högsta svårighetsgraden. (Men klarade det på den näst svåraste)
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
Super Mario 64 och Ninja Gaiden.
  • 0
Citerar Palaxiih:
Oj oj oj.
Det är många...

Ninja Gaiden, Halo, Final Fantasy VIII, Half-Life, Splinter Cell : Double Agent, Suikoden II, Vagrant Story, Breath of fire IV. För att nämnra några.


Inte för att vaar oshysst men menar du verkligen att du inte klarat Halo? du måste skämta!
  • 0
Citerar Baxter:
Inte för att vaar oshysst men menar du verkligen att du inte klarat Halo? du måste skämta!


Haha. Du är inte oschysst.

Nej. Kom väl halvvägs innan jag gav bort Xboxen.
Ska snart ta igen det på 360.
Harmony is the way of winning
  • 0
Jag skäms en aning över att jag aldrig klarade Knights of the Old Republic 2. Patetiskt nog lyckades jag inte besegra Darth Sion då man möter honom på Malachor V och efter pinsamt många försök gav jag upp och letade upp en hemsida där jag kunde läsa handlingens upplösning istället.
Jag önskar att jag hade satsat mer på min karaktärs övertalningsförmåga.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0
Chronicles of the sword, i veckor kämpade jag men sen gav jag upp..
Til things are brighter, Im the man in black...
  • 0
Citerar sparx:
Dudley Jensworld!


Samma här, Kompis,Samma här...
Wii/PS3/360 - TV - Mina polare - Basket = My Life in A Nutshell
  • 0
Citerar TheLastConflict:
Citerar sparx:
Dudley Jensworld!


Samma här, Kompis,Samma här...

me too...
Til things are brighter, Im the man in black...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!