Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa Final Fantasy-spelet?


Mina personliga favoriter är del VI och VII , men IX, X och XII ligger inte långt efter . Bästa minispelet är lätt Blitzball i del X!!
  • 0
Det finns redan en tråd om Final Fantasy. Använd sökfunktionen.

FFIX är helt klart bäst.

Blitzball är ju urtråkigt.
  • 0
FF7 uber alles. Sen kommer FF6 och FFIX, fast även FFX var bra. Håller fortfarande på med 12an så den kan jag inte riktigt uttala mig om än.

Och blitzball är det tråkigaste i världen.
  • 0
ff7 regerar!!!
  • 0
FF7 och FF8, utan motstånd.
  • 0
FF VI såklart!!! Tätt följt av FF IV!

FF VIII och IX är också helt okej men jag föredrar Jap RPG i 2D
  • 0
Final Fantasy VI, VII och VIII är de absolut bästa i serien.
Heil
  • 0
Det är nästan bud på böter att försöka påstå att något av den andra spelen NÅGONSIN kan vara bättre än FF VII... FF VII är magiskt
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
FFVII. No question!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ska jag vara ärlig så har jag ju inte nappat på FF nån gång.

(Har aldrig spelat det)

När jag såg nyaste tänkte jag köpa det, men då kom mitt Wii jag hade beställt 2-3 månader innan så jag började köpa spel till den istället.

Såå... What to do.

Funderar på att köpa det nu, men det är rätt dyrt tycker jag.

Ska vänta tills det kostar typ 300:-
(är lite snål vad gäller PS2)
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
VII tog mig med storm liksom FF III
  • 0
FINAL FANTASY IX. Sorry för caps men det var meningen. Ser så fräscht ut när det skrivs stort.

För övrigt det enda jag gett mig in på i den serien. Är ändå övertygad om att det är den bästa.
Harmony is the way of winning
  • 0
final fantasy VII så bra!!
http://nhlbettingblog.se/
  • 0
spelat VII, VIII, IX, X och XII
kan inte bestämma mig för vilket som är bäst

men inte xii eller vii iallafall
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Final Fantasy IX, jag gillade Freya och Vivi extremnt mycket, Final Fantasy X har en grym story och musik. Har inte spelat 12:an ännu.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Bästa FF är lätt; VII, VIII, IX, X, XII

Sämsta FFär lätt; X-2 XI
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Jag har egentligen aldrig spelat igenom ett Final Fantasy-lir. Jag försökte mig på åttan, en gång i tiden. Det sög, big time.
Skjuter bara horse och aina
  • 0
Citerar Camo Is My Favourite Color:
Jag försökte mig på åttan, en gång i tiden. Det sög, big time.


du kräver en käftsmäll i sömnen det är ju det bästa Du borde sätta dig ner och klara det. För detär bra.
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
För att spela Final fantasy behöver man tålamod, och det är inte direkt ett hardcore actionspel...

Föresten är FF Vll helt klart bäst,bäst story och de största intrigerna, Hoppas på en remake av den med next gen grafik
Guns don't kill people...people kills people.. Guns defend people against people with smaller guns!!
  • 0
Citerar Nympathamine:
du kräver en käftsmäll i sömnen det är ju det bästa Du borde sätta dig ner och klara det. För detär bra.


Det är det, alltså? Jag var ju faktiskt bara en liten yngling, på den tiden. Jag får väl försöka mig på det igen, nån gång. Kanske.

Jag är svinsugen på att skaffa mig sjuan. Jag måste ju vara den enda på planeten som har missat det.
Skjuter bara horse och aina
  • 0
FF8 enligt mig sämst är nå 12:an.
Look up on the sky on a night and when you see the biggest star you now you have seen hide.
  • 0
Citerar Camo Is My Favourite Color:
t är det, alltså? Jag var ju faktiskt bara en liten yngling, på den tiden. Jag får väl försöka mig på det igen, nån gång. Kanske.


det är det bästa av de bra

Citerar Camo Is My Favourite Color:
Jag är svinsugen på att skaffa mig sjuan. Jag måste ju vara den enda på planeten som har missat det.


de näösta bästa av de bra
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Citerar Nympathamine:
de näösta bästa av de bra

Det kan diskuteras
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
alla gillar final fantasy
  • 0
FF X är bäst.
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!