Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Animal Crossing New Leaf-Officiell Tråd


Här ska det pratas om animal crossing new leaf som släpps nu på fredag den 14 Juni.

Kom igen och berätta om era dagar och vad ni gör i eran stad. Sen att vi byter koder så vi kan besöka varandras stad och byta saker med varandra.

Min stad heter Paradise och har Cherry som frukt.

Har startat en blogg där jag kommer skriva varje dag om vad som hänt i min stad, ni får jätte gärna läsa den.

http://www.gamereactor.se/krypin/neostar/?do=blogs
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Någon som vet när E-shopen uppdateras? Runt midnatt? Hinner inte gå och handla det efter jobbet imorgon innan jag åker iväg till ett ställe utan internet. Så jag tänkte försöka skaffa det inatt istället!
There ain't no rest for the wicked
  • 0
kl. 00.00 ska det finnas tillgängligt
  • 0
Citerar NoReaction:
kl. 00.00 ska det finnas tillgängligt

Perfekt! DÅ hinner jag lira en stund innan man måste tänka på att man ska upp på morgonen med
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Då får ni berätta vad ni döpte er stad till
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Riktigt super spel! Här är min kod! Har precis köpt 3DS och det var ac versionen.

4098-3116-5700
  • 0
Då är man igång med Animal Crossing och men stad heter: Paradise

Ser fram imot många besök från alla er. Se min senaste blogg där jag lagt upp min 3ds kod och bild på spelet och 3ds xl
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Hade glömt av hur roliga dom här spelen är!
Min stad heter Borlänge, ni kan ju gissa varför
Jag har apelsiner som frukt om någon vill ha

Glömde skriva min Friend Code: 4484 - 8515 - 3990
  • 0
Min stad heter Adventon, för att jag tyckte det var fint när jag var liten och döpte städerna i de tidigare spelen till det.
Frukten är päron, men försöker plantera några Rövfruktsträd (persikor) också.
Det är en fin liten by med schyssta invånare och en sol som flagga.
"Fuzzy pickles!"
  • 0
Uj uj så mysigt det här spelet verkar va

Får min 3DS Xl bundle med det här nästa vecka, förhoppningsvis innan onsdag.
  • 0
Underbart spel, dock inga vänner som lirar, så adda gärna och besök min stad: Stadet! FC: 3754 - 7117 - 3981

Tillagt 2013-06-16 19:02:
Glömde nämna att Cherrys är det som växer hos mig!
pffpff.
  • 0
Min stad har cherrys också
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Hur mycket av texten i spelet MÅSTE man förstå för att uppskatta spelet? Frågar angående om det passar en åttaåring, som enbart kan vissa enkla engelska ord.
  • 0
Det kan bli lite knepigt tyvärr. Skulle satsa på mario istället.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Vad har ni för stadsmelodi? Min är introt till Kids av MGMT.
Bara slutet på början
  • 0
Vinstmelodin från Final fantasy-spelen är min stadsmelodi, grymt med MGMT dock!

Väntar fortfarande på att ni ska lägga till mig, är helt ensam för närvarande! :/
pffpff.
  • 0
Jäkla Elgiganten! Jag beställde spelet i onsdags. Valde självklart Express brev för att få det så fort som möjligt. Tycker det borde dykt upp i brevlådan i fredags men icke! Fick det inte igår heller... Håller verkligen tummarna att jag får det idag!
  • 0
Besökte The Island idag, var riktigt kul och underhållande de, många roliga minispel så det är något ni måste besöka

Hur går de på fiske jakten för er? Jag har fångat 33 olika och börjar kännas som de kommer samma fisk hela tiden nu
  • 0
Har nyss köpt mig en 3ds med detta spel som är riktigt roligtl! min Friendcode är 3840-6145-9391
  • 0
Citerar lkennet:
Har nyss köpt mig en 3ds med detta spel som är riktigt roligtl! min Friendcode är 3840-6145-9391


Lägger till dig så fort jag kommer hem! ;)
Här har du unde tiden; 3754 - 7117 - 3981


Angående fiskelyckan, har fångat runt 50 olika fiskar,
Så du har lite kvar att hitta, spring runt the island och fiska allt du ser
så har du snart uppdaterat din lista du också!
pffpff.
  • 0
  • Epix
  • Epix
Har inte skaffat det men ska göra det snart. Hur är det man väljer stadsmelodi?
  • 0
Spelar också detta spel. Här är min friend code: 2578-3214-8948
  • 0
För en som har stora labbar är det då bättre att köpa en 3DS XL eller är komforten likadan gentemot 3DS?

Har aldrig hållit i en 3DS tidigare i livet men nu när Animal Crossing har kommit så blir det nog ett köp vid slutet av denna månad!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Köp xl och njut
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Hej, adda mig på 3ds så kanske vi kan lira New leaf!?
Min FC : 1907-7897-9383. Stad : Masa Frukt : Cherry
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!