Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Age of Conan: Hyborian Adventures


Ja jo ,, det vet jag,, jag kör WoW så det är ganska självklart att man måste det
Meeen jag vill inte köpa mer speltid än jag redan har för det känns ganska onödigt om jag inte gillar spelet lixom
Meen jag skiter väl i o köra det bara Hahah
B-Boonkers Bonkers !!
  • 0
Citerar -I_C_E-:
Citerar Lundell å jag måste asså köpa ett gamecard för att kunna köra mina 30 dagar jag fick med spelet ?
För jag har inte fått med lr det står ingen "gamecard key" någon stanns
Och det känns bara ganska så värdelöst Hahah

Du måste fylla i någon subscription metod. Game card (köps separat) eller betal/kreditkort. Dock kan du skriva vad som helst i kreditkortsfliken eftersom de inte drar några pengar förens de 30 dagarna gått ut(Funkar i andra mmos, har dock inte testat här).


Precis så fungerar det här också.
Soppslurken VS. Grytsleven
  • 0
OKey fick igån dt för ett tag sen... Och,, det va verkligeinte änns i närheten av så bra smjag trodde Hahah
Det va ganska så tråkigt faktist,, men men,, det är ju en smaksak såå
B-Boonkers Bonkers !!
  • 0
Citerar -I_C_E-:
Citerar Lundell:
Så jag måste asså köpa ett gamecard för att kunna köra mina 30 dagar jag fick med spelet ?
För jag har inte fått med lr det står ingen "gamecard key" någon stanns
Och det känns bara ganska så värdelöst Hahah


Du måste fylla i någon subscription metod. Game card (köps separat) eller betal/kreditkort. Dock kan du skriva vad som helst i kreditkortsfliken eftersom de inte drar några pengar förens de 30 dagarna gått ut(Funkar i andra mmos, har dock inte testat här).

Eller så skriver du ingenting. Funkar också.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Lundell:
OKey fick igån dt för ett tag sen... Och,, det va verkligeinte änns i närheten av så bra smjag trodde Hahah
Det va ganska så tråkigt faktist,, men men,, det är ju en smaksak såå


Antar att du föredrar WoW.
Soppslurken VS. Grytsleven
  • 0
Jag hör inte vad Gubbarna säger, det är bara svagt mummel, vet någon vad jag ska göra? Jag har installerat om det 2 gånger.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Jag hör inte vad Gubbarna säger, det är bara svagt mummel, vet någon vad jag ska göra? Jag har installerat om det 2 gånger.


Jag hade samma problem, men jag köpte y dator så ordnade det sig... Kolla på de officiella forumenm där tror jag att jag har läst något omm det problemet.
Soppslurken VS. Grytsleven
  • 0
Vilken klass är roligast att köra som, Barbarian Bear Shaman, Necromancer eller Herald of Xotli?

Vilken klass är bäst på PvE samt PvP?
  • 0
Alla har väl olika smak. Jag finner i allafall Bear Shaman som den roligaste klassen.

Det finns väl egentligen ingen klass som är bättre än någon annan i PvE, men healers och tanks är ständigt efterfrågat.
Jag har sett lite lvl 80 PvP-videor och av dem att döma, så känns det som Barbarian eller Herald of Xotli var farligast att möta i 1vs1.
  • 0
Jag ska kanske köpa AoC och därför har jag några frågor.

1. Hur lång tid tar det att komma till level 20 ungefär?

2. Om man jämför med WoW, tar det lång tid att komma till 80?

3. Är PvP:n bra?

4. Är klasserna bra balanserade?

5. Bear Shaman VS Barbarian, vilken klass är roligast?

6. Är casters roliga i detta spel?

DIE SONNE SCHEINT
  • 0
1. Det beror på om man rushar eller om man njuter. Tror det tog mig runt 8 timmar första gången.
2. Det går betydligt snabbare att levla i AoC. Är själv lvl 59 och spelat i ca 5 play time dagar.
3. Det är buggit och ojämnt på sina ställen, men kör man med kompisar så är det riktigt kul.
4. Nej, tyvärr inte.
5. Bear Shaman tycker jag, fast det är en riktigt svag klass som inte börjar bli bra i PvP förrän 40+. Gillar du utmaning så kör på!
6. Beträffande min smak så är necromancer inget vidare i allafall. Har en 41 Necro och jag har redan tröttnat på den.
  • 0
Citerar DesertPunk:
2. Det går betydligt snabbare att levla i AoC. Är själv lvl 59 och spelat i ca 5 play time dagar.

