Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som ni aldrig klarade


Ja har en del spel ja inte klarat!! De som smärtar mig mest e att ja aldrig klarade half-life1 trots att ja e en stor fan!!
Eternal damnation!!!!
  • 0
Det är för tidigt för att säga aldrig. Jag menar, jag är ju inte död än. Jag har fortfarande tid kvar att klara spelen jag aldrig klarade.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
det mest jobbiga spelet att inte klara ut för mig blev Zelda oracle of seasons..

jag kom till delen där man fick ett djur att rida på.. alla mina andra kompisar som hade samma spel fick en imba flygande björn medans jag fick en fet kluns till känguru

nån mer än jag som bara fått kängurun?
  • 0
Final Fantasy XII ligger fortfarande och dammar. Det var inte det att jag tyckte det var för svårt. Jag tröttnade helt enkelt faktiskt. Borde åtgärda det.
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
finns många spel jag helt enkelt inte orkat spela. Men ett spel som jag ville komma vidare i men inte kunda är ninja gaiden. Fy fasiken!
Varför kollar du på signaturen? Kolla på inlägget ovanför din rackarns knasboll...
  • 0
Citerar Zelrach:
Final Fantasy XII ligger fortfarande och dammar. Det var inte det att jag tyckte det var för svårt. Jag tröttnade helt enkelt faktiskt. Borde åtgärda det.


Samma här...

Har en polare som typ ALDRIG varvar spelen, han spelar ett tag sen tröttnar han. Fan knappt ingen mening å köpa spel då ju.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Perfect Dark Zero - För tråkigt
  • 0
Black. Det var så svårt vid ett visst tillfälle i spelet att jag tröttnade på spelet. Ska nog ta fram spelet igen och klara det för en gångs skull.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
super mario bros..
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Alla racingspel. man orkar bara inte att köra 3000 race. man tröttnar efter 7
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Har nog klarat de flesta spel jag spelat.. Sonic heroes klarade jag ej för det var så grymt tråkigt!!!!!
Jag har fisk i fickorna
  • 0
Tom Clancy's Ghost Recon. Jag slutade under första uppdraget och lade spelet på hyllan, så mycket gillade jag det.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Prince of Persia The Two Thrones. Hemskt tråkigt, och laggigt på min dator.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
legend of zelda majoras mask..hatade tids systemet...tog väl typ två veckor elelr nåt innan jag klarade vattentemplet och efter det va jag så jävla less på spelet att det legat o samlat damm i hur många år som helst nu...aldrig att jag spelar det igen.
Link Has Come To Town, To Save The Princess Zelda
  • 0
Ninja Gaiden
De där j*vla drakarna på 7:e-8:e banan...
  • 0
Baldurs gate 1
koppling
  • 0
Jani, jag har 2 spel här i hyllan som jag inte klarat ut än och deras namn är:

Theme Hospital
Doom 3
(Vart för mycket på-hoppningar, då jag är väldigt lätt skrämd, annars ett bra spel.)
"Sick liaisons raised this monumental mark, The sun sets forever over Blackwater park."
  • 0
Citerar Silverado:
Citerar Zelrach:
Final Fantasy XII ligger fortfarande och dammar. Det var inte det att jag tyckte det var för svårt. Jag tröttnade helt enkelt faktiskt. Borde åtgärda det.


Samma här...

Har en polare som typ ALDRIG varvar spelen, han spelar ett tag sen tröttnar han. Fan knappt ingen mening å köpa spel då ju.


Jag har hört statistik på att bara 2/10 som köper ett spel varvar det, en ganska förvånande siffra enligt mig. Dock gällde det nog USA.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
I min blogg berättar jag om hur konstig jag är. Jag har en massa bra spel som jag inte klarat. Några få har jag fastnat i, något har jag tröttnat på, men de flesta har jag slutat spela helt utan anledning.

Citerar The_Sheriff:
Jag har hört statistik på att bara 2/10 som köper ett spel varvar det

Med varva menar du väl spela om?
Jag klarar nästan alltid bara varje spel en gång...
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
tyvärr har jag alldels för många spel som jag inte har klarat av men nu för tiden klara jag av alla .
Never give up, never surrender.
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar The_Sheriff:
Jag har hört statistik på att bara 2/10 som köper ett spel varvar det

Med varva menar du väl spela om?
Jag klarar nästan alltid bara varje spel en gång...


Den statistiken blev plötsligt väldigt rolig..

W/e jag syftar på att klara huvuduppdraget.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Jag verkar vara den enda som tycker att Ninja Gaiden är aslätt på Normal som nästan alla av er inte klarat. Men det beror på att jag har bra taktiker mot bossarna, tror jag. Ni kan absolut inte bara "masha" knappar!

Som sagt, har inte klarat:

PoP 2
PoP 3
NFS: Most Wanted (på Blacklist 5), tråkigt spel


Det var nog alla. Jag har klarat nästan alla av mina spel... i mitt förrförra inlägg nämnde jag Code Veronica. Men man har redan klarat det för några månader sen!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar The_Sheriff:
Jag klarar nästan alltid bara varje spel en gång...


me to

men ett jag aldrig "klarade" var NFS:MW,rättare sagt så lämnade jag tillbaka skiten bara någon dag efter att jag köpte det.
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar The_Sheriff:
Den statistiken blev plötsligt väldigt rolig..

W/e jag syftar på att klara huvuduppdraget.

Att klara huvuduppdraget är ju ett måste, och det gör jag på alla spel ... förr eller senare!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag klarar inte och kommer alldrig att klara Advance Wars:Black hole risings sista bana, med så mycket ofördelaktiga nackdelar som man får starta med, finns ingen som kan klara det heller, den banan går inte att klara. Sysselsatte mig i 2 dar med skiten utan att ens en skymt av ett litet framsteg kunde ses! spelet ÄR Lee Baxter...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!