Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 08


Citerar The_gunners:
Det står att det ska gå att spela 2-8 spelare online...


Ja, men kanske inte med be a pro kameran
  • 0
Citerar recluser:
Hehe, för skoj skull så valde jag Milan som lag och Örebro som motståndare nyss. För att se hur realistiskt spelet EGENTLIGEN är.

Resultatet: 0-2

Det kändes som att spela mot vilket topplag som helst i Serie A.

Det jag menar med det här är att lagen är så otroligt obalanserade att det inte är klokt.

Meningen är väl att man ska "känna" att man möter ett svagare motstånd? Det gör det inte, det har det aldrig gjort heller, alla lag känns likadana.

EA tänker väl; " Äh. ingen är väl så dum så man väljer Milan och möter Örebro" Men där misstog dom sig.

Det är den största svagheten i EA, det har det alltid varit. Jag visste redan innan att det skulle bli så här. Det har varit likadant genom alla år.

EA får gärna skryta med hur många lag dom har i sina spel, men så länge det är så orealistiskt som det är och att dom inte lägger ner arbete på att göra lagen olika bra så är det i min mening ganska värdelöst att "flasha" med sina licenser.

Tack för mig, och spelet skänkes bort till min 14 åriga lillebror, han tycker nog det är roligt. För det verkar som om att spelat är inriktat sig till dom yngre. Enbart. Tråkigt..


Nja riktigt rätt har du inte där. Milan har självklart snabbare spelare med bättre kunskap till bollen än lilla örebro. Sen att gränssnittet spökar lite är inte precis nåt nytt.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar kvarniz:
Men herregud. Det är väl utvecklaren EA som har licenser, inte konsolerna, pc? Hur är det på ps2-versionen då? Som vanligt antar jag.


Måste jag ta en bild för att ni ska tro mig?
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Citerar -Seb_:
Citerar kvarniz:Men herregud. Det är väl utvecklaren EA som har licenser, inte konsolerna, pc? Hur är det på ps2-versionen då? Som vanligt antar jag.

Måste jag ta en bild för att ni ska tro mig?


Ingen har sagt, att ingen inte tror dig, det låter bara sjukt.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar recluser:
Hehe, för skoj skull så valde jag Milan som lag och Örebro som motståndare nyss. För att se hur realistiskt spelet EGENTLIGEN är.

Resultatet: 0-2

Det kändes som att spela mot vilket topplag som helst i Serie A.

Det jag menar med det här är att lagen är så otroligt obalanserade att det inte är klokt.

Meningen är väl att man ska "känna" att man möter ett svagare motstånd? Det gör det inte, det har det aldrig gjort heller, alla lag känns likadana.

EA tänker väl; " Äh. ingen är väl så dum så man väljer Milan och möter Örebro" Men där misstog dom sig.

Det är den största svagheten i EA, det har det alltid varit. Jag visste redan innan att det skulle bli så här. Det har varit likadant genom alla år.

EA får gärna skryta med hur många lag dom har i sina spel, men så länge det är så orealistiskt som det är och att dom inte lägger ner arbete på att göra lagen olika bra så är det i min mening ganska värdelöst att "flasha" med sina licenser.

Tack för mig, och spelet skänkes bort till min 14 åriga lillebror, han tycker nog det är roligt. För det verkar som om att spelat är inriktat sig till dom yngre. Enbart. Tråkigt..

Du är för kass
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar recluser:Hehe, för skoj skull så valde jag Milan som lag och Örebro som motståndare nyss. För att se hur realistiskt spelet EGENTLIGEN är.

Resultatet: 0-2

Det kändes som att spela mot vilket topplag som helst i Serie A.

Det jag menar med det här är att lagen är så otroligt obalanserade att det inte är klokt.

Meningen är väl att man ska "känna" att man möter ett svagare motstånd? Det gör det inte, det har det aldrig gjort heller, alla lag känns likadana.

EA tänker väl; " Äh. ingen är väl så dum så man väljer Milan och möter Örebro" Men där misstog dom sig.

Det är den största svagheten i EA, det har det alltid varit. Jag visste redan innan att det skulle bli så här. Det har varit likadant genom alla år.

EA får gärna skryta med hur många lag dom har i sina spel, men så länge det är så orealistiskt som det är och att dom inte lägger ner arbete på att göra lagen olika bra så är det i min mening ganska värdelöst att "flasha" med sina licenser.

