Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som ni aldrig klarade


Quake 4 klarade jag inte heller, jag orkade inte..läs om Far cry här över..
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Metroid Prime har jag aldrig klarat. Är nog ganska nära slutet, men har inte haft motivationen att slutföra spelet. Stör mig på en del småsaker, tyvärr.
  • 0
Super Mario Bros. 3 till GBA. Jag lyckas inte med det. Jag är någonstans i sista världen. Och inte blir det bättre av att jag ser en film på Youtube som klarar av det jag har fastnat på direkt utan att bli skadad en enda gång.
Även Super Mario Land lyckas jag inte klara. Det är något i slutet som jag inte klarar av.(Inte precis i slutet men några banor innan.)
Metroid Prime 2: Echoes också. Jag fastnade efter bara 8-9% av spelet ungefär och jag sålde det. Sen så köpte jag det igen. Sen gjorde jag så två gånger till utan att komma längre. Sen blev jag medlem på GR och jag köpte spelet igen och efter ett tag upptäckte jag Gamefaqs genom GR och jag lyckades ta mig förbi det jag inte klarade av tidigare och nu flyter det på helt ok.(Även om jag inte spelar det så ofta.) Det mest pinsamma var att det egentligen var lätt det som jag hade fastnat på. Man skulle bara släppa en Morph Ball Bomb på ett galler i golvet (Som man gjort flera gånger förut.) och sedan rulla vidare, inte långt innan man möter Dark Samus för första gången. Det var det att jag ville möta Dark Samus som gjorde att jag köpte spelet igen och försökte igen. Fyra gånger köpte jag spelet och tre gånger lämnade jag tillbaka det, tror jag. (Och jag blev inte pank för det. Jag köpte det på EB Games alla gånger och lämnade tillbaka det inom tio dagar så jag fick alla pengar tillbaka.)
  • 0
Metroid Prime 2
  • 0
Citerar Tipon2:
Simpsons hit and run blev så tröt på sista uppdraget så jag sålde det.


Samma här...eller klarade jag det?... Jaja..
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar Hydra:
Hur kan man ge upp Ninja Gaiden? Det är så otroligt jävla bra! Man får rysningar nästan.


Jag har det inte hemma utan lånade det bara av en kompis under någon vecka. Han inte klart det och har inte köpt det än. Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte heller att jag skulle klara det om jag hade det ens
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
<quote author="barcelona_">Metroid Prime har jag aldrig klarat. <quote>

Ännu ett uberspel som folk inte gått igenom. Rätt många också verkar det som. Synd, för det är ju så jävla bra. Jag kommer ihåg att jag satt fast på omega pirate ett tag, men efter det så klarade jag allt.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Tales Of Symphonia klarade jag aldrig.
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
  • Dve
  • Dve
Jag klarade aldrig av dead rising Blev så jobbigt när man hade blivit smittad och alla militärer var där.
thats pure gonzo
  • 0
Klarade, i ärlighetens namn aldrig av Ett Småkryps liv till PSOne. Fucked up
  • 0
Diablo II... I fjärde världen blir spelet helt omöjligt, klarade aldrig av det.

Sonic 3. Jag kom till sissta bossen (tror jag iallafall), Egg Man sitter i en sävla boll med taggar på huvudet och en stor gripklo som leder elektricetet. Det går bara för snabbt, han dyker mot en, och om man hinner väja så landar man ändå på taggarna... klarade aldrig av det.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar MooseGamer:
Klarade, i ärlighetens namn aldrig av Ett Småkryps liv till PSOne. Fucked up


AHAHAHHAHAH!!
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Har aldrig lyckats klara Alias. Fastnar på uppdraget där man ska skugga den där killen, whatever his name is.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Hydra:
Hur kan man ge upp Ninja Gaiden? Det är så otroligt jävla bra! Man får rysningar nästan.


Exakt.
Do you have any good old ham?
  • 0
Metroid Prime

Guild Wars

World of Warcraft (blev aldrig lvl 60)

Resident Evil

Final Fantasy VII (skäms)
I'm not a lesbian but im a big fan of their work.
  • 0
Citerar Solid Liquid:
Final Fantasy VII (skäms)


Åh, det klarade jag inte heller. Trots den våldsamt höga kvaliten på spelet så orkade jag ändå inte igeon hela då det var lite för långsamt för min smak.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Kan vi inte göra en tråd där man skriver vilka spel man är stolta över att ha klarat?
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Justja Quake 4 klarade jag inte heller av. Kom till nån av de sista banorna, sen formaterade jag om datorn och har inte orkar installera det igen. Var ju inte det roligaste spelet precis...
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Myst-spelen...
Helt jävla omöjliga om man inte har tålamod som en buddha-präst/munk/whatever
  • 0
  • V
  • V
Halo, tröttnade under the Library-banan

*Tar skydd från flygande stolar*
YAWP!
  • 0
Ninja Gaiden.
Dom där s*tans bossarna
We wear our wounds like badges of honor.
  • 0
need for speed undergound 2, får aldrig 100%
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Jag har inte klarat många spel.
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Jag har inte klarat ett ända harry potter spel Jag tycker att det blev lite tråkiga efter ett tag och ibland fastnade man
lääängtar....
  • 0
Jak and Dexter 2 och 3
2:ans jävla "slå på små saker i en maskin med alla knappar och du får missa typ 16 stycken" va förjävlig o har inte tålamod till att nöta på den.
3:an orkade jag inte med tp det sista uppdraget när man åker in i det där cp skeppet och har typ 5 minuter på sig att göra nåt o så e fienderna über o tar typ 6 minuter o döda....
Sånna uppdrag e så tråkiga o jag fattar fan inte ens varför man gör sånna uppdrag
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!