Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

World Of Starcraft


Citerar Reqo:
Citerar ViperX:
Haha en abuser med ordet ägt! BTW när?


Om jag släpper två spel samtidigt, låt oss säga GTA:IV och Halo 3, tror du båda spelen fortfarande kommer sälja lika bra och lika snabbt som om dem hade släpps efter varandra, när den första redan haft sina köpare? Svaret är Nej! Och det är konstigt att du inte förstår det.

Blizzard släpper deras nästa spel när dem känner att folk vill ha något nytt, men just nu så köper alla WoW. Det är inte det att du väl sagt att dem ska släppa det i framtiden, det är de när du säger att det skulle funka att släppa det redan nu, vilket du gjorde.


ÖÖÖ samtidigt?

1. Jag skrev fortfarande i FRAMTIDEN vilket det verkar som om du lyckas missa varje gång. Snälla snälla se att jag skrev framtiden nu istället så vi kan lägga ner. FRATMTIDEN FRAMTIDEN FRAMTIDEN <<-- NOTERA ATT JAG SKRIVER FRAMTIDEN

2. Är det du som är the update man eller? WoW är inte det senaste spelet direkt så även om dom släppte wos idag så är det inte ens i närheten samtidigt! Och NOTERA FRAMTIDEN!

Tillagt 2007-04-15 20:56:
Citerar coffec:
Citerar ViperX:
Hehe, ja Lost vikings är kult och riktigt kul.


spelade det en hel del på våran gamla 3.1:a Hoppas det kommer till Live Arkad det hade varit ett givet köp för mig då


Mig med!
Good Stuff!
  • 0
Låter lagomt pubertets-hormonstinn du ViperX...

Självklart konkurerar dom ju med sig själv om dom släpper ett liknande spel, och just nu växer ju world of warcraft (ja fortfarande, fast det inte är det "senaste spelet direkt") Och om färre spelar WoW för att spela nåt annat betyder ju det kanske att folk som spelar WoW, men som inte är ett dugg intresserade av Starcraft bara lägger ner spelandet istället för att också köpa WoS.

Mitt råd till dig: Tänk efter före, du vill inte verka dummare än du redan gör!
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Citerar Ozoon:
Låter lagomt pubertets-hormonstinn du ViperX...

Självklart konkurerar dom ju med sig själv om dom släpper ett liknande spel, och just nu växer ju world of warcraft (ja fortfarande, fast det inte är det "senaste spelet direkt") Och om färre spelar WoW för att spela nåt annat betyder ju det kanske att folk som spelar WoW, men som inte är ett dugg intresserade av Starcraft bara lägger ner spelandet istället för att också köpa WoS.

Mitt råd till dig: Tänk efter före, du vill inte verka dummare än du redan gör!


Vad är det för fel på dig och ett antal personer fler? Har du haft taskig uppväxt? Behöver du glasögon? Är du så dum så du blev blind och känner dig fram på tangentbordet eller vad? Eller har du bara dyseleksi som många andra här inte som tydligen har väldigt svårt att läsa ordet FRAMTIDEN. Mitt råd till dig som du tyckte var bra- TÄNK FÖRE! Men nummer ett i ditt fall, gå om grundskolan och lär dig läsa. Hoppas i fortsättningen att du kan läsa och inte bara tro en massa!
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Och absolut inte är det nog inte, i en långt bort framtid!
!


Hur långt fram är det enligt dig?

5 år?
När du läser detta måste du andas manuellt.
  • 0
Alltså Viper du skrev inte framtid på det som jag klagade på, så du kan inte ha det som en bortförklaring. Sluta med ditt jäffla arga humör nu.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Aldrig:
Citerar ViperX:
i en långt bort framtid!


Hur långt fram är det enligt dig?

5 år?


Nope, om BLizzard skulle orka göra WoS tippar jag på 10-15 år, om det kommer alltså. Längre än så tror jag inte ganska bortglömt då om inte 2:an kommer då skulle dom nog göra WoS 20-30

Hoppas bara på att man fortfarande är spelnörd då... (och vid liv)
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Citerar Aldrig:
Citerar ViperX:
i en långt bort framtid!


Hur långt fram är det enligt dig?

5 år?


Nope, om BLizzard skulle orka göra WoS tippar jag på 10-15 år, om det kommer alltså. Längre än så tror jag inte ganska bortglömt då om inte 2:an kommer då skulle dom nog göra WoS 20-30

Hoppas bara på att man fortfarande är spelnörd då... (och vid liv)


Ja, att göra en tråd om ett spel som du hoppas kommer om 15-30 år är riktigt snittsigt!
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Alltså Viper du skrev inte framtid på det som jag klagade på, så du kan inte ha det som en bortförklaring. Sluta med ditt jäffla arga humör nu.


