Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bloody Roar!


Nu gör jag en ny tråd: Bloody Roar! Någon som har spelat något av dessa Fighting spel? Spelet blev ju inte särskillt populärt.....Undrar varför...
Hursomhelst: Det är ett fighting spel där alla karaktärer kan förvandla sig till ett djur (Förutom Xion, han blir ju något jäkla metal monster...) när dom har slagits tillräckligt och fått upp sin kraft mätare!
"The fate of destruction is also the joy of rebirth."
  • 0
Var det inte i det spelet man kunde förvandla sig till djur?

Har för mig att det vara ganska medelmåttigt.
Taskigt läge som billiga villor.
  • 0
Jo det är det där man förvandlar sig till djur! Jag tyckte dock att det var jävligt kul...
"The fate of destruction is also the joy of rebirth."
  • 0
Förvandla-sig-till-djur-fightingspel..? Pax för Mungo!
Nej, vad jag menar är väl något i stil med vad det är för nåt lustigt påhitt, hur gammalt det är och vilken konsol det bor på?
Snabbare! Hårdare! På nötterna!
  • 0
Dom 2 första kom till Playstation 1 och sen har 3'an och 4'an kommit till Ps2! Det kom ett special spel till Gamecube också! Riktigt kul spel men svårt att få tag i numera... Jag tror det senaste är från 2004!
"The fate of destruction is also the joy of rebirth."
  • 0
Ettan och tvåan var bra, resten tycker jag sög hårdkokt.
Men jag tycker att det en är väldigt bra ide som dom kanske borde väcka till liv igen och testa en sista gång.
The fuzz is here!
  • 0
Mm det vore JÄVLIGT nice! Hoppas dom gör det!

Tillagt 2007-04-19 17:26:
Jag fick 4'an med posten idag! Yipeee!
"The fate of destruction is also the joy of rebirth."
  • 0
Skulle vilja få den här serien återupplivad, speciellt i och med att Killer Instinct nu blir det!
Jag hatar det här stället
  • 0
WTF?? En tråd om ett 15 år gammalt fightingspel, som dessutom var högst medelmåttigt och knappt ens det.
  • 0
Jag tror att ännu till denna dag att Destroyah tycker om det. Vi har spelet det någon gång. Jag vet inte riktigt vad jag tycker... men visste vore det ändå kul med ett nytt. Idén i sig är skitskoj.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Airwalk T:
WTF?? En tråd om ett 15 år gammalt fightingspel, som dessutom var högst medelmåttigt och knappt ens det.


Ja, tyckte va onödigt att starta ett nytt forum när d redan fanns en.. men kanske borde göra en ny med det jag faktiskt vill prata om..

Tillagt 2013-11-24 22:31:
Jag håller på försöka göra en dokumentär om just Bloody Roar
Har redan filmat olika spel event där folk tävlar i Street Fighter, Tekken och t.om Smash Brosh
Men vill göra en dokumentär om folk som spelar just Bloody Roar, som tycker att det spelet Är den bästa fight spelet som existerar... känner 5 styckna personligen som tycker så.. så min fråga o mitt mål är att ta reda på om det finns mera och vart

Gilla min fb sida för mer info eller skriv personligen här tack

https://www.facebook.com/BloodyRoarFans

Mvh/J
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!