Tack för mig, och spelet skänkes bort till min 14 åriga lillebror, han tycker nog det är roligt. För det verkar som om att spelat är inriktat sig till dom yngre. Enbart. Tråkigt..
Du är för kass


Tror fallet också lägger sig åt det hållet.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Vart kan man se secret achievmentsen?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
www.gamefaqs.com
Daft Punk
  • 0
Citerar ali999:
www.gamefaqs.com

Kollade du upp det där eller gissade du bara?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Du är för kass


Jag bara väntade på det spydiga svaret. (Typiskt svar från en 17 åring, jag förväntade mig inte något annat heller)

Så nej, jag är inte kass. Spelet i sig är däremot kasst.

Jag sa bara sanningen, jag vet att det kan göra ont att höra det. Speciellt om man som många av er lagt ut hela studiebidraget på spelet.
  • 0
Citerar recluser:
Typiskt svar från en 17 åring

Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar recluser:
Citerar The_gunners u är för kass

Jag bara väntade på det spydiga svaret. (Typiskt svar från en 17 åring, jag förväntade mig inte något annat heller)

Så nej, jag är inte kass. Spelet i sig är däremot kasst.

Jag sa bara sanningen, jag vet att det kan göra ont att höra det. Speciellt om man som många av er lagt ut hela studiebidraget på spelet.


Haha, kul svar. Du fick nog spelet i födelesedagspresent 12åringen ;)
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Är spelet lika bra till pc som till xbox 360 ?
kädR
  • 0
Citerar putteman92:
Är spelet lika bra till pc som till xbox 360 ?


Tycker du om tangentbord så.. ^^
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar recluser:
Och det har det alltid varit, det har aldrig varit inriktad till oss riktiga fotbollsfanatiker. Som vet hur fotboll ska spelas.


Det är bara ett spel...
---

Sen så undrar jag om nån snäll person kan ta en bild på alla tillgängliga bollar i spelet. Dem i affären alltså.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Adda mig så ska jag krossa vartenda en.
Adda: Shaboy
  • 0
Riktigt bra spel, iaf till 360. Köpte det och det va mer som en chansning men den gick hem. Har inte börjat med karriärläget än, har spelat för många träningsmatcher samt Be a Pro-matcher.
Till dom som tycker det är för svårt är det bara att svälja stoltheten och spela på amatör. Det är ingen idé att kämpa sig på en högre svårighetsgrad som man inte behärskar ;)
  • 0
Jag har bestämt mig för att köpa det Fast 649 :- är mycket pengar
  • 0
Citerar recluser:
Citerar The_gunners u är för kass

Jag bara väntade på det spydiga svaret. (Typiskt svar från en 17 åring, jag förväntade mig inte något annat heller)

Så nej, jag är inte kass. Spelet i sig är däremot kasst.

Jag sa bara sanningen, jag vet att det kan göra ont att höra det. Speciellt om man som många av er lagt ut hela studiebidraget på spelet.


Jo, du är kass. Lirat mot Bajen med Real Madrid. Resultat på femton matcher: 14 segrar, en oavgjort. Målskillnad: 28-2. Ja, du är dålig. Med största sannolikhet försöker du att spela spelet som PES och då kommer det att gå åt helvete. Tänk som en fotbollsspelare (ja, jag vet hur en fotbollsspelare tänker med tanke på att jag åtminstonde är tillräckligt bra för Juniorallsvenskan och stadslag) och det kommer att gå mycket bättre.
  • 0
Förbannat! Trodde jag skulle få hem spelet idag Hoppas på imorgon <3
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar Dusse:
Tänk som en fotbollsspelare (ja, jag vet hur en fotbollsspelare tänker med tanke på att jag åtminstonde är tillräckligt bra för Juniorallsvenskan och stadslag) och det kommer att gå mycket bättre.


När vi ändå är inne på smygskrytandet kan jag säga att jag sjäv spelar i div II och också tänker som en fotbollsspelare och jag måste hålla med om att fifa 08 är obalanserat, men det är ju vad man är van vid...spelat för mkt pes antagligen! För övrigt tycker jag 08 är en positiv överraskning, helt klart! Sedan vet jag inte varför jag ändå gillar pes mer, passar väl helt enkelt mig bättre! Fråga förresten, hur många kan man spela online i en match på 08, i varje lag alltså?
Hell yea!
  • 0
jag må vara helt efterbliven men var ändrar man så att man får glenn hysén och henrik strömblad som kommentatorer. jag har letat nu i evigheter men jag finner det ej
  • 0
Citerar prisonletter:
jag må vara helt efterbliven men var ändrar man så att man får glenn hysén och henrik strömblad som kommentatorer. jag har letat nu i evigheter men jag finner det ej


Vilken consol?
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar prisonletter:
ps3


Har du kollat alla alternativ? Options and so on.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!