Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som ni aldrig klarade


Citerar Asbest:
¨need for speed undergound 2, får aldrig 100%


Samma här
Ett annat spel som jag aldrig har orkat köra klart är Medal Of Honor: Rising Sun

För att det är så fruktansvärt dåligt
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
När jag var lite mins jag att jag inte kunde klara spelet atlantis på grund av ett fel i skivan.
http://www.myspace.com/radiohandtag
  • 0
Citerar Asbest:
"¨need for speed undergound 2, får aldrig 100%"

Men det klarade min pappa
lääängtar....
  • 0
Citerar Xzyzek:
Ett annat spel som jag aldrig har orkat köra klart är Medal Of Honor: Rising Sun



Jag körde European till Gamecube, så jävla tråkigt...det sålde jag till min classmate.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Quake 4.
"Det är bättre att dö för en idé som kommer att leva, än att leva för en idé som kommer att dö."
  • 0
Castlevania: Harmony of Dissonance - den där bockdjävulen högst upp i ett av tornet tar så lång tid att klättra upp till att jag blir galen av frustration varje gång jag dör igen. Hoppas dock på att jag kan ta upp spelet igen och spöa bossen under sommaren. Har inget bättre för mig ändå.
"Meditation brings wisdom; lack of meditation leaves ignorance. Know well what leads you forward and what holds you back." - The Buddha
  • 0
Final Fantasy XII. Spelade som fan i början, men sen hade en massa på G med en danstävling. Sen i när jag väääl skulle ta tag i det efter några veckor, köpte vi God of War 2. Nu lär det ta en tid innan den spelas klart.
"A mind is like a parachute. If it doesn't open, you're fucked!"
  • 0
Medal of Honor : Allied Assault Det blev så svårt med respawnande fiender
  • 0
Splinter Cell: Double Agent. Kan bara ge ifrån en djup suck av besvikelse.
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Need for speed underground 2 har jag aldrig klarat till 100%
Så talade Waiiwan
  • 0
The Thing - en av många bossar som vill jävlas och inte släppa fram mig
  • 0
Splinter Cell: Chaos Theory, orkar inte klara badhuset med den dumma lampan i källaren.
http://gamereactor.se/blog/Ax-ax/132907
  • 0
Jag tänker inte börja räkna upp alla för då höjs min noobstatus ännu mer... Om det är möjligt
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Leisure suit Larry för jobbigt efter ett tag

edit: plus många arcade spel på xbox
År 2150 kommer världen gå under
  • 0
Inte på grund av att det skulle vara svårt men Shenmue 2 till Xbox är då så jävla segt o sövande att jag tvivlar på att jag någonsin kommer varva det
  • 0
Burnout Revenge, Fina Fantasy XII och ...Ratchet & Clank!!! Det första lyckades jag aldrig klara de sista banorna, FF rann ut i sanden och av någon anledning gick det inte att hoppa upp på en plattform vid slutet av Ratchet & Clank. Jag lyckades ta mig upp en gång, men aldrig igen.
  • 0
Children of Mana så oerhört segt och enformigt inte alls som dom andra mana spelen
"Rör inte min katt, tönten!"
  • 0
  • Kawe
  • Kawe
Många... (Jag skämms över mig själv och spelen )
  • 0
Splinter Cell, Doom 3, Metroid Prime 2: Echoes och The Legend of Zelda: Oracle of Seasons är exempel på spel som jag inte orkat ta mig igenom helt ännu.
  • 0
Citerar Mikel 500:
Children of Mana så oerhört segt och enformigt inte alls som dom andra mana spelen


Ja de var så jävla tråkigt..orkade inte spela mer efter att ha dött i första '' dungeon ''.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Typ varenda jä*la bilspel jag har haft. Det går ju inte att klara de till 100%...Åtminstånde inte innan man tröttnar på dem.
  • 0
Command and Conquer renegade och trean.
Få tråkiga spel också.. inte många
  • 0
  • Missing Avatar
  • Kami
Super Mario 3 jag med, dock inget spel jag lagt ner mycket tid på eller pengar för den delen, mest när jag var liten : D
  • 0
Alex Kid på sega master system klarade jag aldrig. Min syster var lika irriterad som jag på detta och när jag påminnde henne om det faktum att vi aldrig klarade det så laddade hon hem en emulator och satt och "fuskade" sig igenom spelet (save state/load state).
  • 0
Metal Slug 4. sista bossen är ju omöjlig!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!