LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Battlefield 4


      Citerar Luke:
      Lite sugen på inskaffa BF4 till one. Är det någon idé.


      Är också det. Va rea på det för ett tag sen, men kan rekomendera att skaffa premium till det i så fall. Det är vad jag tänker göra inom en tid i alla fall
      • 0
      • Vebe
      • Vebe
      Det är fortfarande fortfarande många som spelar så det är definitivt värt att skaffa. Räkna dock med en ganska brant inlärningskurva online , många har ju spelat det sen release.
      "We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
      • 0
      klart värt. är ju ett riktigt bra spel man kan lägga många timmar på. ett tips är ju att skaffa de via ea acess och testa först innan man köper.om en känner sig osäker. så kan ni ju även testa lite fler spel på samma gång;)
      • 0
      Finns de nån som vill lira på riktigt, typ snacka ihop sig som en ritktig squad? De blir så mkt roligare då
      Adda mig på xbox live isåfall, Teddycore
      Teddycore på XBOX LIVE
      • 0
      Citerar Teddycore:
      Finns de nån som vill lira på riktigt, typ snacka ihop sig som en ritktig squad? De blir så mkt roligare då
      Adda mig på xbox live isåfall, Teddycore

      Lägger till dej om de är på One du spelar på
      WishOfJumping på xbox live & PSN
      • 0
      behöver större servrar
      • 0
      Är de nån som vet varför de inte går att lira rush eller deathmatch på final stand och second assult?
      Teddycore på XBOX LIVE
      • 0
      verkar vara våldigt d0ligt intresse för dom. kan va sv0et att hitta spelare till vissa lägen
      • 0
      Någon som vet när community-mapen kommer?
      • 0
      Är de inga som lirar bf4 längre eller?
      Teddycore på XBOX LIVE
      • 0
      Citerar Teddycore:
      Är de inga som lirar bf4 längre eller?


      PC
      29,944 lirar på PC, själv lirar jag lite då och då.
      Evil Is Back
      • 0
      Letar svenska battlefield spelare till xbox one. som hellre vill spela squad baserat än spela med randoms. vid intresse skicka mig ett pm.
      "Dying isss good. Dying isss easssy. I jussst put in my hand...and sssqueeze!"
      • 0
      • Missing Avatar
      • Exex
      Skulle vilja hitta nån som vill spela taktiskt och för laget. Adda EXEX2000 på PS4 om ni också skulle vilja det
      • 0
      Det tog mig mer än två år att våga stänga av aimassisten i detta spel men helvete vad nice det är med den avslagen. Bättre kontroll och frihet men ibland lite svårare att träffa rörliga fiender.

      Har spelat med aimassisten avslagen i 2 månader och här är ett litet montage från den tiden där jag mestadels dödar mina klankamrater

      http://youtu.be/KgfC0vD-yc8
      http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
      • 0
      Är det nån av er som lirar Battlefield 1?
      Eller har hela Gamereactor forumet dött? :/
      Teddycore på XBOX LIVE
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!