Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 4


Citerar HellSpawn:
Jag har 100mbit bredband ändå krashar serverna...

Slutat lita på Dice.


Är väll ändå EA som ligger bakom servrarna?
  • 0
får jag tipsa folk om att kolla in den här sidan: Den har en fix för ljudbuggen, och en massa andra lösningar. Jag lyckades fixa crash problemen, en del av disconect problemen (är inte 100 på att de är borta). Nu har jag dock problem med fryningar och vit skärm, men en sak i taget! Kanske kan detta hälpa andra, ljudbuggs fixen är dock guldvärt och tar 1 sec a fixa. http://battlelog.battlefield.com/bf3/en/forum/threadview/29550656
70123861345/
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
VET någon hur man får tag på AK5C i spelet?

Ett sätt verkar vara att man spelar som Engineer i multiplayer ett bra tag och på så sätt låser upp vapnet. Då jag sällan spelar multiplayer numera önskar jag ett alternativt sätt.

Finns det något sätt att man kan leta upp vapnet i SINGEL-player kampanjen?

Tacksam för seriösa svar tack...
  • 0
Citerar Xeno-Morpheus:
Finns det något sätt att man kan leta upp vapnet i SINGEL-player kampanjen?


Vapen i kampanjer bruka dyka upp när utvecklarna vill det. Har ingen koll på hur det är i BF4, men det är inte ovanligt att man helt enkelt får vänta tills man stöter på det.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Hahaha blir så trött! Varje gång det blir Hainan Resort så fryser spelet på Xbox. Någon annan som har samma problem?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Ok, tackar för det svaret så länge.

Hade hoppats på nät i stil med "andra balkongen till vänster på andra banan"...

Men men
  • 0
Han gjorde det tillslut, förhoppningsvis blir videon stor nog för att dra lite uppmärksamhet.

Battlefield 4 Angry Rant! EA FIX YOUR GAME!
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar Xeno-Morpheus:
VET någon hur man får tag på AK5C i spelet?


Om du menar låsa upp vapnet till multiplayern via singleplayern, nej, det går inte. Du måste spela som engineer.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
via mobil

Har inte spelat på flera dagar. Det är alltså fortfarande fucked up?
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Nvm verkar fungera nu.
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
Det känns allvarligt talat som att Dice och EA ansträngt sig för att ge oss spelare den sämsta möjliga upplevelsen. Dess programvara, och framför allt Battlelog, är så förbannat jävla dålig.
  • 0
Spelet kommer att vara nere imorgon, förhoppningsvis förberedelse inför patchen som ska fixa detta trasiga spel.
  • 0
Citerar Th3 End:
Spelet kommer att vara nere imorgon, förhoppningsvis förberedelse inför patchen som ska fixa detta trasiga spel.


Hade en riktigt bra runda tidigare, låste upp flertalet tillbehör till mitt vapen, och sedan kickas jag för att Battlelog tappar kontakt med servern. Ingenting sparas till min karaktär. Skit.
  • 0
Har inte spelat betan eller hela spelet, har inte läst en hel recension eller sett så värst mycket gameplay utöver alla trailers inför releasen. För mig ser det ut såhär:

Trasigt spel med potential, lider utav för kort utvecklingstid och har stressats ut pga att utgivaren (EA) vill få ut spelet så fort som möjligt.

Spelet kommer bli riktigt bra till de nya konsolerna och inte minst PC om man ger DICE lite tid att städa upp, patcha till alla problem och balansera det hela.

Eller hur känner ni som faktiskt har koll på det hela?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Spelet kommer bli riktigt bra till de nya konsolerna och inte minst PC om man ger DICE lite tid att städa upp, patcha till alla problem och balansera det hela.


Det är i princip det jag förväntar mig från de.
  • 0
Klart buggarna är sjukt störiga, men ganska vanligt att alla företag ruschar sina produkter nu för tiden. Kommer ej ihåg ett släpp av storspel utan problem den senaste tiden.

Gillar spelet som fasen... när jag kan spela det.
  • 0
När spelet väl funkar är det riktigt kul! Bättre än trean helt klart. Många små men mycket bra förbättringar. Spelet känns dock som en Alpha, och jag är irriterad som fan på EA som stressar ut spelet på detta viset. Tror verkligen verkligen inte att vi kan skylla detta på Dice överhuvudtaget.

Hoppas dom får iordning på dom värsta sakerna snart nu så man kan börja spela spelet på riktigt Det ser jag verkligen fram emot!
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Jag är lite delad i konflikten om det ör EA eller dice´s fel.

Så klart är det EA som tagit beslutet, men jag känner också att Dice som representerar produkten har ett ansvar.
  • 0
Citerar Cazzlor:
Jag är lite delad i konflikten om det ör EA eller dice´s fel.

Så klart är det EA som tagit beslutet, men jag känner också att Dice som representerar produkten har ett ansvar.


Klart att DICE har ett ansvar, men om EA vill släppa spelet vid ett visst datum, så är de tyvärr deras ord som gäller. Även om DICE kanske hellre hade väntat några veckor och släppt en mer gedigen produkt
  • 0
Det kommer ny patch imorgon äntligen, då kan man lira utan det krashar.

Evil Is Back
  • 0
Hoppas att spelet är fixat då.

Vad är skillnaden mellan Rankat och "Official"? Vad menas med det?
  • 0
Citerar Th3 End:
Vad är skillnaden mellan Rankat och "Official"? Vad menas med det?


Ranked - Spillerdrevne servere (admins, mulighet for spesielle regler osv)

Official - ''Vanlige'' servere som drives av Dice

Unranked - Dine stats lagres ikke i Battlelog.
''eh'' - Link
  • 0
Citerar HellSpawn:
Det kommer ny patch imorgon äntligen, då kan man lira utan det krashar.


Låt oss hoppas på det! Tänker inte spela spelet tills jag kan spela 4 matcher utan avbrott av dessa anledningar. Får man en crash någongång det är en sak men som det står sig är det konstant. Som det är nu varierar det mellan 1-2 om ens det.

Det ligger nästan helt på EA den här gången. Dice hadde en chans med betan/ alphan att kunna fixa dessa allvarliga problem. Det är en sak om man stöter på en bugg men helt annan om spelet är ospelbart mer än en vecka efter släpp. Lite som Sim City var. Jag tror att EA måste börja tänka lite på sina konsumenter än att bara tillfredställa aktieägare, styrelser och investerarna på höga positioner, och att ge företagen under dem lite mer tid om det behövs även om de naturligtvis måste följa de kontrakt som gäller.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Uppdateringen är på ca: 1gb. Ser fram emot att lira spelet idag. Känns som idag är riktiga premiären för spelet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!