Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

StarCraft 2


HELT SJUKT NANIWA, PERFEKT MATCH.
  • 0
Vilken final, GSL måste vara stolta!
  • 0
Tråkigt för Naniwa, var dessutom en riktiga dålig final med några av det sämsta spelen under hela turneringen. 6 pool och roach rushes.
  • 0
Citerar Saved:
dålig final


Som jag sade, GSL är nog väldigt stolta.

Helt sick turnering annars, och grymt lirat av leenock som krossade i princip dem flesta största namnen under en och samma helg, hoppas det går bra för nani i code s bara..
  • 0
Dreamhack Winter på torsdag, nån som ska ditt ? Många bra spelar nu som man missa från MLG, saknade Nerchio och Stephano.
  • 0
Citerar Saved:
Dreamhack Winter på torsdag, nån som ska ditt ? Många bra spelar nu som man missa från MLG, saknade Nerchio och Stephano.


Jag ska sitta på BarCraft i Lund (på lördagen), så de är de näst bästa efter att åka dit. 160+ pers på O'Learys i Lund, fullbokat sedan länge, SÅ SATANS PEPP HERREGUD VAD ROLIGT DET KOMMER BLI.
  • 0
Superb turnering än så länge. Riktigt nice, men gillar inte TB. Hans röst i sina egna videos är ju bra, men i SCII-turneringar? Ge mig Tasteless och Day9!
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar JohnnyK:
Jag ska sitta på BarCraft i Lund (på lördagen), så de är de näst bästa efter att åka dit. 160+ pers på O'Learys i Lund, fullbokat sedan länge, SÅ SATANS PEPP HERREGUD VAD ROLIGT DET KOMMER BLI.

Jäklar vad roligt.

Citerar Gamesrule:
Superb turnering än så länge. Riktigt nice, men gillar inte TB. Hans röst i sina egna videos är ju bra, men i SCII-turneringar? Ge mig Tasteless och Day9!

Tycker alla kommentatorerna har gjort bra ifrån sig. Hade dock hoppats på att SVT´s sändning skulle vara vassare. Men jag hoppas och antar att de blir bättre och bättre.
hej
  • 0
Någon som har en engelsk Stream till SC2 semin nu ?

svt går ju inte titta på med svenska kommentarer
  • 0
via mobil

Använd annars day9.tv. Väldigt bra kvalite.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Peppa inför finalen nu då! Jag hejjar på Hero.
hej
  • 0
HerO vann va? Supernajs.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Fan, blev demotad till silver igen Blev inte förvånad dock, innan den här säsongen startade så hade jag spelat som skit därför att jag hade tagit en 4 veckors paus. Aja, blir lättare att komma in i gold nu än sist iaf.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Fan, blev demotad till silver igen Blev inte förvånad dock, innan den här säsongen startade så hade jag spelat som skit därför att jag hade tagit en 4 veckors paus. Aja, blir lättare att komma in i gold nu än sist iaf.



Jag spelar själv asbra i Bronze men blir aldrig promotad. =(
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
BarCraft var awesome, fullsatt (ca 150 pers), sjukt bra stämning, rätt person vann, good times were had.
  • 0
Citerar Gamesrule:
Jag spelar själv asbra i Bronze men blir aldrig promotad. =(


Vilken placering har du i divisionen? Hur många matcher har du spelat?
  • 0
Citerar Sqweek:
Citerar Gamesrule:

Jag spelar själv asbra i Bronze men blir aldrig promotad. =(


Vilken placering har du i divisionen? Hur många matcher har du spelat?


Placering har absolut ingenting att göra med promotion/demotion.
  • 0
Citerar Sqweek:
Vilken placering har du i divisionen? Hur många matcher har du spelat?



I believe plats 20. Vunnit 130 games (man kan inte se hur många man förlorat dock, vafan)

Tillagt 2011-11-27 20:35:
Citerar JohnnyK:
Placering har absolut ingenting att göra med promotion/demotion.



Givetvis inte, men det känns lite surt ändå. ;o
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar JohnnyK:
Placering har absolut ingenting att göra med promotion/demotion.


Rätt skönt att höra. Fått berättat för mig att man ska ligga på första plats för att kunna gå upp. Varit frustrerande då jag ligger 2a atm.

Citerar Gamesrule:
I believe plats 20. Vunnit 130 games (man kan inte se hur många man förlorat dock, vafan)


Bara att fortsätta nöta då. =) först på masters man får veta w/l tror jag.
  • 0
Citerar Sqweek:
Rätt skönt att höra. Fått berättat för mig att man ska ligga på första plats för att kunna gå upp. Varit frustrerande då jag ligger 2a atm.



Vinn över hälften och du promotas! =)
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Jag spelar själv asbra i Bronze men blir aldrig promotad.


Förr eller senare så blir du promotad ska du allt se

Vad har du får winratio (tror du)?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Vad har du får winratio (tror du)?




Mina tjugo senaste games tror jag är ca 15/20 vunna.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Mina tjugo senaste games tror jag är ca 15/20 vunna.


Ok, för mig var det så att (jag har räknat ut detta genom min match history) jag hade drygt 70% winratio över dom i silver och 50% winratio över de i gold när jag blev promotad till gold.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!