Citerar Reqo:
Alltså Viper du skrev inte framtid på det som jag klagade på, så du kan inte ha det som en bortförklaring. Sluta med ditt jäffla arga humör nu.


du skrev "Snälla, jag vill inte höra dig yttra dig om affärer någonsin mer. Varför riskera minskad WoW-försäljning när den går som bäst."

Observ: "Varför riskera minskad WoW-försäljning när den går som bäst" <<---

Jag snackar framtiden!!!!!! SOM SAGT som jag skrev "Mabye not, men man kan drömma
Och absolut inte är det nog inte, i en långt bort framtid!" Med dålig svenska å allt.


Är det en bort förklaring????


Citerar Reqo:
Citerar ViperX:
Citerar Aldrig:
Citerar ViperX:
i en långt bort framtid!


Hur långt fram är det enligt dig?

5 år?


Nope, om BLizzard skulle orka göra WoS tippar jag på 10-15 år, om det kommer alltså. Längre än så tror jag inte ganska bortglömt då om inte 2:an kommer då skulle dom nog göra WoS 20-30

Hoppas bara på att man fortfarande är spelnörd då... (och vid liv)


Ja, att göra en tråd om ett spel som du hoppas kommer om 15-30 år är riktigt snittsigt!


Ja och sitta och prata med dig som ÄR 15år är kanske inte heller är en så nödvändig sak.

BTW du är rätt skillad att vända saker "Ja, att göra en tråd om ett spel som du hoppas kommer om 15-30 år är riktigt snittsigt!" Tråden handlar om vad andra tycker om dom skulle vilja se ett WoS
Good Stuff!
  • 0
ViperX du vet väl att framtiden kan betyda om en sekund eller tre miljarder år? Du kan inte vara så jävla ospecificerad.

Tråden handlar om vad andra tycker om dom skulle vilja se ett WoS"

Och då är det en skittråd om den bara handlar om det.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar ViperX:
Ja och sitta och prata med dig som ÄR 15år är kanske inte heller är en så nödvändig sak.

BTW du är rätt skillad att vända saker "Ja, att göra en tråd om ett spel som du hoppas kommer om 15-30 år är riktigt snittsigt!" Tråden handlar om vad andra tycker om dom skulle vilja se ett WoS


Nej jag är inte 15. Och du har redan förstört den här tråden så det finns nog ingen framtid för den. Haha där fick jag till det.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Nettoman:
ViperX du vet väl att framtiden kan betyda om en sekund eller tre miljarder år? Du kan inte vara så jävla ospecificerad.


Ja exakt! Men jag vet att det inte kommer de kommande åren eller hur? Det borde man hört om eller hur?! SKulle jag veta hade jag skrivet det givitvis! Eller du kanske vet när det kommer om det kommer så kan du vara duktig att skriva det!

Så din framtids sekund var inte mycket värt!

Tillagt 2007-04-15 22:37:
Citerar Reqo:
Citerar ViperX:
Ja och sitta och prata med dig som ÄR 15år är kanske inte heller är en så nödvändig sak.

BTW du är rätt skillad att vända saker "Ja, att göra en tråd om ett spel som du hoppas kommer om 15-30 år är riktigt snittsigt!" Tråden handlar om vad andra tycker om dom skulle vilja se ett WoS


Nej jag är inte 15. Och du har redan förstört den här tråden så det finns nog ingen framtid för den. Haha där fick jag till det.



Ja, men jag blev dock förvånad att du fann ordet framtiden.
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Ja och sitta och prata med dig som ÄR 15år är kanske inte heller är en så nödvändig sak.


Hellre det än en som beter sig som en 10-åring.
När du läser detta måste du andas manuellt.
  • 0
Citerar ViperX:
Ja exakt! Men jag vet att det inte kommer de kommande åren eller hur? Det borde man hört om eller hur?! SKulle jag veta hade jag skrivet det givitvis! Eller du kanske vet när det kommer om det kommer så kan du vara duktig att skriva det!

Så din framtids sekund var inte mycket värt!


Eh. Skämtar du med oss eller? För då har du lyckats bra.

Det jag menar är att du inte kan använda ordet framtiden och sen börja caps locka när folk säger emot dig, såklart folk gör det när du är så jävla ospecifik. Vi trodde att du menade kanske inom tre eller fyra år, inte jävla 15 eller 20.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar Nettoman:
Citerar ViperX:
Ja exakt! Men jag vet att det inte kommer de kommande åren eller hur? Det borde man hört om eller hur?! SKulle jag veta hade jag skrivet det givitvis! Eller du kanske vet när det kommer om det kommer så kan du vara duktig att skriva det!