Du måste ha spelat i 24/7. Jag har haft spelet i två veckor - lvl 42
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Du måste ha spelat i 24/7. Jag har haft spelet i två veckor - lvl 42


Jag köpte spelet på releasedagen i Maj. Dock stämmer det att jag spelar otroligt mycket, så fort jag inte är i skolan, med kompisar eller jobbar så är det enbart spelrummet som gäller.
  • 0
Citerar DesertPunk:
Citerar The_gunners:
Du måste ha spelat i 24/7. Jag har haft spelet i två veckor - lvl 42


Jag köpte spelet på releasedagen i Maj. Dock stämmer det att jag spelar otroligt mycket, så fort jag inte är i skolan, med kompisar eller jobbar så är det enbart spelrummet som gäller.

Aha, men med tanke på att du skrev att du spelat i "ca 5 play time dagar" - Trodde jag det.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Använd kommandot /played för att se hur länge du spelat på respektive karaktär.
  • 0
Citerar DesertPunk:
5. Bear Shaman tycker jag, fast det är en riktigt svag klass som inte börjar bli bra i PvP förrän 40+. Gillar du utmaning så kör på!


Som shaman i WoW, man sög ända till 40 då man fick alla godsakerna. ^^

Citerar DesertPunk:
2. Det går betydligt snabbare att levla i AoC. Är själv lvl 59 och spelat i ca 5 play time dagar.


Trevligt att höra, själv älskar man snabb levling.

Citerar DesertPunk:
6. Beträffande min smak så är necromancer inget vidare i allafall. Har en 41 Necro och jag har redan tröttnat på den.


Inte? Trodde att Necro skulle vara den roligaste castern.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Brute:
Inte? Trodde att Necro skulle vara den roligaste castern.


Jag tycker Necromancer har tråkiga animationer på sina spells, även att många spells är väldigt lika varandra. Finns exempelvis två dots som har exakt samma funktion bara att de tickar olika...
Har man spelat som en melee/ranger så känns en caster klass väldigt passiv och långtråkig.
Spellweaving som caster klasserna får på 50 är ju även helt meningslöst i PvP...
  • 0
Kan någon förklara vad "Spellweaving" är samt vad det är bra för?
  • 0
Citerar Sudden Death:
Kan någon förklara vad "Spellweaving" är samt vad det är bra för?


"miffo, när du spellweavar så får du en buff+debuff(eller flera debuffs), buffen boostar effekten på dina spells rejält. Medan man spellweavar så kan man välja olika saker, typ rejält stamina regen, alltid göra max skada med sina spells och liknande. När du spellweavar så dras din stamina ner, ner den är slut så börjar den dra ner ditt hp. Ju längre du spellweavar ju starkare blir din buff också, min ToS spellweaving gör på maxstadie(rank6) +200% spell modifier+massa annat godis." Penthero.

Taget från http://www.aoc-sweden.se Finns många svar där.
  • 0
Citerar -I_C_E-:
miffo


DIE SONNE SCHEINT
  • 0
JA, jag undrar också varför ordet miffo var tvunget att vara med. =S
Soppslurken VS. Grytsleven
  • 0
Citerar Alita:
JA, jag undrar också varför ordet miffo var tvunget att vara med. =S


För att snubben som ställde frågan på http://www.aoc-sweden.se heter så.
  • 0
Citerar -I_C_E-:
Citerar Alita:JA, jag undrar också varför ordet miffo var tvunget att vara med. =S

För att snubben som ställde frågan på http://www.aoc-sweden.se heter så.



HAHAHAH Right on
Soppslurken VS. Grytsleven
  • 0
Har börjat spela nu igen efter 2 veckors paus och en hel del har hänt märker jag. Spelet flyter riktigt bra på min dator nu på då flesta ställen. Morgon dagens patch ser ut att fixa en hel del grejer, vilket iofs fortfarande behöves. Vem vet om 2 veckor kanske spelet är så trasigt som det borde varit vid release



Hitta också den här länken. Nya video tutorials.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?p=742908#post
742908
  • 0
Ja, det börjar fixa till sig nu tycker jag, och jag blir aldrig längre disconnectad som jag blev stup kvarten innan. Där är fortfarande en del quests som är buggade, och PVP XP:N har inte riktigt kommit igång. Dock har guild PVP-points börjat komma upp
Soppslurken VS. Grytsleven
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!