Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel skulle du aldrig sälja?


Inga av mina special edition utgåvor i alla fall, den saken är klar
  • 0
Inget av de spel jag äger, utom möjligtvis gamla Hitman 2, LOTR: The Third Age, LOTR: The Two Towers och True Crimes: LA, som bara ligger och skräpar av förklarliga skäl. Alla till Gamecube.
  • 0
Call of Duty 4: Modern Warfare
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Gears of War.
I do not know what to say
  • 0
Guitar Hero, räcker ju hur länge som helst..
"Everybody Lies"
  • 0
Håller med Gamer2. Guitar Hero är öronmärkt i samlingen. Speciellt då man äger orginal gitarren til Guitar Hero 1.

En annan trotjänare är också GTA 4. Plus alla ina konsoler. Playstation 1 är ett exempel.
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Citerar Uppfattad:
Mitt svar är nog KotOR.
Ally's
  • 0
*ändraaaat*
  • 0
I stort sett alla mina spel skulle jag aldrig ge upp men framför allt så är det mina Final Fantasy-spel som ligger mig närmast om hjärtat
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
  • Felx
  • Felx
säljer inte spel ..
  • 0
Warcraft III med expansion. För all del har jag alltid älskat Wracraft-serien och dess story men det som verkligen får mig att behålla dem är mitt beroende till DotA.
  • 0
Hm, Advance Wars: Dark Conflict. Är nämligen mitt första DS spel
  • 0
Jag säljer bara super dåliga spel, men i bland inte ens det. När jag köper en ny konsol där imot brukar alla åka med den gamla. Men den här gången ska jag nog ha kvar MGS4, GTAIV, Mass Effect 1-2, AC 1 eller 2, Mirror's edge 1 eller 2.
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Säljer nog allt, är fan inte lönt att sitta och ruva på spel.
  • 0
Inte skall man väl sälja spel, duh! Inte ett dugg ska jag sälja! (bland spel)
Juhla Mokka pitäisi kieltää karkoituksen uhalla. -Minä
  • 0
Säljer inte spel förens dom är riktigt gamla. Om ens då...
  • 0
De spel jag aldrig skulle sälja måste vara FF tactics Advance och Shadow of the colossus. Samt alla mina Silent Hill spel.

Har fler jag inte vill sälja men de är de jag aldrig ens vill nämna i samma mening med ordet sälja.
Pwnxorz
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Min MGS Samling(PSX MGS1 signerad av guden själv)
  • 0
NFS I-II Special Editon-boxarna som jag köpte av legenden som höll egen spelbutik i Södermalm.

Det är min bit av stället jag kommer behålla för evigt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Har sålt alldeles för många spel som numera är värda väldigt mycket pengar, känns lite tragiskt.
Enda jag äger just nu som jag nog aldrig kommer sälja är Final Fantaxy X i steelbook.
  • 0
Kommer aldrig sälja något spel till Xbox-original. Och Virtua Fighter 5.
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0

Pokemon Emerald. Ångrar att jag sålde min GC och alla spel jag hade till den 😢

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

God dag. Jag är en gamer med många års erfarenhet, jag har spelat många spel, men min favorit har alltid varit cs go. Det är ett Massively Multiplayer First Person Shooter-videospel utvecklat och publicerat av Valve Corporation.

CS:GO är känt för sin starka konkurrenskraft, taktiska djup och lagarbete. Det är mycket populärt över hela världen och har en aktiv community av spelare som deltar i tävlingar och turneringar på professionell nivå.

Inuti spelet har jag en hobby att samla vapenskinn. För att hela tiden fylla på min samling tittar jag med jämna mellanrum på https://skin.club/sv/upgrade. Här öppnar jag billiga fodral, och från dem får jag även de dyraste skinnen, upp till knivar.

  • 0

Little Samson

Pokemon stadium 2

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Som mina über-gamla bloggar från 00-talet alltid säger, skulle aldrig sälja min FF-samling!

20 år på GR i år! går fort haha 

That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!