Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

E3 2013 - Diskussionstråd


Thief ser sjukt nice ut. Och låter bra också

Tillagt 2013-06-12 22:06:
Citerar torbli79:
HOT DAMN! Det som saknades för BF-spelare på konsol är alltså snart verklighet?! WOW!


Yes box. 64 spelare och 60 fps. Baaam!
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Thief ser sjukt nice ut. Och låter bra också


Vet inte om jag gillar "Focus" dock.

Tillagt 2013-06-12 22:06:
Hoppas det går att stänga av. Eller så skiter man bara i det.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Kommer det vara 64 spelare på konsol också?!


Det var väl det minsta man kunde begära?
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar torbli79:
Hoppas det går att stänga av. Eller så skiter man bara i det.


Tänker att det är lite som i Tomb Raider, bara att sky knappen som pesten.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Bankar:
Det var väl det minsta man kunde begära?


Jag hade faktiskt aldrig ens tänkt tanken. Det är inte litet att gå från 16 till 64 på konsol, även om PS4 är mycket kraftigare. 24 eller 32 hade jag faktiskt accepterat. Det här känns som en bonus!

Tillagt 2013-06-12 22:11:
Citerar Janis_Joplin:
Tänker att det är lite som i Tomb Raider, bara att sky knappen som pesten.


Mm.

So as you can see, in Thief, we have next-gen dogs.

It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
So as you can see, in Thief, we have next-gen dogs.


So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Kanske blivit postad innan, men i alla fall ett diagram över alla spel som visats och till vilken plattform det släpps till.

http://i.imgur.com/ZWK5YzZ.png
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Fin brud.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar Playarn:
https://twitter.com/TheDivisionGame/status/344682013430804481 Det kanske kommer till PC då i alla fall, någon gång!


Jag hoppas, hoppas, hoppas.
  • 0
Citerar Sparda:
Kanske blivit postad innan


Av mig, på förra sidan. But no hate, mate, we're all friends here!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Sparda:
Kanske blivit postad innan, men i alla fall ett diagram över alla spel som visats och till vilken plattform det släpps till.

http://i.imgur.com/ZWK5YzZ.png


Förbannat bra diagram! Tack så mycket. Det verkar ändå som att man som PC-spelare kommer få ett bra år framöver.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Nu när jag fått smälta det lite så känns det verkligen som det bästa E3:t på flera år, kanske den bästa jag någonsin sett (: fick se sjukt många spel som jag hoppades på och fick även en hel del överraskningar. Konferenserna blev dessutom inte sömniga av alldeles för mycket prat om move/kinect och annat skit.

Det blir definitivt en PS4a för mig. Jag trodde aldrig att Sony skulle kunna göra det dom gjorde. Jag trodde att de skulle ha i princip samma regler som Microsoft bara att de inte hade gått ut med det offentligt ännu. Ljublet i publiken när de går ut och säger att det kommer att gå att spela beggade spel och inget drm
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Never before seen Killzone Shadow Fall gameplay coming up right now on the PS LiveCast

Hade tänkt gå och lägga mig men det blir till att vara uppe lite till
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
... De sa att det fanns ett nytt demo som folk kunde få prova, men de visade samma gamla gameplay som sist! -.-
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar torbli79:
Jag hade faktiskt aldrig ens tänkt tanken. Det är inte litet att gå från 16 till 64 på konsol, även om PS4 är mycket kraftigare. 24 eller 32 hade jag faktiskt accepterat. Det här känns som en bonus!


Herregud torbli. BF3 hade väl 24 spelare till konsol? Höj kraven!
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0

Xbox One's Terms Of Use
Perhaps the most worrying statement to be found in the Xbox One disclaimer, surrounds consumer rights after the mandatory Terms Of Use has been signed upon switching on your new console.

"You must accept Xbox Terms of Use (including Xbox software terms and game license terms), Microsoft Services Agreement, and Xbox One 1-year limited warranty. Some games have additional license terms."

"Terms include binding arbitration with class action waiver to resolve disputes."

While it is likely to only be a defensive maneuver on the part of Microsoft, it does mean that you are restricted from taking out a class action lawsuit against the company should you find dissatisfaction with the services provided.

With Microsoft requiring the console to "phone home" every 24 hours to keep the system active, this would protect the company in the event of the Xbox Live servers going offline - rendering your console inactive - or if a network hacking scandal arose like we saw with the Sony PSN in 2011, where the network was down for an entire month.

This is becoming a standard clause in many of ToS now, with Sony and Microsoft both introducing similar waivers in recent years. While the clause is a standard in the US, it can not be upheld in the eyes of EU law.

http://www.nowgamer.com/news/1961910/xbox_one_requires_ter
ms_of_use_class_action_waiver.htmlhttp://www.nowgamer.com/ne
ws/1961910/xbox_one_requires_terms_of_use_class_action_waive
r.html



Detta blir bara bättre och bättre, tack Microsoft. Ni har gjort att det nu handlar om allt annat än spel.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
@ The Division "Finally, a game about a pandemic outbreak where the dead don't return to life."

How refreshing.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Ps4 tillåter inte onlinepass!


We've already come right out and said we're not going to allow online pass. And the word "allow" is key there. Specifically with online, with PS+ requiring a charge to play online, we would not want any publisher [to charge.]

http://www.gamasutra.com/view/news/194150/Further_clarification
_on_Sonys_DRM_policies_No_more_online_pass.php
  • 0
Citerar ToScA-:
Nya Xbox 360 är ju snygg som fan!


Tycker det ser konstigt ut med halva blank och andra halvan matt. Onödigt och snåla på det
  • 0
Citerar Szreaper:
Citerar ToScA-:Nya Xbox 360 är ju snygg som fan!

Tycker det ser konstigt ut med halva blank och andra halvan matt. Onödigt och snåla på det


Håller faktiskt med där. Det verkar vara en ny trend, syns även på X1 och i mindre utsträckning PS4.

Tycker ändå att denna nyversion är snyggare än numera "gamla" X360 Slim.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar Bankar:
Herregud torbli. BF3 hade väl 24 spelare till konsol? Höj kraven!


Haha, ja det stämmer! Vafan! Jag har loggat över 170h på spelet och skriver fel på en sådan sak. Men men! Jag är i alla fall superglad över att det är 64 på konsol!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Finns gameplay ute för extreeemt många av de spel som visades på E3 nu. Infamous, Drivecub, Super Mario 3D World (massor), Donkey Kong, Zelda Wind Waker m.m
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Jag vill ha bekräftelse på upplösningen hos på Battlefield 4 till konsol
Det ryktades i februari om 720p, men vi har ingen klar bekräftelse senast jag kollade.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!