Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som ni aldrig klarade


Varje person som vågar kalla sig för gamer på denna planet har någon gång mött sin överman eller snarare överspel. För det är hög tid för alla oss att komma fram och bekänna.
Fastnade ni i ett pussel utan lösning? Var fienderna för svåra eller kunde ni inte klara den där sista bossen? Alla har vi fastnat utan att kunna rycka upp oss och här säger vi i vad, vart och varför som vi aldrig klarade av det där spelet.

Jag själv har en handfull av oavklarade spel hemma men det som smärtar mig mest just nu är att jag aldrig lyckades klara av Doom 3 till Xbox. Ty svårighetsgraden i Helvetet var för svår för en lärling som mig.

Så, vilket eller vilka spel har ni aldrig klarat av?
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Ninja Gaiden.
Google is watching you...
  • 0
Halo 2
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
  • Trog
  • Trog
The Neverhood
I just dont know what went wrong
  • 0
Dudley Jensworld!
  • 0
Definitivt. Jag är fast på en otroligt svår plats i Legend of Zelda: Oracle of Ages till Game Boy Color, och har varit så i ungefär tre år nu. Otaliga timmar har lagts ned på att komma vidare, men spelet vill sig inte. Slöseri med tid skulle jag säga. Därför spelar jag nu för tiden spel som jag vet att jag kommer någon vart i. Annars är det ett alldeles fantastiskt spel. Nog för att alla Zelda-spel är det.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Burnout 3 till ps2
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Citerar Asbest:
Burnout 3 till ps2


Jag också!
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Gradius 3!!
  • 0
Ninja Gaiden.
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Kan inte komma på något spel jag köpt och inte klarat. Däremot finns det väl något man inte klarat på svåraste svårighetsgraden.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Metroid. Första metroid. Omöjlig bandesign som ger en kraftig huvudvärk
Havet har inget liv
  • 0
Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II
Ett stentrist spel som dessutom är vansinnigt svårt. Fastnade typ på fjärde banan. No matter what, jag blev alltid nerpepprad på en gång. Vansinnigt frustrerande. Well, spela roll. Som sagt är spelet stentrist hur som helst. Visserligen har jag bara spelat några banor, men kom igen liksom! Att flyga runt i ett sjukt långsamt plan över identiska miljöer som sträcker sig flera mil är aldrig roligt. Jag har 70st spel, men detta är lugnt mitt sämsta.

Någon kommer dock säkert påstå att Rogue Squadron II är ett jättelätt, så jag vill bara påpeka att jag annars är bra på spel. Mestadels action då. Totaläger i Saint's Row och San Andreas.
  • 0
Jag klarade alldrig Zelda Ocraine (stavning?) of time jäkla skogstemplet var onavigerbart för mig som 10åring
Prata med en gammal tant vem vet hon kanske har ett sexigt barnbarn
  • 0
Starfox Adventures är ett usligt spel som jag och mina systrar fastnat på i snart tre år!
I've seen the universe in your eyes, I've seen the beauty that never dies
  • 0
Burnout 3!!! Har 96% och det fattas bara fyra guldmedaljer.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar frökenvinter:
Starfox Adventures är ett usligt spel som jag och mina systrar fastnat på i snart tre år!


Vad är det jag hör? SA var ju pisslätt och svinkort...
Havet har inget liv
  • 0
Har klarat alla spel jag har. Fast Dudley Jensworld har jag inte klarat, om man ska räkna in internet-spel.

Och vad är det för snack om att Ninja Gaiden är svårt? Ni borde iaf klara det på normal.
Do you have any good old ham?
  • 0
Sista bossen i Megaman X blev min överman när jag var mindre.
Diablo III <3
  • 0
Citerar Pierre_:
Ninja Gaiden.

Citerar gyst:
Ninja Gaiden.


Haha jag har klarat ut det på Normal, Hard, hard igen och är på Eternal Legends på Missions!
Min kusin har klarat det på Ninja dog och Normal och han håller på med hard.
Sug på den ni.

Däremot så klarade jag aldrig super mario.
Nära skjuter ingen hare, men kommer du tillräckligt nära kan du sparka ihjäl fanskapet!
  • 0
Värst vad många som inte klarat av Burnout 3... det simpla spelet.

Mitt överspel är nog Ninja Gaiden (hard). Jag har varken en Xbox eller 360 men jag har spelat hos min kompis och jag har fastnat på en del ställen. Kanske hade jag klarat det om jag hade haft spelet själv.
Good Better Benetton
  • 0
Citerar ajdå:
super mario.


Vilket av dem? Du vet, det finns över sjuhundra vid det här laget
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Citerar virre:
Citerar ajdå:
super mario.


Vilket av dem? Du vet, det finns över sjuhundra vid det här laget


Super Mario 3 till Nes.
Ettan och tvåan var det inga problem med!
Nära skjuter ingen hare, men kommer du tillräckligt nära kan du sparka ihjäl fanskapet!
  • 0
Citerar ajdå:
Citerar Pierre_:Ninja Gaiden.
Citerar gyst:Ninja Gaiden.

Haha jag har klarat ut det på Normal, Hard, hard igen och är på Eternal Legends på Missions!
Min kusin har klarat det på Ninja dog och Normal och han håller på med hard.
Sug på den ni.

Däremot så klarade jag aldrig super mario.


Du klarar av Ninja Gaiden på Hard och inte Super Mario Sug på den du.
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Citerar Hero of time:
Vad är det jag hör? SA var ju pisslätt och svinkort...

Tack för uppmuntran -.-'

Det är man ska flyga på detdär fågelfanskapet och skjuta ner.. öööh.. saker som vi inte kommer längre. Ruskigt frustrerande!

-
Kom på ett till! Metroid Prime till GC. Mina svaga nerver hindrar mej från att fortsätta
I've seen the universe in your eyes, I've seen the beauty that never dies
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!