Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Lord of The Rings Online ( Officiella )


Citerar WOW Aegandeform:
FAN också hoppas det blir nån sån 14 dagar trial som på wow


10 dagar menar du väl ? Men jo, det kommer finnas.


http://www.youtube.com/watch?v=Dftqi4wP5Fo

Fult ? Knappast...
No gods or kings. Only man.
  • 0
Beställer det nog när mitt studiebidrag kommer.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
No gods or kings. Only man.
  • 0
Citerar Kalleboll:
Du är dum Är det något MMORPG spel som kan slå WoW så är det Lord of The Rings Online...


Du är också dum att påstå att Lord of the rings online ska slå wow.. tänk lite.
Det var min åsikt, din är tydligen helt annorlunda.
Massiva tysk, passa er
  • 0
Nej, det gör det förmodligen inte men..
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Verkar som ett kul spel, läste om det första gången i GR #13. tyvärr kommer datorn inte att klara det spelet
  • 0
Någon som har koll på när studiebidraget kommer? 28:e?
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
Någon som har koll på när studiebidraget kommer? 28:e?


Kommer olika för alla.

Men det här spelet verkar inte så dumt. Någon som vet om det kommer vara nån månadskostnad??
Se där en viss man med guld i hand!
  • 0
Citerar CrapBag:
Men det här spelet verkar inte så dumt. Någon som vet om det kommer vara nån månadskostnad??


50 spänn säger en del.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar CrapBag:
Men det här spelet verkar inte så dumt. Någon som vet om det kommer vara nån månadskostnad??


Det kostar 6 dollar mindre än World of Warcraft vilket blir 50kr ungefär.
No gods or kings. Only man.
  • 0
Citerar Kalleboll:
Det kostar 6 dollar mindre än World of Warcraft vilket blir 50kr ungefär.



Varför står det då på Webhallen.se att det kostar 249 för två månader? Eller är det som, vem det nu var, sa att webhallen har gissat sig till det priset?
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
Varför står det då på Webhallen.se att det kostar 249 för två månader? Eller är det som, vem det nu var, sa att webhallen har gissat sig till det priset?


Förmodligen, ja.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar Matte:
Varför står det då på Webhallen.se att det kostar 249 för två månader? Eller är det som, vem det nu var, sa att webhallen har gissat sig till det priset?



Jag vet ingenting om 60-dagars, faktist. Jag tror seriöst inte äns att det kommer, tror att webhallen bara gissar. Hur som hällst så står det på deras hemsida ( www.lotro-europe.com ) att det ska kosta runt 50 kr.
No gods or kings. Only man.
  • 0
Citerar Kalleboll:
Jag vet ingenting om 60-dagars, faktist. Jag tror seriöst inte äns att det kommer, tror att webhallen bara gissar. Hur som hällst så står det på deras hemsida ( www.lotro-europe.com ) att det ska kosta runt 50 kr.



Hur ska man annars betala?
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Kort som med Wow, vi får se hur det blir.
No gods or kings. Only man.
  • 0
Citerar Kalleboll:
Kort som med Wow, vi får se hur det blir.



Nej! Hoppas för mitt liv att det blir gamecards. Annars kan jag nog inte köpa det.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Ursäkta dubbelposten men måste meddela att jag, efter lite research, har funnit följande;

Citerar https://www.lotro-europe.com:
We will offer a wide variety of payment options for players to include credit card, debit card, bank transfer, ELV, game time cards and PayPal.


Gamecards alltså.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Nice nice nice !
No gods or kings. Only man.
  • 0
Verkar nice.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar kvarniz:
Har någon här testat det? skulle vara kul att få vet va ni tyckte i såfall.


Jag, och jag lämnar min 70 paladin för min Hobbit Minstrel.
No gods or kings. Only man.
  • 0
Citerar Kingnothing:
är 100% säker på att det inte kommer slå WoW däremot, varken i kvalite eller sålda exemplar.


Skulle förvåna mig å det grövsta om LOTRO sålde mer än WoW.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
  • Talo
  • Talo
håller helt med kalleboll wow börjar bli sjukt tjatigt och tråkigt +att det e sjukt dyrt.


Detta kom som ett änglabud för ja skulle sluta me wow den 2: maj...


Tillagt 2007-04-23 08:46:
Men vet någon vikken som är Max lvln?
I can dance, I can dance but everybody is looking at my pants!
  • 0
Citerar Talo:
Men vet någon vikken som är Max lvln?


lvl 50 är max !
No gods or kings. Only man.
  • 0
Citerar Kalleboll:
lvl 50 är max !


Är det lika segt som WoW att levla i? Alltså att det tar lika lång tid.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
Är det lika segt som WoW att levla i? Alltså att det tar lika lång tid.


Jag vet inte hur jag ska jämnföra det. Man kan lätt komma upp till lvl 10, ungefär lika snabbt som med World of Warcraft. Efter det är det lite segt, ja, men verkligen inte så segt som i World of Warcraft.

Men turbine har lyckats göra ett spel där men slipper att grinda, det finns massvis med quest överallt. Sen har man de såkallade Deeds, det är olika Achievements man kan klara, tex, The Orc Slayer, du ska döda 20 Orcs så får du lite extra XP, massor av sånt finns i spelet vilket gör leveling mycket enkelt.
No gods or kings. Only man.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!