Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Begagnade spel


Citerar Nicklas Holm:
Jag skulle lägga ut spelen på typ tradera eller nåt om du verkligen vill få ut max utav dina begagnade spel. Spelbutikerna köper dem för 14 kronor och säljer dem för 350 spänn... typ...
Citerar Nicklas Holm:
* Skrivet 2007-04-26 15:08


WTF!?!
The fuzz is here!
  • 0
Vad är det du reagerar på Gamer?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Nettoman:
Ja. Men på EB Games är dom jävligt snåla. Jag skulle först satsa på GAME.
Citerar Nettoman:
* Skrivet 2007-04-26 14:47


Citerar Nicklas Holm:
Jag skulle lägga ut spelen på typ tradera eller nåt om du verkligen vill få ut max utav dina begagnade spel. Spelbutikerna köper dem för 14 kronor och säljer dem för 350 spänn... typ...
Citerar Nicklas Holm:
Skrivet 2007-04-26 15:08


Citerar gameplayer:
Alla ni som skriver sånt här verkar inte förstå en sak. Vissa skriver att Eb Games är mycket snålare än Game medan vissa skriver tvärtom. Förstår inte ni att det handlar om hur många kopior de har av ett spel inne? Ifall Gamestop har 20 begagnade exemplar av exempelvis Super Mario Galaxy så är det självklart att de även kommer ge dig väldigt lite pengar för det. Om Game sedan råkar ha 1 exemplar så förstår du själv att de väldigt gärna vill ha fler.

Annars skulle jag rekommendera dig att göra det som Nicklas skriver ovan.
Citerar gameplayer:
* Skrivet 2010-01-21 15:45


The fuzz is here!
  • 0
Någon som skickat in begagnade spel till Retrospelbutiken? Verkar som att det är gratis frakt.
Upplevelser?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!