Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

StarCraft 2


Finns det typ turneringar man kan gå med i via Battle.net? Hade för mig att det skulle finnas vid lanseringen..
Trust your hand.
  • 0
Problemet som gjorde så att datorer kraschade på grund av spelet eller vad det nu var, är det fortfarande kvar?
  • 0
Min dator har då aldrig kraschat, varken under betan eller nu.
  • 0
Den sa till mig innan installering att mitt grafik kort typ inte var rekommenderat, borde jag vara rädd?
  • 0
Citerar metroid_prime:
Den sa till mig innan installering att mitt grafik kort typ inte var rekommenderat, borde jag vara rädd?


Det sa den till mig också, ingen fara. Eller så var det att grafikkortsdrivrutinen var gammal.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Var kan man se MLGs Raleigh turnering och när börjar den svensk tid?
  • 0
Fyfan spelade nyss en match som var 1h 18min lång...

Men jag vann!
  • 0
Citerar Tobbe_no1:
Fyfan spelade nyss en match som var 1h 18min lång...



Men jag vann!


Själv har jag nog spelat en match som varit runt 40 minuter som längst.
  • 0
Får man campaignachievementsen om man kör på svårare än det står i beskrivningen?
Yeah!
  • 0
Tycker att Terran är de som skadas mest av den här uppdateringen.
  • 0
Siege tanks nerfade, det här gjorde min dag.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Najs att dem increasear build timen på reapers och zealots, sådana rushes är det jag har mest problem med för tillfället.
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Protoss kommer få grymma problem med 6 pool rush från Zerg nu dock.
PSN/XBL/Steam/Twitch = Paertan
  • 0
Citerar Tenkai Star:
Protoss kommer få grymma problem med 6 pool rush från Zerg nu dock.


Nja, wallande och probe-blockande gör att man kan ta hand om det rätt enkelt.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Sedär. Vågade mig på att fortsätta min Gold League 1v1 kampanj, fast nu som protoss. Efter 3 vunna segrar nu på morgonen blev jag promotad till en Platinum liga med 5(!!) spelare. Tufft.
Trust your hand.
  • 0
Citerar Tramblin:
Får man campaignachievementsen om man kör på svårare än det står i beskrivningen?


En kampanj achievment på "normal" kan även tas på hard och brutal.
Medlem i den nästan mytomspunna klanen JägerMeister [JgrM]
  • 0
Vad bra, nu har Blizzard gjort Terran UP.
  • 0
Citerar Frasse6:
Vad bra, nu har Blizzard gjort Terran UP.

MMM är dock fortfarande intakt med samma styrka...

._.
:O
  • 0
Citerar Pokie:
Citerar Frasse6:
Vad bra, nu har Blizzard gjort Terran UP.

MMM är dock fortfarande intakt med samma styrka...

._.


Den är dock lite segare att få upp, men jag skulle kalla Terran långt ifrån UP jämfört med vad dom var innan.
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Citerar Frasse6:
Vad bra, nu har Blizzard gjort Terran UP.

Det går att nerfa mer utan att de blir UP.

Men dessa ändringar är en bit på vägen iaf.
Diablo III <3
  • 0
Jag gillar dock att man nerfat protoss så dom inte kan rusha så jävla fort med zealots, för så gör i stort sett alla.
  • 0
De finns ingen som råkar ha en trial-code över? Är verkligen jättesugen på att prova på
  • 0
Måste dela med mig, skrattade halvt ihjäl mig:

http://www.youtube.com/watch?v=pHG40AdYfJ0
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Jag köpte idag Starcraft 2 och har installerat det. Men sedan när jag ska starta spelet så Blir skärmen svart och sen kommer det upp en text där det står: "ATTENTION, 75K/59HZ FREQUENCY IS OUT OF RANGE" Datorn kan det inte vara fel på. Nyköpt, två veckor gammal och kostade 15 000kr. Jag använder dock en gammal, tjock skärm. Kan det vara den som ställer till det? Skulle uppskatta hjälp.
Semper fidelis
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!