Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som ni aldrig klarade


Crah Bandicoot [PS/PS3]
Ta det tillbaka
  • 0
bomer och bumlingar >.<
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Citerar ajdå:
Citerar Pierre_:Ninja Gaiden.
Citerar gyst:Ninja Gaiden.

Haha jag har klarat ut det på Normal, Hard, hard igen och är på Eternal Legends på Missions!
Min kusin har klarat det på Ninja dog och Normal och han håller på med hard.
Sug på den ni.

Däremot så klarade jag aldrig super mario.


wtf.. Ninja Gaiden men inte Super Mario?!

Tillagt 2007-10-11 22:08:
Jag klarade aldrig Ninja Gaiden föressten..
ska sälja min gamla Xbox så jag kommer aldrig att köra klart det heller..
  • 0
Med risk för att bli utskrattad till min 35-årsdag (gissa min ålder!)
är här ett antal spel jag inte klarat/orkat nöta mig igenom:

Faxanadu, NES: Botade längtan efter äventyrsspel i minst fem år (Zelda 3, SNES) var undantaget. Du fick ca 50-100 spänn för en fiende som tog en kvart att döda, och minsta uppgradering kostade skjortan. Turligt nog hade jag bara lånat det.

Rygar, NES. Den där sista bossapan. Hade dubbel påfyllning med energi och det gick ändå inte att komma förbi eldbollarna. Sedan var det bara att göra om allt från början (sparfunktion saknades) för att på nytt dö hos sista bossen.

Adventures of Bayou Billy, NES. (Var flera NES-spel bautasvåra eller jag en noob på spel? Både & antagl.) Idiotgubben hoppar med snett uppåt (!). Självklart håller man 3/100 mm för mycket åt höger och han knallar rakt in i hindret 111 gånger. Rush ' n attack var också lika puckat med snett uppåt som hopp.

Super Probotector på Hard (Contra 3, SNES). Kom aldrig förbi sista bossen på femte banan när den börjar snurra och apa sig. Totalt tvärstopp.

Rogue Squadron II, Gamecube. Första uppdraget är att spränga dödsstjärnan - sedan blir det svårare (!). Det svåraste är att vapnet du behöver finns gömt långt bort i åvävla. Att sedan klara uppdrag på en viss tid för att få brons, silver och guld är som att klättra på en såphal sluttning.

* Svåra som klarades efter något tusental svordomar:
Turtles till NES. Sabla Tecnodrom! Klara utsidan var inte hälften så svårt som insidan och att lyckas ha energi kvar till Shredder.
Sista bossen i Megaman X5, PsOne. Tog säkert ett par nätter av mitt liv innan han slutligen gav upp andan.
Ghost N Goblins, Wtf NES igen?? Två träffar och du är död. när du fått kalsong-Johan igenom sex världar får du göra allt igen för att se "riktiga" slutet. Riktigt stönigt.
V-Rally 3, Gamecube. Om du lyckas hålla bilen på vägen mer än 20 sek- gratulerar! Bilen far som en vild babian över hela banan och studsar som en pinpongboll mot Sveriges snövallar. (Sämsta bilspel jag kört)
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Går det att klara manager spel
I not like everybody else
  • 0
Citerar Kundvagnen:
PoP 2
PoP 3

Synd, båda två har grymt bra slut.


Jag klarade aldrig Final Fantasy XII.
  • 0
Säcker runt 20 spel.
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Orka räkna upp alla
LOL på er !!
  • 0
Qwack Attack. Som barnspoling kändes Merlock halvt omöjlig.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!