Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 4


Citerar Trombley:
Citerar vicente:Hej alla Battlefield konnässörer. Jag har försökt hitta gameplay från konsol versionerna( One/PS4) men har inte hittat något bra. Varför har vi inte sett något från dessa? Jag pratar om MP-läget.

För att Xbox One och Playstation 4 inte kommer finnas vid releasen av Battlefield 4 och för att PC är snyggare. De vill visa den bästa sidan av spelet.


Tack för svaren. JAg tycker ändå det är mycket märkligt att inget gameplay har visats. Nästan som om DICE skäms över resultatet och självklart är PC versionen snyggast men man har ju från deras sida hävdat att nu äntligen kommer den riktiga Battlefield känslan till konsol. Jag tror att många kommer bli besvikna på grafiken till konsol men jag tar 60 fps alla dagar i veckan.
  • 0
Någon som vet hur man får BF4 betan på xbox? Har premium.
#Howyoudoin'
  • 0
Vad tycker folk om betan? Personligen hade jag hoppats på lite mer frames. Har dock inte testat AMD:s betadrivisar. Ja, jag vet att det är beta, men man måste väl få gnälla? Hur skulle världen annars se ut?
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Trombley:
Ja, jag vet att det är beta, men man måste väl få gnälla? Hur skulle världen annars se ut?


Gnälla, nej. Konstruktiv kritik däremot!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar JoeyNE:
Någon som vet hur man får BF4 betan på xbox? Har premium.


Jag har samma problem
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Andy:
Citerar JoeyNE:Någon som vet hur man får BF4 betan på xbox? Har premium.
http://www.youtube.com/watch?v=JES_ooN1l1w
Funkade för mig.


kan man ändra tillbaka till Sverige när den laddat klart?
  • 0
Citerar Andy:
Citerar JoeyNE:Någon som vet hur man får BF4 betan på xbox? Har premium.
http://www.youtube.com/watch?v=JES_ooN1l1w
Funkade för mig.


Inte för mig, för jag får inte sign in när jag ska gå in under my games som videon visar. Xboxen känner på något sätt fortfarande av alla mina spel.
Never give up, never surrender.
  • 0
När öppnar betan för oss vanliga döda?

Kunde inte uppleva Battlefield 3 ordentligt på grund av en medioker processor, men nu när jag uppgraderat den hoppas jag att få en skönare upplevelse.
  • 0
Aaandy: den fjärde oktober !
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar baathen:
Aaandy: den fjärde oktober !


Tack! Då har jag lite tid att installera Origin och pilla med den skiten.
  • 0
Citerar Aaandy:
Kunde inte uppleva Battlefield 3 ordentligt på grund av en medioker processor, men nu när jag uppgraderat den hoppas jag att få en skönare upplevelse.

Hoppas inte på för mycket bara, många har haft stora prestandaproblem (inklusive mig själv) där FPS:en hoppar upp och ner så pass mycket att det blir helt ospelbart. Min processoranvändning ligger på 95-100% och jag har en FX 4100 (4 kärnor @ 3,6GHz) som inte borde svettas sådär mycket. BF3 fungerade utan problem så nåt tokigt är det med betan, men har du tur så fungerar det utan problem, ingen verkar känna till orsaken till problemet än.
  • 0
Citerar Zeus1337:
Hoppas inte på för mycket bara, många har haft stora prestandaproblem (inklusive mig själv) där FPS:en hoppar upp och ner så pass mycket att det blir helt ospelbart. Min processoranvändning ligger på 95-100% och jag har en FX 4100 (4 kärnor @ 3,6GHz) som inte borde svettas sådär mycket. BF3 fungerade utan problem så nåt tokigt är det med betan, men har du tur så fungerar det utan problem, ingen verkar känna till orsaken till problemet än.


Se där. Och jag som inte kommer kunna köpa det färdiga spelet. Attans.
  • 0
Otroliga problem jag med bitvis... Min dator borde klara av spelet i high... spelet har lagg pikar utan dess like, det fungerar bra bitvis sen bara laggar det sönder helt utan förvarning. Till den milda grad att det är hopplöst att spela recon och assault (bitvis).
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Kommer vi som har Windows 7 32 bitar kunna köra lr ?
Evil Is Back
  • 0
HellSpawn: Inte vad jag vet, nej.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Konstigt nog får jag exakt samma fps när jag kör på medium som high-inställningar :/.

Här är lite data taget från fraps:

Medium-settings - Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
120462, 1763186, 38, 136, 68.321

High-settings - Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
85353, 1250754, 42, 131, 68.241

Dator-specs:
Gigabyte-990FXA-UD3
AMD FX 8350 @ 4,4 Ghz
Sapphire Radeon 7950 3GB 1075 core clock / 1375 mem clock
Corsair Vengeance CL9 1600 mhz 16GB
Samsung 830-SSD
Cooler Master V700
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
FÖRSTÖRELSEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGASM
FAN VAD NICE DETTA SPEL KOMMER BLI.

Det var ju så här man trodde att 3an skulle bli men vart något helt annat.
  • 0
Citerar Ailon2013:
FÖRSTÖRELSEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGASM

Var fortfarande betydligt bättre i BC2. Där hade den ju dessutom en inverkan på spelbarheten(!).
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Spelet i sig verkar vara helt okej. Kommer nog slå BF3 på fingrarna (får man hoppas, det är ju ändå två år gammalt nu!). Dock så tycker jag det är lite för dålig skärmuppdatering. Kan ju självklart bero på min PC, att jag inte skaffat beta-drivrutinerna eller att jag spelat på någon dålig server. Eller så är det bara för att det är så mycket tryck på servrarna, nu i början.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Verkar fruktansvärt ooptimerat detta. Får köra på max medium för att få respektabla FPS och då droppar det och stuttrar som fan emellanåt. Har i5 @ 4.5 Ghz, 16 GB ram, GTX 670 m.m.
  • 0
Kan inte ens spela spelet av någon anledning. Den står stilla vid loading skärmen, svart skärm. Man hör att man är i servern, men ingenting händer.
  • 0
Th3 End: Jag hade samma problem! Lösningen är att installera senaste versionen av Punkbuster, för det verkar bugga för vissa personer!

http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar Szreaper:
Verkar fruktansvärt ooptimerat detta. Får köra på max medium för att få respektabla FPS och då droppar det och stuttrar som fan emellanåt. Har i5 @ 4.5 Ghz, 16 GB ram, GTX 670 m.m.


Mm. Spelet använder max 2GB RAM på full load för mig. Får plötsliga fps dropp ibland också.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!