Så din framtids sekund var inte mycket värt!


Eh. Skämtar du med oss eller? För då har du lyckats bra.

Det jag menar är att du inte kan använda ordet framtiden och sen börja caps locka när folk säger emot dig, såklart folk gör det när du är så jävla ospecifik. Vi trodde att du menade kanske inom tre eller fyra år, inte jävla 15 eller 20.


Då ber jag om ursäkt för jag trodde du hade en hjärna! Trodde du fatta att jag menade att det skulle dröja! För jag menade inte 1sekund som du tror!
Citerar Aldrig:
Citerar ViperX:
Ja och sitta och prata med dig som ÄR 15år är kanske inte heller är en så nödvändig sak.


Hellre det än en som beter sig som en 10-åring.


Haha jävla fjortis, druckit några 3,5 i helgen eller?
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Då ber jag om ursäkt för jag trodde du hade en hjärna! Trodde du fatta att jag menade att det skulle dröja! För jag menade inte 1sekund som du tror!


Läs mitt inlägg en gång till.

Citerar ViperX:
Haha jävla fjortis, druckit några 3,5 i helgen eller?


Wow, imponerande att en 20-åring beter sig såhär. Way to go.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar Nettoman:
Citerar ViperX:
Då ber jag om ursäkt för jag trodde du hade en hjärna! Trodde du fatta att jag menade att det skulle dröja! För jag menade inte 1sekund som du tror!


Läs mitt inlägg en gång till.


Citerar ViperX:
Haha jävla fjortis, druckit några 3,5 i helgen eller?


Wow, imponerande att en 20-åring beter sig såhär. Way to go.


Haha vem fan bryr sig! antar du också är en fjortis som springer runt och låtsas vara mogen och kalla folk omogna!

Det måste du vara, ingen i min ålder bryr sig inte ett skit i hur man är, man är som man är... Kanske du också lär dig nån gång!

Nåt som också är coolt är att springa runt och tro att man är med i KGB!
Good Stuff!
  • 0
Citerar ViperX:
Haha jävla fjortis, druckit några 3,5 i helgen eller?


Fjortisar dricker cider inte 3.5.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
Citerar ViperX:Haha jävla fjortis, druckit några 3,5 i helgen eller?

Fjortisar dricker cider inte 3.5.


Det är lugnt, jag fick honom bannad.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Riktigt tråkigt, det behövde inte sluta så här för honom, hoppas han inte kommer tillbaka och spökar nu bara =/
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Nettoman:
Det är lugnt, jag fick honom bannad.


Men han är ju online.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
Citerar Nettoman:
Det är lugnt, jag fick honom bannad.


Men han är ju online.


Citerar Reqo:
Riktigt tråkigt, det behövde inte sluta så här för honom, hoppas han inte kommer tillbaka och spökar nu bara =/



När du läser detta måste du andas manuellt.
  • 0
Det skadar ju inte att något liknande skulle komma.

Men jag föredrar hellre Diablo 3 eller Warcraft 4. T.o.m Starcraft 2 skulle suttit fint. Men MMORPG spel börjar bli lite för jobbiga nu anser jag.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0

Hej!

Jag inser att mina inlägg var fog för ban (under överskådlig tid) men 15 år är kanske att ta i?

Jag vet att jag hade en schysst "comeback" men minns tyvärr inte vad det var; så ni får således lita på mig att kommentaren hade varit avgörande för vidare diskussion.

Jag har under åren efter mitt konto draskiskt stänges av skaffat mig både familj, barn och en fast anställning så jag antar mitt minne präglats och tagits över av annat. 

Jag minns inte heller vad denna tråd handlade om och vågar inte trycka på nästa sida för att få läsa mer med risken att det jag skriver här försvinner. Om mitt inlägg handlade om Starcraft 2 spelade jag det aldrig - jag hade tyvärr ingen dator som klarade spelet när det släpptes och när det gått några år var min hype över. 

Per_92 har fel att jag var online; det var bara en fördröjning, något som vi nu lärt oss i modern tid. Fördörjning är idag en del av vardagssurfen. 

Nettoman gjorde rätt som anmälde mig till adimistratören men kom ihåg - golare har inge polare!

Mathias Holmberg det gjorde mig bara gott och chans till självrannsakan och jag hoppas du inte legat sömnlös i 15 år i väntan på min återkomst och mitt spökande!

Jag önskar er all välvilja ni som fortfarande 15 år senare är aktiva

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!