Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Tom Clancy's The Division


Ifall någon här fortfarande spelar The Division så kanske han eller hon är intresserad av den senaste trailern för expansionen Underground: https://www.youtube.com/watch?v=yENahCWwdaE
  • 0
Citerar Holmfrid:
Har The Division blivit bättre de senaste månaderna /månaden? Sist jag spelade så sög det som fan. Mötte inga spelare alls


Vilken konsol? Har aldrig haft problem med att se andra spelara. Sålänge du inte är i en grupp kommer du inte stöta på spelare i den vanliga världen. Du kan endast se den i safe rooms och dark zone

Citerar Kolmilan:
Känns som att The Division inte riktigt biter tag i mig som andra spel, känner inget driv till att gå in och grinda, speciellt inte när Falcon Lost verkar vara en rätt trist historia. Finns liksom inget man grindar för och Dark Zone var aldrig så engagerande i mina ögon. Får försöka ge mig in i det igen och åtminstone göra klart alla uppdrag och hitta alla meddelanden och så.
Trodde också The Division skulle vara ett spel man kunde pressa riktgigt länge men tröttnar fort när det bara är samma sak man gör om och om igen... :/
  • 0
Just nu är The Division 100% gratis på UPlay. Bara att logga in och lägga till spelet på kontot.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!